quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar of je als voetganger nu geschept wordt door een Hummer of een Fiatje 500, in beide gevallen zal je er last van hebben. De auto zal er daarentegen weinig van merken...
Al heb je er in het geval van een Hummer veel meer last van dan van een Fiat 500.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar of je als voetganger nu geschept wordt door een Hummer of een Fiatje 500, in beide gevallen zal je er last van hebben. De auto zal er daarentegen weinig van merken...
Dat hangt mede van een heleboel andere factoren af...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Al heb je er in het geval van een Hummer veel meer last van dan van een Fiat 500.
Maar goed ik heb geen auto meer en kan nu niet meer meepraten... Ander onderwerp ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hangt mede van een heleboel andere factoren af...
Wat een onzin? Omdat jij geen auto meer hebt kun je daar niet meer over praten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik heb geen auto meer en kan nu niet meer meepraten... Ander onderwerp ....
Tuurlijk wel maar wacht nog steeds op contract en leasebak ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een onzin? Omdat jij geen auto meer hebt kun je daar niet meer over praten?
OK, dan kun je dus alvast vertellen wat voor leasebak je krijgt straksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar wacht nog steeds op contract en leasebak ...
Alle auto's hier altijd zelf gekocht, nooit via de bank, en nooit via een lease.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
ik heb nog nooit een eigen auto gekocht .....Ooit een ouwe Honda van mn vader en daarna lease ....
Nee kan ik helaas niet... Onderhandelingen staan op een laag pitje .....
Nee niet echt heel af en soms voor iets practisch ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alle auto's hier altijd zelf gekocht, nooit via de bank, en nooit via een lease.
Mis je de auto niet dan, Sjoef?
Da's de beste oplossing, iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
mijn kar![]()
[ afbeelding ]
al 3 keer opgelapt, einde is in zicht
Je website heeft al een tijdje geen update meer gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
Af en toe ging ik ook wel met de trein, als dat makkelijker was. Maar meestal toch de auto. En voor dichtbij pak ik af en toe de fiets.
Ben lokaal bezig met een update. Weet nog niet wanneer dat gepubliceerd wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je website heeft al een tijdje geen update meer gehad.
Wat voor soort PK?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef sig000 het volgende:
Ik ben verwend, naast een fiets heb ik motor, auto en nog 2 PK.
Soort paard bedoelde ik.quote:
Een fewspot Appaloosa Merrie en een schimmel 3/4 Shagya Arabier.quote:
heb jij 3 triple x-en?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef drakin het volgende:
Ik heb 3 van zulke en 1 daarvan gaat af en toe mee de trein in.
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=15quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef sacha het volgende:
waar is ollies 'gathering of smilies' gebleven...![]()
Over smilies gesproken....leuke combi's kun je maken als je er een PI aanplakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef sacha het volgende:
waar is ollies 'gathering of smilies' gebleven...![]()
Tis maar wat je bezighoudt ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over smilies gesproken....leuke combi's kun je maken als je er een PI aanplakt.
[ afbeelding ]
Ik vind dat veel te veel moeite.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over smilies gesproken....leuke combi's kun je maken als je er een PI aanplakt.
[ afbeelding ]
oh dank, ik had deze al gevonden:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=15
zou ik ook wel willen maar is hier niet te doen. De eerste bushalte is hier 11 km vandaan en het treinstation 23 kmquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef drakin het volgende:
Ik maakte ooit een rekensommetje en sindsdien stopt de trein gewoon bijna voor mijn deur.
Errrrg stoerrrrrr!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:07 schreef sacha het volgende:
het nieuwe speeltje van de Aap![]()
[ afbeelding ]
Met de vouwfiets kun je wel zware dingen meeslepen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef drakin het volgende:
Het was in het begin behoorlijk wennen geen auto meer, je moet echt letterlijk afkicken ervan.
Maar nu de trein op ongeveer 3 minuten lopen weg is en ik gewoon onbeperkt kan reizen heb ik daar geen problemen meer mee, alleen soms rekening houden met de laatste trein naar huis of geen zware dingen mee kunnen slepen.
Met de vouwfiets is dat laatste wel weer een beetje opgelost.
Ik heb mijn huisje daarom ook dicht bij het station uitgezocht, maar het heeft ook zijn nadelen hoor. Ik vind mijn tuin te klein en sinds er nieuwe treinen zijn trilt het hier nogal vaak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen maar is hier niet te doen. De eerste bushalte is hier 11 km vandaan en het treinstation 23 km
Heb ik ook een, beetje noodzakelijk kwaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef sig000 het volgende:
Ik moet gewoon een auto hebben waar veel in kan en dan is een simpele Peugeot Break wel ok.
Hecht er nu geen waarde meer aan waar in rijd, dat was in mijn jongere jaren wel anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb ik ook een, beetje noodzakelijk kwaad.
Heb nog 3 fietsen op balkon staan en 2 in de berging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Toverheks het volgende:
Heb een roestige Opoefiets maar hij fiets heerlijk.
oke vond je het niet zonde van je mountainbikequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog 3 fietsen op balkon staan en 2 in de berging.
Heb laatst mijn mountainbike verkocht.
Neuh, ik zit nu te denken aan een wielrenfiets, om bejaarden van het fietspad te knallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke vond je het niet zonde van je mountainbike
als je maar wel een helmpje opzetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Neuh, ik zit nu te denken aan een wielrenfiets, om bejaarden van het fietspad te knallen.
Lijkt me wel verstandig want het is toch dik 35 jaar geleden dat ik het laatst op een fiets met zulke smalle bandjes heb gezeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je maar wel een helmpje opzet
Doe je eerst ff oefenen met zijwieltjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig want het is toch dik 35 jaar geleden dat ik het laatst op een fiets met zulke smalle bandjes heb gezeten.
Is Opoe mannelijk of vrouwelijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Toverheks het volgende:
Heb een roestige Opoefiets maar hij fiets heerlijk.
Ik was ooit aardig goed op zo'n fiets, maar erg lang niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je eerst ff oefenen met zijwieltjes
Met sommige dingen heb je dat.... Voetballen in alle eerete teams ... Laatstejaar voor de profs... kut knie -issue... Ik had wel potentie volgens mij, maar ik was ook te slim dus moest sowieso naar de Uni...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was ooit aardig goed op zo'n fiets, maar erg lang niet meer gedaan.
Het zal in het begin ff wennen zijn, maar zoiets verleer je niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was ooit aardig goed op zo'n fiets, maar erg lang niet meer gedaan.
Bij voetballen was ik rechtsbuiten omdat ik hard kon rennen. Bal in de diepte ik was er eerder en dan gelijk voorgeven anders was ik 'm kwijt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Met sommige dingen heb je dat.... Voetballen in alle eerete teams ... Laatstejaar voor de profs... kut knie -issue... Ik had wel potentie volgens mij, maar ik was ook te slim dus moest sowieso naar de Uni...
In 40+ kan dat eens per maand weleens meevallenquote:
Hm....bepaalde dingen leer je toch af op een bepaalde leeftijd. Geen angst hebben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal in het begin ff wennen zijn, maar zoiets verleer je niet.
Echt een snelle afdaling bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm....bepaalde dingen leer je toch af op een bepaalde leeftijd. Geen angst hebben bijvoorbeeld.
Beter meevallen dan bevallen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In 40+ kan dat eens per maand weleens meevallen
linkshalf en 2 benig... Talent .maar wou ik het wel ,,, Studie was belangrijker.... en gelukkig kwam daar die knie blessure .... Heb er eigenlijk nog steeds last van,,,, Sporten ... zo voorzichtig mogelijk...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij voetballen was ik rechtsbuiten omdat ik hard kon rennen. Bal in de diepte ik was er eerder en dan gelijk voorgeven anders was ik 'm kwijt.
Mijn passeerbewegingen raakte ik altijd zelf van in verwarring.
Goed intro voor een boek a la dat van Andy v/d Meijden...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
linkshalf en 2 benig... Talent .maar wou ik het wel ,,, Studie was belangrijker.... en gelukkig kwam daar die knie blessure .... Heb er eigenlijk nog steeds last van,,,, Sporten ... zo voorzichtig mogelijk...
Daar weet jij helemaal niks vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter meevallen dan bevallen...
Ijshockey kon ik dan weer wel goed maar was veel te licht daarvoor, 1 bodycheck en ik lag in de kreukels.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
linkshalf en 2 benig... Talent .maar wou ik het wel ,,, Studie was belangrijker.... en gelukkig kwam daar die knie blessure .... Heb er eigenlijk nog steeds last van,,,, Sporten ... zo voorzichtig mogelijk...
Over de meiden heb ik nog niet eens iets gezegd ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed intro voor een boek a la dat van Andy v/d Meijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Over de meiden heb ik nog niet eens iets gezegd ....Nee, maar wat dat betreft verwacht ik ook niet zo veel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvoorbeeld. Of een sprint op volle snelheid. Ik heb zelf het wielrennen ook na jaren weer opgepakt, maar dalen en sprinten gaat toch een stuk minder dan toen ik 20 was. (Klimmen ook, maar dat heeft meer met gewicht te makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt een snelle afdaling bijvoorbeeld.![]()
Ik heb wel wat ervaring met mountainbike en motor en daarnaast vol gas op de rug van een paard.
Nou was er toevallig een kroegeigenaar op het zelfde moment dat mijn vrouw daar lag en zijn vrouw was een stuk sneller dus toen heb ik al even aan de champagne gezeten tussendoor het mee hijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter meevallen dan bevallen...
Meevaller dus...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou was er toevallig een kroegeigenaar op het zelfde moment dat mijn vrouw daar lag en zijn vrouw was een stuk sneller dus toen heb ik al even aan de champagne gezeten tussendoor het mee hijgen.
denk vrouwelijk, hangt geen dingentje onderquote:
Langlaufen dan maar....tussen de rest van de bejaarden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Wegens een afgescheurde kruisband doe ik helaas niet zo veel meer aan sport, alleen nog wat fietsen.
Skiën, hardlopen e.d. is een ramp geworden...
Sure?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk vrouwelijk, hangt geen dingentje onder
Da's nog gevaarlijker dan skiën, ik ben niet bestand tegen een spagaat...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langlaufen dan maar....tussen de rest van de bejaarden.
Geen voorste kruisband meer rechts ..... Echt kut zo'n gemis... Je krijgt gelijk overal last van als je iets doet ... .....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Wegens een afgescheurde kruisband doe ik helaas niet zo veel meer aan sport, alleen nog wat fietsen.
Skiën, hardlopen e.d. is een ramp geworden...
Gewoon krachttraining blijven doen met je benen, dan vangen je spieren wel een hoop op...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen voorste kruisband meer rechts ..... Echt kut zo'n gemis... Je krijgt gelijk overal last van als je iets doet ... .....
Ik ben een klimmer van nature, weeg nu nog steeds ongeveer hetzelfde als op mijn 20e.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een sprint op volle snelheid. Ik heb zelf het wielrennen ook na jaren weer opgepakt, maar dalen en sprinten gaat toch een stuk minder dan toen ik 20 was. (Klimmen ook, maar dat heeft meer met gewicht te maken)
En paardrijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan er wel mee skiën, hardlopen, langlaufen, zwemmen en piano spelen...
Hoe was de whiskey-sessie in Groningen laatst btw? Wilde ik je nog steeds vragen, maar vergat het steeds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's nog gevaarlijker dan skiën, ik ben niet bestand tegen een spagaat...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pianospelen zou met je knien moeten lukken toch... Moet je het wel kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was in maart al en was prima.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe was de whiskey-sessie in Groningen laatst btw? Wilde ik je nog steeds vragen, maar vergat het steeds.
Vertel eens, wat begreep je niet aan mijn post?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Pianospelen zou met je knien moeten lukken toch... Moet je het wel kunnen natuurlijk
Heb ik Groningen en Krommenie door elkaar gehaald. Zal verslag even lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was in maart al en was prima.
Onlangs had ik er ééntje in Krommenie, met BBQ. Ook prima, mooie whiskies, goed weer en voortreffelijke broodjes pulled pork...![]()
Zie hier het verslag: http://maltfascination.com/2013/08/05/the-blog-birthday-bash-3/
Ik ook, maar het gewicht van mijn 20e (1.84, < 65kg) haal ik niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben een klimmer van nature, weeg nu nog steeds ongeveer hetzelfde als op mijn 20e.
Zal op zijn hoogst 2 of 3 kg schelen.
Wow....dat is wel erg licht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gewicht van mijn 20e (1.84, < 65kg) haal ik niet meer
Ik begrijp ook niet dat veel vrouwen na de eerste baby er nog één willen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja want ik kreeg al aardig last van hyperventilatie en het schoot maar niet op.
1.78 zoiets en altijd rond de 62 Kg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gewicht van mijn 20e (1.84, < 65kg) haal ik niet meer
En er wordt niet eens gevoetbald op nivo...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef sig000 het volgende:
OMG onze geliefde Mod zit nu in de VBL SC.
Met een naamtopic zelfs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef sig000 het volgende:
Daar loopt nogal wat dom volk rondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef sig000 het volgende:
Zou kunnen, volgens mij kom ik daar niet ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar loopt nogal wat dom volk rond
Niet gezien, maar welke randdebiel gaat er een gipsafdruk van zijn leuter makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kwam eerder deze week ook langs,,,,
Volgens mij zien ze dat zelf anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, volgens mij kom ik daar niet ...
Trouwens....beetje lief doen tegen Karina, want ze is vanochtend op staande voet ontslagen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze dat zelf anders.
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar waarom maken vrouwen een gipsafdruk van hun buik en voorgevel tijdens hun zwangerschap?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet gezien, maar welke randdebiel gaat er een gipsafdruk van zijn leuter makensorry maar dan heb je ze niet allemaal op een rijtje
Beetje gelezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef sig000 het volgende:
Kwamen ze er achter dat ze de hele dag zat te FOKKENquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....beetje lief doen tegen Karina, want ze is vanochtend op staande voet ontslagen.
Volgens mij is dat inherent aan de sportquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen chufi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inherent aan de sport
vind ik ook dom die buikafdrukken, wat moet je er mee is alleen maar ruimte, al heb ik ooit een kunstenares gezien die het deed en versierde met spiegeltjes en mooie regenboog kleuren voor aan je muur. Dat vond ik dan wel weer mooi, maar al dat nieuwerwetse gedoequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar waarom maken vrouwen een gipsafdruk van hun buik en voorgevel tijdens hun zwangerschap?
Als ik de bof heb, doe ik toch ook geen afdruk maken van m'n hoofd?
Ik kom wel op VBL, maar beschouw mezelf niet onder dom volk ... Zo simpel is het ... Ik ben Drs.quote:
Als je het damesvoetbal onlangs hebt gezien, dan heb je groot gelijk...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
For real?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....beetje lief doen tegen Karina, want ze is vanochtend op staande voet ontslagen.
Dames, heren, een pot nat hoor. Gewoon, dom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het damesvoetbal onlangs hebt gezien, dan heb je groot gelijk...
Op staande voet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu weten we zeker dat chufi zich aangesproken voeltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef APK het volgende:
[..]
For real?
Dat doen ze toch alleen bij zeer ernstige vergrijpen zoals diefstal en dat soort zaken?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik kom net op het werk (moest vanmorgen eerst bloed laten prikken) en ik werd meteen ontslagenvakantie nu dus al.
Serious ? Minder leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De WK vind ik altijd wel leuk omdat er dan ook onbekende landen meedoen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dames, heren, een pot nat hoor. Gewoon, dom.
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op staande voet?![]()
Dat klinkt niet best.
Ik zeg ook niet dat iedereen die daar rond loopt dom volk is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel op VBL, maar beschouw mezelf niet onder dom volk ... Zo simpel is het ... Ik ben Drs.
Jezus, het enige wat ik zeg is dat in de VBL SC nogal wat dom volk rond loopt. En ineens voelt iedereen zich aangesproken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Ben ik niet mee eens, Voetbal is heerlijk om naar te kijken, vooral mijn cluppie
en Humberto Tan
Oh dear.quote:
jij mag mij altijd aansprekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus, het enige wat ik zeg is dat in de VBL SC nogal wat dom volk rond loopt. En ineens voelt iedereen zich aangesproken.
Meteen worden ontslagen is natuurlijk wel iets anders dan op staande voet worden ontslagen.quote:
Zat er blijkbaar aan te komen als ik die SC verder doorlees.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
staat een tongetje achter haar post, dus zo erg zal ze het niet vinden lijkt me.
Hey je bent weer terug?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meteen worden ontslagen is natuurlijk wel iets anders dan op staande voet worden ontslagen.
Mwoah...als je de rest leest, dan is ze niet echt blij en dat van die bloeproef was uiteraard aanleiding tot een hoop jokes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dear.
Nou ja, ze lijkt er niet erg mee te zitten en hopelijk kwam het niet door een bloedproef
3 pagina`s gelezen maar is niet zo mijn ding, en K noemen ze daar kanjerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zat er blijkbaar aan te komen als ik die SC verder doorlees.
Ja, ik ben toch maar weer terug gekomen. Maar het Franse leven beviel me wel weer primaquote:
In welke zin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meteen worden ontslagen is natuurlijk wel iets anders dan op staande voet worden ontslagen.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
3 pagina`s gelezen maar is niet zo mijn ding, en K noemen ze daar kanjerecht dom volk zit er tussen, Dees je hebt een beetje gelijk
gezellig dat je er weer bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus, het enige wat ik zeg is dat in de VBL SC nogal wat dom volk rond loopt. En ineens voelt iedereen zich aangesproken.
Staande voet is spullen pakken en wegwezen, meteen ontslagen worden kan nog een paar maanden duren wegens procedures e.d.quote:
Ik zag op het eerste gezicht een hoop smileys, maar ik ga niet een andere SC teruglezen als ik dat hier al niet eens doequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Kingstown het volgende:
Mwoah...als je de rest leest, dan is ze niet echt blij en dat van die bloeproef was uiteraard aanleiding tot een hoop jokes.
vaak ook een andere aanleidingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staande voet is spullen pakken en wegwezen, meteen ontslagen worden kan nog een paar maanden duren wegens procedures e.d.
Ze kwam vanochtend op haar werk, kon haar spullen pakken en hoefde niet meer terug te komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staande voet is spullen pakken en wegwezen, meteen ontslagen worden kan nog een paar maanden duren wegens procedures e.d.
Ben je geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Prince klonk best aardig afgelopen zondag in Paradiso...
Je hebt je handen al vol aan je eigen subforum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag op het eerste gezicht een hoop smileys, maar ik ga niet een andere SC teruglezen als ik dat hier al niet eens doe
Als je na het bloedprikken op kantoor komt en er wordt meteen gezegd dat je wordt ontslagen wordt er naar alle waarschijnlijkheid nog rekening gehouden met de opzegtermijn, als je op staande voet wordt ontslagen wordt daar geen rekening mee gehouden en moet er wel een gegronde/ernstige reden zijn om dat te doen, dat mag niet zomaar.quote:
Ik ook, tenzij ze gedurende nog te volgen procedure gewoon doorbetaald krijgt en geen werkverplichting meer heeft...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze kwam vanochtend op haar werk, kon haar spullen pakken en hoefde niet meer terug te komen.
Dat noem ik dus "op staande voet".
Nee da's geschorst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze kwam vanochtend op haar werk, kon haar spullen pakken en hoefde niet meer terug te komen.
95% daaro is geen probleem, alleen de voetballers zijn retardsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef sig000 het volgende:
Je hebt je handen al vol aan je eigen subforum.
op staande voet, ze zijn erachter gekomen dat iemand behoorlijk heeft gefraudeerd, opdonderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan of ze haar opzegtermijn in acht nemen. Als haar werkgever de opzegtermijn doorbetaalt is het niet op staande voet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle niet relevante rotzooi weer opgeruimd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
95% daaro is geen probleem, alleen de voetballers zijn retards
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
95% daaro is geen probleem, alleen de voetballers zijn retards
Gaat gewoon een kantonrechterzaak worden zoiets en tot die tijd gewoon betaald thuiszitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan of ze haar opzegtermijn in acht nemen. Als haar werkgever de opzegtermijn doorbetaalt is het niet op staande voet.
6 kleuters in de ballenbakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef sig000 het volgende:
Alle niet relevante rotzooi weer opgeruimd?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gaat gewoon een kantonrechterzaak of procedure via UWV worden zoiets en tot die tijd gewoon betaald thuiszitten.
Zo dat gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het went, heb het zelf al keer of 3 meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dat gaat je niet in de koude kleren zitten
Zou ik het terug moeten lezen, want weet niet meer precies wat ze over eventueel doorbetalen heeft gezegd. Morgen ging ze iig juridisch advies inwinnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan of ze haar opzegtermijn in acht nemen. Als haar werkgever de opzegtermijn doorbetaalt is het niet op staande voet.
Ik één keer, Kreeg wel een leuk bedrag mee. Maar ik was er wel stuk van. 23 jaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het went, heb het zelf al keer of 3 meegemaakt.
helemaal te gek hij ziet er goed uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, last minute afgehaakt, maar heb wel de audio-opnames...
Dat zie jij aan audio opnames?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal te gek hij ziet er goed uit
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je laat ze eerst ff spelen en dan tsjakka?
Of lid van de bond in je straatje, ik moet dat eens opzeggen btwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef sig000 het volgende:
Een goede advocaat is in zo'n geval onmisbaar. En dat zeg ik niet snel.
Oude hooligantijden herleefden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ega is een paar maanden geleden, de dag na terugkomst van vakantie, totaal onverwachts ontslagen.
Ik had lichtelijke moordneigingen toen...
ja en hij heeft afro kapselquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zie jij aan audio opnames?
1e keer na 2 jaar kon ik van 1 op andere dag weg, failliet, 2e werkgever zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik één keer, Kreeg wel een leuk bedrag mee. Maar ik was er wel stuk van. 23 jaar
quote:
Lullig is het inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou ik het terug moeten lezen, want weet niet meer precies wat ze over eventueel doorbetalen heeft gezegd. Morgen ging ze iig juridisch advies inwinnen.
Blijft sowieso lullig.
Nee, het één staat los van het andere...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oude hooligantijden herleefden?
Ik hoorde wel dat Princr het na anderhalf uur al voor gezien hieldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal te gek hij ziet er goed uit
En een hoop ellende, je moet weer een baan gaan zoeken, je hebt een hoop stress door eventuele rechtszaak, een hoop papieren rompslomp. Niet leuk!!quote:
Het blijft ook een echte diva!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat Princr het na anderhalf uur al voor gezien hield
En daarnaast voel je je ook nog eens afgedanktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En een hoop ellende, je moet weer een baan gaan zoeken, je hebt een hoop stress door eventuele rechtszaak, een hoop papieren rompslomp. Niet leuk!!
Laat dat ff offline... heb dr ook net gesproken.. ...Tis idd waar per direct op non-actief per 1 10 out..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou ik het terug moeten lezen, want weet niet meer precies wat ze over eventueel doorbetalen heeft gezegd. Morgen ging ze iig juridisch advies inwinnen.
Blijft sowieso lullig.
Toen wij nog in Nederland woonden werkte mijn man bij een klein bedrijf met een man of 14 personeel. De baas ging spaarloon invoeren, en een pensioenregeling. Aan de eerste wilde mijn man wel meedoen, de tweede niet, aangezien wij zelf al via een lijfrente een en ander geregeld hadden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:47 schreef sig000 het volgende:
Heb ervaring, ik was lastig en werkgever ging dingen zoeken.
Groot dossier maar geen enkel bewijs.
Was bij de kantonrechter kassa voor mij.
Doorbetaald dus en ontslag via rechter wanneer vast contract, bij tijdelijk is het sowieso wieberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dat ff offline... heb dr ook net gesproken.. ...Tis idd waar per direct op non-actief per 1 10 out..
Mooi kut.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dat ff offline... heb dr ook net gesproken.. ...Tis idd waar per direct op non-actief per 1 10 out..
Rechter is niet automatisch het geval, werkgever kan het ook via UWV spelen bij bedrijfseconomische redenen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Doorbetaald dus en ontslag via rechter wanneer vast contract, bij tijdelijk is het sowieso wieberen.
Een gedeukt ego gaat wel weer over, maar een nieuwe baan vinden als je wat ouder bent is zeker in deze tijd niet echt makkelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarnaast voel je je ook nog eens afgedankt
Lijkt me sterk na een bloedproef? Alhoewel ik dat vaag verhaal vind, een werkgever mag niet zomaar bloedproeven gaan afnemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechter is niet automatisch het geval, werkgever kan het ook via UWV spelen bij bedrijfseconomische redenen..
Wacht even, had even niet door dat die bloedproef in directe relatie met het ontslag was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk na een bloedproef? Alhoewel ik dat vaag verhaal vind, een werkgever mag niet zomaar bloedproeven gaan afnemen.
Ik val al flauw wanneer ik zo een naald zie.
Was dat gerelateerd dan? Ik had het anders begrepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk na een bloedproef? Alhoewel ik dat vaag verhaal vind, een werkgever mag niet zomaar bloedproeven gaan afnemen.
Ik val al flauw wanneer ik zo een naald zie.
Die directe relatie was er ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, had even niet door dat die bloedproef in directe relatie met het ontslag was.
If, then, else....
Leek mij ook niet gerelateerd, maar je -zij ook niet trouwens- helpt niet het speculeren tegen te gaan met die quote.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die directe relatie was er ook niet.
Dank jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
Wat vreselijk Karina, heel veel succes met het vinden van een andere baan
Balen, Karina!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
Om even alle geruchten uit de wereld te helpen, ja ik ben ontslagen, nee niet op staande voet, wel meteen naar huis, vrijgesteld van werk verder. En het bloedprikken had er niets mee te maken, dat noemde ik omdat ik daardoor iets later op mijn werk kwam.
Ik heb al een afspraak staan voor morgenochtend. Dus vandaag alle 'stukken' bij elkaar zoeken.quote:
Sterkte Karina, ik hoop dat je er tenminste een goeie regeling uit kan slepen.quote:
Dat hoop ik ook, alleen al uit principe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sterkte Karina, ik hoop dat je er tenminste een goeie regeling uit kan slepen.
Ja, zeker balen.
Ik denk niet dat daar iemand naar gekeken heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die youtube die FANN eerder vandaag plaatste.
Goed advies vragen denk ik, advocaat ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, alleen al uit principe.
Ja ik heb morgenochtend een afspraak. Gisteren al wat dingen naar haar gemaild.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed advies vragen denk ik, advocaat ofzo?
Goed zo! Dan zal ik duimen voor je!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb morgenochtend een afspraak. Gisteren al wat dingen naar haar gemaild.
Dank jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed zo! Dan zal ik duimen voor je!
Heel goed, zal wel een stressperiode worden, dus nogmaals sterkte!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank jeNa de koffie duik ik mijn kast in om nog wat stukken te zoeken.
En ik ben al zo een stresskipquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heel goed, zal wel een stressperiode worden, dus nogmaals sterkte!
Ja, ik lul wel makkelijk nu, maar ik stress ook altijd als de ziekte bij zulke dingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben al zo een stresskipHopelijk gaat het een beetje snel dat ik het achter me kan laten.
Het is allemaal zo een gedoe, ik heb zoiets ook nog niet meegemaakt, ja heel lang geleden maar toen had ik vrij snel iets anders plus ik was toen niet alleen en was er minder druk om een andere baan te vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik lul wel makkelijk nu, maar ik stress ook altijd als de ziekte bij zulke dingenik ben ook niet
erg stressbestendig geloof ik
Ik ken dat en dat is balen. Ik hoop dat je snel weer wat anders vind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
Om even alle geruchten uit de wereld te helpen, ja ik ben ontslagen, nee niet op staande voet, wel meteen naar huis, vrijgesteld van werk verder. En het bloedprikken had er niets mee te maken, dat noemde ik omdat ik daardoor iets later op mijn werk kwam.
Dank jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:50 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ken dat en dat is balen. Ik hoop dat je snel weer wat anders vind.
en je was dan een stuk jonger denk ik, dat zal ook wel schelen, maar goed nu ga ik dus negatief zitten denkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is allemaal zo een gedoe, ik heb zoiets ook nog niet meegemaakt, ja heel lang geleden maar toen had ik vrij snel iets anders plus ik was toen niet alleen en was er minder druk om een andere baan te vinden.
Ik zit sinds een maand ook weer zonder werk en ik kom bijna niet aan solliciteren toe door alle dingen die je moet regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is allemaal zo een gedoe, ik heb zoiets ook nog niet meegemaakt, ja heel lang geleden maar toen had ik vrij snel iets anders plus ik was toen niet alleen en was er minder druk om een andere baan te vinden.
Er zijn al wat re-organisatie geweest, met veel ontslagen, paar weken terug zijn er een paar collega's ontslagen en deze keer twee (ikzelf en nog een collega). Nu gaan ze het dus individueel aanpakken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:52 schreef Deisyy het volgende:
Dat is flink waardeloos Karina. Ging het zo slecht met het bedrijf en zijn er ook collega's naar huis gestuurd?
Sterkte en succes de komende tijd!
Lijkt me een goede binnenkomer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:26 schreef Senzune het volgende:
Whe he he, ik zie een vacature bij een bedrijf en die heeft in zijn profielfoto een machine staan die ik bij mijn vorige werkgever gemaakt heb.
Idd ik heb gelijk gebeld ik val ook in het profiel wat ze vragen dus wie weet. Het gaat om een tijdelijke baan met kans op vast.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lijkt me een goede binnenkomer.
Ben een keer bij zo'n gameontwikkelaar geweest. Lange werkdagen, hoge druk en veel stress om maar op tijd voor de deadline een spel af te krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef cafca het volgende:
Ik werd net benaderd voor een functie bij een game-ontwikkelaar. Mijn brood verdienen met spelletjes...... Hm...
Ja, dat idee had ik ook al. Heb ook wel een beetje mijn twijfels....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ben een keer bij zo'n gameontwikkelaar geweest. Lange werkdagen, hoge druk en veel stress om maar op tijd voor de deadline een spel af te krijgen.
Ik vind dit zo'n voorbeeld van, het klinkt leuker dan het is. Ik heb bij mijn vorige werkgever voor de ariane 5 raket gewerkt, klinkt leuk maar ik vond het één vd saaiste klussen. Alleen tekenen met nauwelijks eigen inbreng want de eisen staan vast. Ik vond een "simpelere" opdracht waar je van het begin tot het eind mee te maken hebt veel leuker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al. Heb ook wel een beetje mijn twijfels....
Och, wie weet ga ik er wel even praten. Probleem is dat ik al een aantal sollicitaties heb lopen en het allemaal wel redelijk wat tijd kost. Ik wil ook niet teveel dingen tegelijk hebben lopen. Daarnaast denk ik dat ik meer kans maak als ik ergens vol voor ga dan dat ik 6 dingen tegelijk doe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n voorbeeld van, het klinkt leuker dan het is. Ik heb bij mijn vorige werkgever voor de ariane 5 raket gewerkt, klinkt leuk maar ik vond het één vd saaiste klussen. Alleen tekenen met nauwelijks eigen inbreng want de eisen staan vast. Ik vond een "simpelere" opdracht waar je van het begin tot het eind mee te maken hebt veel leuker.
Ja, dat ga ik ook wel doen. Het is ook wel een stap opzij, een heel andere branche dan waar ik nu werk, maar dat lijkt me ook wel leuk. Verder zou de functie ook heel leuk kunnen zijn. Dus praten kan zeker geen kwaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef Senzune het volgende:
Gaan praten is iets wat je zeker moet doen ook al heb je meerdere sollicitaties lopen. Niets mis mee om je kansen te vergroten misschien kan je zometeen wel kiezen en kan je bedrijven die jou graag willen hebben "tegen elkaar uitspelen".
Wow het lijkt te leven ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ega is sinds vanmiddag, redelijk onverwachts, weer werkloos af...
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ega is sinds vanmiddag, redelijk onverwachts, weer werkloos af...
jij toch? elke maandagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
Wie nog meer.... ? Back to work ... Of een andere job dan ?
en dan zet je de pedometer maar weer aanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schat, elke maandag denk ik weer ... Is dit alles?
Op zon datacenter komen heel wat pedos ( Scheten) los iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan zet je de pedometer maar weer aan
Denk dat de computers dat minder leuk vindenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef sacha het volgende:
een datacenter met zon lijkt mij prettig
ik weet dat wel zekerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Den dat de computers dat minder leuk vinden
Als je nat geregend op je werk komt zijn er genoeg plekken om je binnen 10 min droog te laten blazenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe warm het soms met airco en geen zom al wordt...
Toegevoegd aan Favorieten.quote:
Die is mooi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toegevoegd aan Favorieten.
Als je nog een kopstem wilt hebben:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wil effe lekker meebleren met de kopstem op het einde
Ik heb de LP nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga even voor deze, want:
Ik ben mijn LP kwijt![]()
Ik wil effe lekker meebleren met de kopstem op het einde
quote:
Ken je die andere versie ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn beter dan the Beatles.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je die andere versie ook?Krijg nou watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar een koekje![]()
![]()
Zal ik ff mijn adres pmmen??quote:
Vraag of 'ie de LP PM't...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zal ik ff mijn adres pmmen??
Altijd een hekel aan dat ventje gehad. Geen idee waarom...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nog een kopstem wilt hebben:
Het duurt wel ff voordat ik die gevonden heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zal ik ff mijn adres pmmen??
Overdreven gedoe misschien?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Altijd een hekel aan dat ventje gehad. Geen idee waarom...
Vond ik wel meevallen.quote:
In Tilburg stond U2 in de Harmonie voor 200 man publiek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen.
Zeker ten tijde van de Bronski Beat, toen het nog allemaal low key was.
Schitterend concert meegemaakt in Tilburg van ze, toen ze net een opkeomend hitje hadden met 'Small Town Boy'. Snerpende synths en 3 jongens die gewoon plezier hadden...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Tilburg stond U2 in de Harmonie voor 200 man publiek.
Ja die heb ik ook live gezien en U2 had wat meer vuur in de muziek zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kende iemand die daar bij was. Wel een leuk bandje zei die. Leek een beetje op Echo & the Bunnymen
Daar heb ik nog een bootleg van...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Tilburg stond U2 in de Harmonie voor 200 man publiek.
Ik kan die nummers nog steeds dromen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een bootleg van...
Zie www.madmaster.nl/u2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan die nummers nog steeds dromen.
Deze was toen mijn favoriet:![]()
Te laat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:35 schreef Tarado het volgende:
Ik heb U2 toen in de Kuip gezien, was teleurstellend, leek wel een schoolconcertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |