Mwah weet ik nog zo net niet. Het is niet alsof ik een kast vol diploma's heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah kop op, gebeurt vaak genoeg. Recruiters kennen ook het verschil wel tussen wijsheid en jeugd en waarderen dat nog steeds wel.
Je moet ook op je cv zetten dat je moderator bent op FOK!.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah weet ik nog zo net niet. Het is niet alsof ik een kast vol diploma's heb.
Lekker dan. Wel korte opzegtermijn of wat? Krijg je nog geld mee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
VanmorgenOfficieel 1 oktober, maar ik hoef niet meer te komen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook op je cv zetten dat je moderator bent op FOK!.
Alles met betrekking tot FOK! moet worden verzwegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik krijg geld mee maar ik ga nog wel naar een advocaat. Deel van de opzegtermijn wordt afgekocht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker dan. Wel korte opzegtermijn of wat? Krijg je nog geld mee?
Als wij daar een aanbevelingsbrief bij doen, dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ach zo zijn er wel meer in dit land, kop op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah weet ik nog zo net niet. Het is niet alsof ik een kast vol diploma's heb.
Oh ik zie wel hoor. Nu even vrij is ook wel lekker, maar als het na een paar maanden nog niet lukt dan wordt het wel kut.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach zo zijn er wel meer in dit land, kop op.
Mja, gewoon ff het laten bezinken en dan op je gemak verder kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zie wel hoor. Nu even vrij is ook wel lekker, maar als het na een paar maanden nog niet lukt dan wordt het wel kut.
Ach ja en als ze me niet willen, ben ik wel gewendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja, gewoon ff het laten bezinken en dan op je gemak verder kijken.
Ahja, geen poot om op te staan dus, dan is het idd wel handig dat even nagekeken wordt of ze het allemaal volgens de regeltjes doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg geld mee maar ik ga nog wel naar een advocaat. Deel van de opzegtermijn wordt afgekocht.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja en als ze me niet willen, ben ik wel gewend
Niet echt netjes allemaal nee, daarom niet meteen huppekee tekenen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ahja, geen poot om op te staan dus, dan is het idd wel handig dat even nagekeken wordt of ze het allemaal volgens de regeltjes doen.
Te likken nog wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf te zoenen? Narcist.
Ik kan met mijn tong bij mijn neus.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan met mijn tong bij mijn neus.
Ik bij mijn knie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal Waaghals blij mee zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:
Hij weet het niet, hopelijk leest hij dit niet.quote:
Neequote:
Zal ik...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij weet het niet, hopelijk leest hij dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |