Met je signature.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik dacht dat je op het zure gedeelte doelde.
Eerste glas pas net ingeschonken, toevallig. Ik kan me wel inhouden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Corrie verdwaalt al in een gesprek van 10 posts,.
Hoeveel wijn zit er al in?
Je foto staat in de OP van dat topic, dus logisch dat heel FOK! massaal op je stemt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Kut daar zit ik echt niet op te wachten, ik ben helemaal geen lekker wijf, zijn ze blind of zo
Ja dat zeg ik, zijn ze blind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je foto staat in de OP van dat topic, dus logisch dat heel FOK! massaal op je stemt.
Rot op zeg. Ik wil helemaal geen gekoppel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Bij die meet gaan we Corrie koppelen aan een nietsvermoedende bezoeker.
Kun je 100x zeggen maar dringt niet door. Dus ik ben er maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....jouw zelfbeeld klopt niet.
Nou dan niet joh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Rot op zeg. Ik wil helemaal geen gekoppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet van dat langzame gedoe. Meteen uithuwelijken. De tijd dringt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dan niet joh.Nee doe normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch al geld zat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
Mag ik gekoppeld worden aan een steenrijk jong model?
De_Guidance is op zoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Ligt eraan met wie je me vergelijkt. Ik ben straatarm vergeleken met een steenrijk model. Dus kom maar op.quote:
Ik ben straatarm vergelijken met uh iedereen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je me vergelijkt. Ik ben straatarm vergeleken met een steenrijk model. Dus kom maar op.
Hoezo schat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben straatarm vergelijken met uh iedereen eigenlijkNu al helemaal.
Wanneer is je laatste dag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben straatarm vergelijken met uh iedereen eigenlijkNu al helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |