Lijkt dan niet alle landschappen op elkaar. Dat was ook de klacht van de duitsers tijdens WO-II, ze hadden nooit het gevoel dat ze dichter bij hun doel waren gekomen. Achter elke heuvel en/of berg hadden ze weer uitzicht op hetzelfde landschap. Bijzonder monotoom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben tot (heel) diep in Rusland geweest en ik kan je vertellen dat het dan lijkt alsof je een afspraak hebt gemaakt met de oneindigheid. Dat zijn van die momenten dat je elk tijdsbesef kwijt raakt.
Klopt helemaal....vandaar ook mijn opmerking ovder de oneindigheid. Je hebt echt het gevoel dat je na 24 uur in de trein nog steeds daar bent waar je vertrokken bent. Weird, maar cool.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt dan niet alle landschappen op elkaar. Dat was ook de klacht van de duitsers tijdens WO-II, ze hadden nooit het gevoel dat ze dichter bij hun doel waren gekomen. Achter elke heuvel en/of berg hadden ze weer uitzicht op hetzelfde landschap. Bijzonder monotoom.
Het verhaal gaat iets verder. Tijdens de oorlog in West-Europa hadden ze nog wat tijd voor ontspanning en dergelijke. Steden en dorpen met uitgaansgelegenheden genoeg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt helemaal....vandaar ook mijn opmerking ovder de oneindigheid. Je hebt echt het gevoel dat je na 24 uur in de trein nog steeds daar bent waar je vertrokken bent. Weird, maar cool.
Beetje alsof je gratis aan het trippen bent.
106!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat slecht? Waaghals zei dat wij (=hij) op 160 staat.
Ik nam altijd neusdruppels, hielp op een gegeven moment ook niet meer. En dat slikken al helemaal niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slikken en van te voren je oren uitspuiten wil ook wel eens werken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef larsico het volgende:
Curaçao van ¤584 voor ¤452
KLM biedt goedkope vluchten aan naar Curaçao, vanaf ¤452 p.p, voorwaarde is dat er minstens voor 4 personen wordt geboekt. Zie http://klmf.ly/16Fxoho
Voorwaarden:
Wanneer boeken: tot en met 16 augustus 2013
Wanneer reizen: tussen 1 november en 31 december
Voorwaarde: je dient met minimaal 4 personen te reizen
Minimum verblijf: 1 week
Maximum verblijf: 1 maand
Handbagage: 1 stuk met een maximaal gewicht van 12kg
Ruimbagage: 1 koffer of rugzak met een maximaal gewicht van 23kg
Opmerkingen: er gelden aanvullende reserveringskosten
Flying Blue: 25% mijlen
Oe dat klinkt we lekker. Moet je wel nog een hotel bijboeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:03 schreef hexje het volgende:
Ik las iets over een nws-sc vakantie.
[..]
Huh wat?!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik kom net op het werk (moest vanmorgen eerst bloed laten prikken) en ik werd meteen ontslagenvakantie nu dus al.
Karina kwam net op haar werk (nadat ze haar bloed had laten prikken) en werd meteen ontslagen. Daardoor heeft ze nu al vakantie.quote:
Oooh, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina kwam net op haar werk (nadat ze haar bloed had laten prikken) en werd meteen ontslagen. Daardoor heeft ze nu al vakantie.
Het zat er al een tijdje aan te komen. Ze hoopt dat ze een leuk bedragje meekrijgt.quote:
En toch een beetje balen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik kom net op het werk (moest vanmorgen eerst bloed laten prikken) en ik werd meteen ontslagenvakantie nu dus al.
Ohja nu je het zegt, begint wel wat te dagen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Het zat er al een tijdje aan te komen. Ze hoopt dat ze een leuk bedragje meekrijgt.
Vooral het gedoe wat je er van hebt. Advocaat zoeken, ander werk, solliciteren, bla bla.quote:
Balen zeg, Karina. Ik hoop dat je snel iets anders vindt dat ook nog een beetje leuk is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral het gedoe wat je er van hebt. Advocaat zoeken, ander werk, solliciteren, bla bla.
Als iemand een goede advocaat weet in A'dam voor dit soort dingen...
Dank je. Vooral dat laatste hoop ik inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
Balen zeg, Karina. Ik hoop dat je snel iets anders vindt dat ook nog een beetje leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |