Waaaaaaaaaaaat!?!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je leest niet terug natuurlijk, ik ben vanmorgen ontslagen.
En ik dan aan zijn even zo rijke doch hetero tweelingbroer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
Mag ik gekoppeld worden aan een steenrijk jong model?
Dag schoonzus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik dan aan zijn even zo rijke doch hetero tweelingbroer?
Maar jij bleef toch ook altijd alleen of had ik dat ergens verkeerd gelezen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik dan aan zijn even zo rijke doch hetero tweelingbroer?
Lijkt mij best gezellig zo met kerst aan één tafel in St Moritz ofzoquote:
Iedereen kijkt over mij heen, dus waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bleef toch ook altijd alleen of had ik dat ergens verkeerd gelezen?
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt mij best gezellig zo met kerst aan één tafel in St Moritz ofzo
Mjah als ouwe taart wordt dat wel lastig he? Leuks komt niet meer zo snel voorbij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
Maar kut man Corrie, sterkte de komende tijd. Komt vast iets leuks weer voorbij binnenkort.
Ik hoorde van sp3c dat ze nu buschauffeur gaat worden. Vond ze zelf alleen niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
Maar kut man Corrie, sterkte de komende tijd. Komt vast iets leuks weer voorbij binnenkort.
Praat niet over me alsof ik er niet bij ben ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde van sp3c dat ze nu buschauffeur gaat worden. Vond ze zelf alleen niet zo'n goed idee.
Ah kop op, gebeurt vaak genoeg. Recruiters kennen ook het verschil wel tussen wijsheid en jeugd en waarderen dat nog steeds wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah als ouwe taart wordt dat wel lastig he? Leuks komt niet meer zo snel voorbij.
Mwah weet ik nog zo net niet. Het is niet alsof ik een kast vol diploma's heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah kop op, gebeurt vaak genoeg. Recruiters kennen ook het verschil wel tussen wijsheid en jeugd en waarderen dat nog steeds wel.
Je moet ook op je cv zetten dat je moderator bent op FOK!.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah weet ik nog zo net niet. Het is niet alsof ik een kast vol diploma's heb.
Lekker dan. Wel korte opzegtermijn of wat? Krijg je nog geld mee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
VanmorgenOfficieel 1 oktober, maar ik hoef niet meer te komen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook op je cv zetten dat je moderator bent op FOK!.
Alles met betrekking tot FOK! moet worden verzwegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik krijg geld mee maar ik ga nog wel naar een advocaat. Deel van de opzegtermijn wordt afgekocht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker dan. Wel korte opzegtermijn of wat? Krijg je nog geld mee?
Als wij daar een aanbevelingsbrief bij doen, dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ach zo zijn er wel meer in dit land, kop op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah weet ik nog zo net niet. Het is niet alsof ik een kast vol diploma's heb.
Oh ik zie wel hoor. Nu even vrij is ook wel lekker, maar als het na een paar maanden nog niet lukt dan wordt het wel kut.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach zo zijn er wel meer in dit land, kop op.
Mja, gewoon ff het laten bezinken en dan op je gemak verder kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zie wel hoor. Nu even vrij is ook wel lekker, maar als het na een paar maanden nog niet lukt dan wordt het wel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |