Hallon.quote:
Je weet dat sp3c niet op te voeden is hè?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaja, volgende week ga ik een paar weken op vakantie, daarna kom ik wel wel leuren over stickies. Eerst jullie een beetje opvoeden en dan de rest van de fora maar weer eens afgaan.
Ik ga zo ook maar eens een vuurtje stokenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon NWS-FB maar weer mensen, tis prachtig weer, ga BBQ'en ofzo... en bier drinken... (ga ik zo ook doen)
Het bovenstaande gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
Figuren als Nikita stonden vroeger ook vooraan om joden in de hoogovens te schuiven. Nu richt ze zich op moslims. Same shit, different day.
Jouw opmerking daarentegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het bovenstaande gaat mij te ver.
Dat stond nergens en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
nou dat mag je nog wel zeggen
roepen dat je het positief vind dat ze elkaar uitroeien gaat mij een stapje te ver, dat snap je ook wel denk ik
Leer lezen en interpreteren.quote:
Een spiegel laat altijd de naakte waarheid zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien eens naar jezelf kijken, Nikita.
het stond er nagenoeg letterlijkquote:
nee want dat heb ik ook weggehaaldquote:Maargoed, ik mag dus figuren als Koosvogels ook persoonlijk aanvallen en zijdelings betichten van massamoordenaar e.d.?
Goed om te weten.
Nagenoeg.......................... met andere woorden: Zo stond het er niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
het stond er nagenoeg letterlijk
[..]
Had je rustig mogen laten staan maar volkomen begrijpelijk dat je het weggehaald hebt anders sta je voor schut..quote:nee want dat heb ik ook weggehaald
Veel langer dan jij en veel meer ervaring met echte mensen.quote:doe ff alsof je volwassen bent ofzo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nagenoeg.......................... met andere woorden: Zo stond het er niet.
[..]
Had je rustig mogen laten staan maar volkomen begrijpelijk dat je het weggehaald hebt anders sta je voor schut..
[..]
Veel langer dan jij en veel meer ervaring met echte mensen.
leer lezen en interpreterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nagenoeg.......................... met andere woorden: Zo stond het er niet.
hoe sta ik er in godsnaam mee voor schutquote:[..]
Had je rustig mogen laten staan maar volkomen begrijpelijk dat je het weggehaald hebt anders sta je voor schut..
ik vroeg niet hoe oud je bent en/of hoeveel verzorgers je gehad hebtquote:[..]
Veel langer dan jij en veel meer ervaring met echte mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |