quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar of je als voetganger nu geschept wordt door een Hummer of een Fiatje 500, in beide gevallen zal je er last van hebben. De auto zal er daarentegen weinig van merken...
Al heb je er in het geval van een Hummer veel meer last van dan van een Fiat 500.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar of je als voetganger nu geschept wordt door een Hummer of een Fiatje 500, in beide gevallen zal je er last van hebben. De auto zal er daarentegen weinig van merken...
Dat hangt mede van een heleboel andere factoren af...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Al heb je er in het geval van een Hummer veel meer last van dan van een Fiat 500.
Maar goed ik heb geen auto meer en kan nu niet meer meepraten... Ander onderwerp ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hangt mede van een heleboel andere factoren af...
Wat een onzin? Omdat jij geen auto meer hebt kun je daar niet meer over praten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik heb geen auto meer en kan nu niet meer meepraten... Ander onderwerp ....
Tuurlijk wel maar wacht nog steeds op contract en leasebak ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een onzin? Omdat jij geen auto meer hebt kun je daar niet meer over praten?
OK, dan kun je dus alvast vertellen wat voor leasebak je krijgt straksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar wacht nog steeds op contract en leasebak ...
Alle auto's hier altijd zelf gekocht, nooit via de bank, en nooit via een lease.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
ik heb nog nooit een eigen auto gekocht .....Ooit een ouwe Honda van mn vader en daarna lease ....
Nee kan ik helaas niet... Onderhandelingen staan op een laag pitje .....
Nee niet echt heel af en soms voor iets practisch ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alle auto's hier altijd zelf gekocht, nooit via de bank, en nooit via een lease.
Mis je de auto niet dan, Sjoef?
Da's de beste oplossing, iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
mijn kar![]()
[ afbeelding ]
al 3 keer opgelapt, einde is in zicht
Je website heeft al een tijdje geen update meer gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
Af en toe ging ik ook wel met de trein, als dat makkelijker was. Maar meestal toch de auto. En voor dichtbij pak ik af en toe de fiets.
Ben lokaal bezig met een update. Weet nog niet wanneer dat gepubliceerd wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je website heeft al een tijdje geen update meer gehad.
Wat voor soort PK?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef sig000 het volgende:
Ik ben verwend, naast een fiets heb ik motor, auto en nog 2 PK.
Soort paard bedoelde ik.quote:
Een fewspot Appaloosa Merrie en een schimmel 3/4 Shagya Arabier.quote:
heb jij 3 triple x-en?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef drakin het volgende:
Ik heb 3 van zulke en 1 daarvan gaat af en toe mee de trein in.
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=15quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef sacha het volgende:
waar is ollies 'gathering of smilies' gebleven...![]()
Over smilies gesproken....leuke combi's kun je maken als je er een PI aanplakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef sacha het volgende:
waar is ollies 'gathering of smilies' gebleven...![]()
Tis maar wat je bezighoudt ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over smilies gesproken....leuke combi's kun je maken als je er een PI aanplakt.
[ afbeelding ]
Ik vind dat veel te veel moeite.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over smilies gesproken....leuke combi's kun je maken als je er een PI aanplakt.
[ afbeelding ]
oh dank, ik had deze al gevonden:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=15
zou ik ook wel willen maar is hier niet te doen. De eerste bushalte is hier 11 km vandaan en het treinstation 23 kmquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef drakin het volgende:
Ik maakte ooit een rekensommetje en sindsdien stopt de trein gewoon bijna voor mijn deur.
Errrrg stoerrrrrr!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:07 schreef sacha het volgende:
het nieuwe speeltje van de Aap![]()
[ afbeelding ]
Met de vouwfiets kun je wel zware dingen meeslepen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef drakin het volgende:
Het was in het begin behoorlijk wennen geen auto meer, je moet echt letterlijk afkicken ervan.
Maar nu de trein op ongeveer 3 minuten lopen weg is en ik gewoon onbeperkt kan reizen heb ik daar geen problemen meer mee, alleen soms rekening houden met de laatste trein naar huis of geen zware dingen mee kunnen slepen.
Met de vouwfiets is dat laatste wel weer een beetje opgelost.
Ik heb mijn huisje daarom ook dicht bij het station uitgezocht, maar het heeft ook zijn nadelen hoor. Ik vind mijn tuin te klein en sinds er nieuwe treinen zijn trilt het hier nogal vaak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen maar is hier niet te doen. De eerste bushalte is hier 11 km vandaan en het treinstation 23 km
Heb ik ook een, beetje noodzakelijk kwaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef sig000 het volgende:
Ik moet gewoon een auto hebben waar veel in kan en dan is een simpele Peugeot Break wel ok.
Hecht er nu geen waarde meer aan waar in rijd, dat was in mijn jongere jaren wel anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb ik ook een, beetje noodzakelijk kwaad.
Heb nog 3 fietsen op balkon staan en 2 in de berging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Toverheks het volgende:
Heb een roestige Opoefiets maar hij fiets heerlijk.
oke vond je het niet zonde van je mountainbikequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog 3 fietsen op balkon staan en 2 in de berging.
Heb laatst mijn mountainbike verkocht.
Neuh, ik zit nu te denken aan een wielrenfiets, om bejaarden van het fietspad te knallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke vond je het niet zonde van je mountainbike
als je maar wel een helmpje opzetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Neuh, ik zit nu te denken aan een wielrenfiets, om bejaarden van het fietspad te knallen.
Lijkt me wel verstandig want het is toch dik 35 jaar geleden dat ik het laatst op een fiets met zulke smalle bandjes heb gezeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je maar wel een helmpje opzet
Doe je eerst ff oefenen met zijwieltjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig want het is toch dik 35 jaar geleden dat ik het laatst op een fiets met zulke smalle bandjes heb gezeten.
Is Opoe mannelijk of vrouwelijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Toverheks het volgende:
Heb een roestige Opoefiets maar hij fiets heerlijk.
Ik was ooit aardig goed op zo'n fiets, maar erg lang niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je eerst ff oefenen met zijwieltjes
Met sommige dingen heb je dat.... Voetballen in alle eerete teams ... Laatstejaar voor de profs... kut knie -issue... Ik had wel potentie volgens mij, maar ik was ook te slim dus moest sowieso naar de Uni...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was ooit aardig goed op zo'n fiets, maar erg lang niet meer gedaan.
Het zal in het begin ff wennen zijn, maar zoiets verleer je niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was ooit aardig goed op zo'n fiets, maar erg lang niet meer gedaan.
Bij voetballen was ik rechtsbuiten omdat ik hard kon rennen. Bal in de diepte ik was er eerder en dan gelijk voorgeven anders was ik 'm kwijt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Met sommige dingen heb je dat.... Voetballen in alle eerete teams ... Laatstejaar voor de profs... kut knie -issue... Ik had wel potentie volgens mij, maar ik was ook te slim dus moest sowieso naar de Uni...
In 40+ kan dat eens per maand weleens meevallenquote:
Hm....bepaalde dingen leer je toch af op een bepaalde leeftijd. Geen angst hebben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal in het begin ff wennen zijn, maar zoiets verleer je niet.
Echt een snelle afdaling bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm....bepaalde dingen leer je toch af op een bepaalde leeftijd. Geen angst hebben bijvoorbeeld.
Beter meevallen dan bevallen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In 40+ kan dat eens per maand weleens meevallen
linkshalf en 2 benig... Talent .maar wou ik het wel ,,, Studie was belangrijker.... en gelukkig kwam daar die knie blessure .... Heb er eigenlijk nog steeds last van,,,, Sporten ... zo voorzichtig mogelijk...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij voetballen was ik rechtsbuiten omdat ik hard kon rennen. Bal in de diepte ik was er eerder en dan gelijk voorgeven anders was ik 'm kwijt.
Mijn passeerbewegingen raakte ik altijd zelf van in verwarring.
Goed intro voor een boek a la dat van Andy v/d Meijden...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
linkshalf en 2 benig... Talent .maar wou ik het wel ,,, Studie was belangrijker.... en gelukkig kwam daar die knie blessure .... Heb er eigenlijk nog steeds last van,,,, Sporten ... zo voorzichtig mogelijk...
Daar weet jij helemaal niks vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter meevallen dan bevallen...
Ijshockey kon ik dan weer wel goed maar was veel te licht daarvoor, 1 bodycheck en ik lag in de kreukels.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
linkshalf en 2 benig... Talent .maar wou ik het wel ,,, Studie was belangrijker.... en gelukkig kwam daar die knie blessure .... Heb er eigenlijk nog steeds last van,,,, Sporten ... zo voorzichtig mogelijk...
Over de meiden heb ik nog niet eens iets gezegd ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed intro voor een boek a la dat van Andy v/d Meijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Over de meiden heb ik nog niet eens iets gezegd ....Nee, maar wat dat betreft verwacht ik ook niet zo veel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvoorbeeld. Of een sprint op volle snelheid. Ik heb zelf het wielrennen ook na jaren weer opgepakt, maar dalen en sprinten gaat toch een stuk minder dan toen ik 20 was. (Klimmen ook, maar dat heeft meer met gewicht te makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt een snelle afdaling bijvoorbeeld.![]()
Ik heb wel wat ervaring met mountainbike en motor en daarnaast vol gas op de rug van een paard.
Nou was er toevallig een kroegeigenaar op het zelfde moment dat mijn vrouw daar lag en zijn vrouw was een stuk sneller dus toen heb ik al even aan de champagne gezeten tussendoor het mee hijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter meevallen dan bevallen...
Meevaller dus...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou was er toevallig een kroegeigenaar op het zelfde moment dat mijn vrouw daar lag en zijn vrouw was een stuk sneller dus toen heb ik al even aan de champagne gezeten tussendoor het mee hijgen.
denk vrouwelijk, hangt geen dingentje onderquote:
Langlaufen dan maar....tussen de rest van de bejaarden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Wegens een afgescheurde kruisband doe ik helaas niet zo veel meer aan sport, alleen nog wat fietsen.
Skiën, hardlopen e.d. is een ramp geworden...
Sure?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk vrouwelijk, hangt geen dingentje onder
Da's nog gevaarlijker dan skiën, ik ben niet bestand tegen een spagaat...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langlaufen dan maar....tussen de rest van de bejaarden.
Geen voorste kruisband meer rechts ..... Echt kut zo'n gemis... Je krijgt gelijk overal last van als je iets doet ... .....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Wegens een afgescheurde kruisband doe ik helaas niet zo veel meer aan sport, alleen nog wat fietsen.
Skiën, hardlopen e.d. is een ramp geworden...
Gewoon krachttraining blijven doen met je benen, dan vangen je spieren wel een hoop op...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen voorste kruisband meer rechts ..... Echt kut zo'n gemis... Je krijgt gelijk overal last van als je iets doet ... .....
Ik ben een klimmer van nature, weeg nu nog steeds ongeveer hetzelfde als op mijn 20e.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een sprint op volle snelheid. Ik heb zelf het wielrennen ook na jaren weer opgepakt, maar dalen en sprinten gaat toch een stuk minder dan toen ik 20 was. (Klimmen ook, maar dat heeft meer met gewicht te maken)
En paardrijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan er wel mee skiën, hardlopen, langlaufen, zwemmen en piano spelen...
Hoe was de whiskey-sessie in Groningen laatst btw? Wilde ik je nog steeds vragen, maar vergat het steeds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's nog gevaarlijker dan skiën, ik ben niet bestand tegen een spagaat...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pianospelen zou met je knien moeten lukken toch... Moet je het wel kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was in maart al en was prima.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe was de whiskey-sessie in Groningen laatst btw? Wilde ik je nog steeds vragen, maar vergat het steeds.
Vertel eens, wat begreep je niet aan mijn post?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Pianospelen zou met je knien moeten lukken toch... Moet je het wel kunnen natuurlijk
Heb ik Groningen en Krommenie door elkaar gehaald. Zal verslag even lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was in maart al en was prima.
Onlangs had ik er ééntje in Krommenie, met BBQ. Ook prima, mooie whiskies, goed weer en voortreffelijke broodjes pulled pork...![]()
Zie hier het verslag: http://maltfascination.com/2013/08/05/the-blog-birthday-bash-3/
Ik ook, maar het gewicht van mijn 20e (1.84, < 65kg) haal ik niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben een klimmer van nature, weeg nu nog steeds ongeveer hetzelfde als op mijn 20e.
Zal op zijn hoogst 2 of 3 kg schelen.
Wow....dat is wel erg licht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gewicht van mijn 20e (1.84, < 65kg) haal ik niet meer
Ik begrijp ook niet dat veel vrouwen na de eerste baby er nog één willen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja want ik kreeg al aardig last van hyperventilatie en het schoot maar niet op.
1.78 zoiets en altijd rond de 62 Kg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gewicht van mijn 20e (1.84, < 65kg) haal ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |