Echt mooi. Vraag me alleen af wat die kabeltejs daar doenquote:
Da's een lang verhaal om uit te leggen.. Het is iig van de serie Dollhouse.. Waarin peepz worden geprogrammeerd.. Diepe shit juweetzquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt mooi. Vraag me alleen af wat die kabeltejs daar doen
Klinkt wel erg spannendquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's een lang verhaal om uit te leggen.. Het is iig van de serie Dollhouse.. Waarin peepz worden geprogrammeerd.. Diepe shit juweetz
Dat is Braddie ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef tetouaribo het volgende:
Ik heb een neef, hij is breder dan jullie allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker wel, maar ik vond het ook best verwarrend :$.. Maar ik heb mijn hersenen dan ook kapot gezopen :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Modus het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, zo:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Dima zie je er zo uit?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Weten jullie niet eens van elkaar hoe jullie eruit zien?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Dima zie je er zo uit?![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Modus het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb alle spoilers aangeklikt, lief eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Maar mijn neef is droog, 8pack. Ik ben opzich ook droog alleen niet zo veel massa.quote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Meer zoiets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Dima zie je er zo uit?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 23:25:38 ]![]()
Ik gisteravond ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik vond het ook best verwarrend :$.. Maar ik heb mijn hersenen dan ook kapot gezopen :$heb nog gedanst op muziek van R. Kelly dat was echt geweldig.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Klik dan dubbelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb alle spoilers aangeklikt, lief eh?![]()
jmf weet niks ;squote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Aberkullie het volgende:
Oh laat dat van die voicemail dan maar zitten ok.![]()
Jawel.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Picsquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gisteravond ookheb nog gedanst op muziek van R. Kelly dat was echt geweldig.
Ben je gek? Ben bezig met zuipen ja?quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Jongens kunnen hier eye candy's gepost worden? Bvd
Mvg
ZJust skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb alle spoilers aangeklikt, lief eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel met me moeder danquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef ZarB het volgende:
Mvg
Z
..
..![]()
Ik heb meer een finance kloffie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O dus niet zo als ik het goed begrijp?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
[..]nee is niet echt dit toch heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef ZarB het volgende:
Mvg
Z![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
[..]Opgewonden geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt wel een mannelijke kaaklijn hoorquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Gridlok het volgende:
Waarom nie pic van jezelf posten inplaats van " dit is meer mij " slap gelul komop vriendjes.
hier lijk ik echt op aber !!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 23:28:11 ]![]()
U srs?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Check deze gespierde boy dan:
[ afbeelding ]
..
..![]()
Ben wel blij dat je niets over mijn baard zeiquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opgewonden geraakt
[..]
Je hebt wel een mannelijke kaaklijn hoorDaar maken ze altijd grapjes over
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
En welke moet de eye candy zijn? Rechts?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wel met me moeder dan
[ afbeelding ]Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Altijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
U srs?
[ afbeelding ]![]()
Links, ik kom van ver:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
En welke moet de eye candy zijn? Rechts?
..
..![]()
Pics van je baard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben wel blij dat je niets over mijn baard zeiDaar maken ze altijd grapjes over
![]()
Daar kijk ik doorheen.. Ik kijk naar je innerlijk bbyquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben wel blij dat je niets over mijn baard zeiDaar maken ze altijd grapjes over
Hey niet zo tegen Dima!! Ga weg uit onze sc dannnnn !! Tfoe!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier lijk ik echt op aber !!Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Dit was bij mijn keuring voor korps mariniers!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
En welke moet de eye candy zijn? Rechts?
..
..![]()
???quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hey niet zo tegen Dima!! Ga weg uit onze sc dannnnn !! Tfoe!!!![]()
KLB / [KLB SC] gym wintquote:Gelukkigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar kijk ik doorheen.. Ik kijk naar je innerlijk bbyIk heb alle spiegels in huis al gebroken maar nu durf ik misschien weer en nieuwe op te hangen.
quote:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier lijk ik echt op aber !!![]()
Ik kwam keer zon groepje tegen... Ik keek zo van:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kijk deze zieke swag dan:
[ afbeelding ]
..
..![]()
Dima, verander je ava eens, nu denk ik steeds dat je surveillance-fiets bent.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik zou je teder vertellen dat je er mag zijn.. Net zolang tot je t gelooftquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] gym wint
[..]
GelukkigIk heb alle spiegels in huis al gebroken maar nu durf ik misschien weer en nieuwe op te hangen.
Jonge, ik bedoelde die andere quote. Die jij weer had gequotequote:Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Volgens mij was het gewoon zo:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit was bij jungle training... Ik moest later die dag dat aquarium in met gevaarlijke vissen... Je kunt zien dat jungle training is aan mijn hoedje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]Die 2e van links is de baas, Die meest linkse is de einzelganger, die 2e van rechts is de bitch , en die aller rechtse is meelopertjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Had hij dezelfde ja?>quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
Dima, verander je ava eens, nu denk ik steeds dat je surveillance-fiets bent.![]()
![]()
Een kennerquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Die 2e van links is de baas, Die meest linkse is de einzelganger, die 2e van rechts is de bitch , en die aller rechtse is meelopertje![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had ook een keer spuiten gezet. Dat nooit weer... Mijn haar reageerde er slecht op.
.
.
.
..
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
Dima, verander je ava eens, nu denk ik steeds dat je surveillance-fiets bent..
![]()
Is echt zo.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Die is van kessi kenno hoorde ik gisterquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben liever beetje toned broerder... beetje speklaagje niks mis mee... chicks diggen dat..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja lach maar is kut.
Ik heb nieuwe outfit als straks herfst komt.
[ afbeelding ]
is met klimaat beheersing ofzoiets... Als je dan zweet ggaat het direct naar je tenen..... Hoe bedenken ze het he?
ze willen geen spierbundel![]()
ka niet man...no wayquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja lach maar is kut.
Ik heb nieuwe outfit als straks herfst komt.
[ afbeelding ]
is met klimaat beheersing ofzoiets... Als je dan zweet ggaat het direct naar je tenen..... Hoe bedenken ze het he?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ikl haal mijn schouders erbij op haha
[ afbeelding ]
Maar wel thnx brah!!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wa gaan jlly allml gesprde mnnn pstn?
Syn jully gay fzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Syn jully gay fzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Syn jully gay fzo?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Syn jully gay fzo?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Srs.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ka niet man...no way
[ afbeelding ]
Deze heeft dima voor mij gemaakt omdat ik leeuw als sterrenbeeld ben.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
ik heb turk genenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zie je verschilll ik begon als ecto dimi.![]()
![]()
DIt is Jarno Harms. Hij is gek op Melk.
..
..![]()
kom die gast regelmatig tegenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
DIt is Jarno Harms. Hij is gek op Melk.
[ afbeelding ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Je woont ook in die buurt? Freakyquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Vroomshoop toch?quote:
Hij woont er ook...
..
..![]()
ik woon er zelf niet, echt een pauperdorpquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vroomshoop toch?
Hij woont er ook...
[ afbeelding ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja, tijd voor mij om te gaan verhuizen ;squote:
Wil niet bij FOK!kers in de buurt wonen
ok we zullen je niet missenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, tijd voor mij om te gaan verhuizen ;s
Wil niet bij FOK!kers in de buurt wonenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Kquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Eindelijk heb ik de duckface foto van JMF te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spierballen taal van Guus...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al 20 minuten bezig en nog maar bij pagina 5.
WAT IS DIT??!!!!1!
Haha hier een spierbal, vet toevallig.
http://img110.imageshack.us/img110/2073/spierbalzr5.jpg (copy/paste deze link)You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Via google.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef tetouaribo het volgende:
HOE DOE JE EEN AFBEELDING UPLOADEN ALS USER ICON?![]()
Mag ik bij jou komen wonen Gridjepitje?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eindelijk heb ik de duckface foto van JMF te pakkenIk zei nog: niet plaatsen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef tetouaribo het volgende:
HOE DOE JE EEN AFBEELDING UPLOADEN ALS USER ICON?![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eindelijk heb ik de duckface foto van JMF te pakkenCome at mehhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..
..![]()
Zolang je me niet stoort als ik zit te WoWen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen Gridjepitje?![]()
Heb ik gedaan, maar het bestand is te groot. Moet ik hem helemaal klein maken? Of wat?quote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Nee, k ga wel jonko smoken dan :$quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang je me niet stoort als ik zit te WoWen.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Deze is voor jou maatje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat ben je stil, ik mist je al!
..
..![]()
Ja moet je effe googlen dat je em kleiner wilt, maakt google em kleiner.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar het bestand is te groot. Moet ik hem helemaal klein maken? Of wat?![]()
wollah?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja moet je effe googlen dat je em kleiner wilt, maakt google em kleiner.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
dan woon je toch ook bij een fo- ... laat ook maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen Gridjepitje?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
CTRL ALT DELETEquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef tetouaribo het volgende:
HOE DOE JE EEN AFBEELDING UPLOADEN ALS USER ICON?
En dan F7![]()
Srry ik ben aan het dmen. Maar momenteel ligt de sessie stil dus heb ik wel even tijd. Alles goed dima?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat ben je stil, ik mist je al!Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Ik bouw er wel 2 :$quote:Wordt verworpen, Gridje is een schatje :$quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dan woon je toch ook bij een fo- ... laat ook maarI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
ZarB is brunette zei ze net.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
OKE MENSEN T IS HAAR EIGEN SCHULD
HIER IS ZARB!!! KULLIE VOLGT STRAKS!!!
[ afbeelding ]
Leugenaar!![]()
Googelen op blonde en brunettequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pic van ZarB en Aberkullie:
[ afbeelding ]
partyflockquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Links is Zarb!! Hahaha zarb die zarbquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus ik stuur je nooit meer pics!! Als je dat maar weet!!Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
quote:
Dan stuur ik jou er ook geen meerquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef ZarB het volgende:
Guus ik stuur je nooit meer pics!! Als je dat maar weet!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er serieus geen andere manier om een user icon up te loaden. Google is verot.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Goed ideequote:
PafzeI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nu weer dima gewoon.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
..![]()
Nikonlover vooraanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eentje van de klb sc'rs tussendoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:48 schreef tetouaribo het volgende:
Is er serieus geen andere manier om een user icon up te loaden. Google is verot.![]()
![]()
Lex immers dees is voor jouquote:
..
..![]()
Met d'r vrolijke hoofdquote:
Maar nu ga ik weer even wat kijken.. Ik keer later wel terug denk ikGr gr
Vertel wat je weet. Ik heb wel door dat er iets achter wordt gehouden.quote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Groetjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met d'r vrolijke hoofd
Maar nu ga ik weer even wat kijken.. Ik keer later wel terug denk ikGr gr
..
..![]()
Jmf is de baas (tevens aanhanger van team zarb) en die zet je er zonder pardon uit.quote:Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
lieverdquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lex immers dees is voor jou
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jmf is de baas (tevens aanhanger van team zarb) en die zet je er zonder pardon uit.![]()
![]()
Ik train met deze...quote:
..
..![]()
Nee lex hoort bij ons Zarb. FOutje van je. Maakt niet uit ik ben niet boos...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jmf is de baas (tevens aanhanger van team zarb) en die zet je er zonder pardon uit.
LEx is alles goed tusseen jullie nu?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is morgen valentijn in China en jij weet dat?
Heaumeau![]()
![]()
nee ze moet eerst dr tieten laten zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee lex hoort bij ons Zarb. FOutje van je. Maakt niet uit ik ben niet boos...
LEx is alles goed tusseen jullie nu?![]()
quote:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gifjes zijn na onze SC-kaap verboden.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee lex hoort bij ons Zarb. FOutje van je. Maakt niet uit ik ben niet boos...
LEx is alles goed tusseen jullie nu?ok
Kan nog net hahaYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Het is bijna dinsdag, beetje laat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Even voor iedereen die net binnenkomt in dit topic:
.
.
.
.
.
.
.
..
[ afbeelding ]![]()
Ja welkom in ons sc topic welke we met moeite hebben veroverd! Ik dacht dat jij niet postte?quote:
ZarBquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
jmp leg de verhoudingen hier eens uit svp
JMF
guus
De rest.
Geen dank.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Meid, moet jij niet allang naar bed?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja welkom in ons sc topic welke we met moeite hebben veroverd! Ik dacht dat jij niet postte?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja was dikke oorlog net. Eerst hielp dima me nog, maar ik ben alleen. Je versterking komt als geroepen.... Zarbje sluit zich bij ons aan vanuit de klb rebel club...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
jmp leg de verhoudingen hier eens uit svp
We moeten doorpakken nu.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Not sure if srs. Kijk anders even naar m'n pohi.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja welkom in ons sc topic welke we met moeite hebben veroverd! Ik dacht dat jij niet postte?full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meid, moet jij niet allang naar bed?
..
..![]()
Oh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. SrryJust skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Ik ga alleen af op directe informatie. Dus geen lurk meet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Not sure if srs. Kijk anders even naar m'n pohi.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
we pakken die kkhomo'squote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja was dikke oorlog net. Eerst hielp dima me nog, maar ik ben alleen. Je versterking komt als geroepen.... Zarbje sluit zich bij ons aan vanuit de klb rebel club...
We moeten doorpakken nu.![]()
Fijne dinsdag
Wens iedereen een fijne dinsdag
Sta op met een lach
Geniet van het leven
Probeer te nemen en te geven
Iedereen heeft mooie dromen
En hoop dat ze uit zullen komen
Maar door jezelf te zijn
Is het voor iedereen fijn
Neem iemand zoals hij of zij is
Dan heb je het zeker niet mis
En geef de moet niet op
Ook al krijg je op je kop
Heb je angst of verdriet
Verberg ze dan zeker niet
Ga erover praten met iemand
Hou ze niet verborgen voor niemand
Maar wens je een fijne dinsdag
Met een leuke vriendelijke lach!!!
Guus_Geluk7
Dinsdag 13 augustus 2013![]()
Ik post niet/weinig in kuttopics bedoelde ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ga alleen af op directe informatie. Dus geen lurk meet?En jawel.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fijne dinsdag
Wens iedereen een fijne dinsdag
Sta op met een lach
Geniet van het leven
Probeer te nemen en te geven
Iedereen heeft mooie dromen
En hoop dat ze uit zullen komen
Maar door jezelf te zijn
Is het voor iedereen fijn
Neem iemand zoals hij of zij is
Dan heb je het zeker niet mis
En geef de moet niet op
Ook al krijg je op je kop
Heb je angst of verdriet
Verberg ze dan zeker niet
Ga erover praten met iemand
Hou ze niet verborgen voor niemand
Maar wens je een fijne dinsdag
Met een leuke vriendelijke lach!!!
Guus_Geluk7
Dinsdag 13 augustus 2013
..
..![]()
ok maar ik doe het liever met zeep ipv spermaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eerst handen wassen ado... ze zijn viess!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ok maar ik doe het liever met zeep ipv sperma
..
..![]()
Overigens was het MIJN plan om de sc te veroveren en heb ik JMF gesteund dan wel gemotiveerd. Graag wat meer waardering voor mij.
eerst foto's van je tieten, dan waarderingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Overigens was het MIJN plan om de sc te veroveren en heb ik JMF gesteund dan wel gemotiveerd. Graag wat meer waardering voor mij.![]()
* Guus_Geluk7 Geeft waarderingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Overigens was het MIJN plan om de sc te veroveren en heb ik JMF gesteund dan wel gemotiveerd. Graag wat meer waardering voor mij.![]()
Mijn topics kut noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik post niet/weinig in kuttopics bedoelde ik.En jawel.
Waar is je vriendinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Overigens was het MIJN plan om de sc te veroveren en heb ik JMF gesteund dan wel gemotiveerd. Graag wat meer waardering voor mij.
gebleven?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef krioro het volgende:
OK, kunnen alle retards even normaal doen en/of opkankeren aub?![]()
![]()
Dankje Guus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
* Guus_Geluk7 Geeft waarderingJust skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Wie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef krioro het volgende:
OK, kunnen alle retards even normaal doen en/of opkankeren aub?![]()
OK, kunnen alle retards even normaal doen en/of opkankeren aub?
..
..![]()
Ik weet het niet. Ik sta er nu alleen voor denk ik!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waar is je vriendin
[ afbeelding ]
gebleven?Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Wachtend op jouw gedicht
ontwaak ik en aanschouw het ochtend licht
Ik lees en zet een reactie neer
wat zijn ze helder en mooi, keer op keer
dat ik ze lezen mag
wens je ook nu een fijne dag
zo krijgt mijn leven weer kleur
en begin ik de dag zonder gezeur
Wil, je poezie en gedichten
ben ik voor gaan zwichten
elke morgen zo tegen zeven
laat jij het weer beleven
en ook voor vandaag
wens ik je een fijne dag, maar al te graag
Liefs Guus
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 00:04:05 ]![]()
OK, kunnen alle retards even normaal doen en/of opkankeren aub?quote:![]()
Even terug naar het begin! Het is naar toch zarb?
..
..![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wachtend op jou gedicht
ontwaak ik en aanschouw het ochtend licht
Ik lees en zet een reactie neer
wat zijn ze helder en mooi, keer op keer
dat ik ze lezen mag
wens je ook nu een fijne dag
zo krijgt mijn leven weer kleur
en begin ik de dag zonder gezeur
Wil, je poezie en gedichten
ben ik voor gaan zwichten
elke morgen zo tegen zeven
laat jij het weer beleven
en ook voor vandaag
wens ik je een fijne dag, maar al te graag
Liefs Guus
Goedzo. Je krijgt een sticker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben er weer:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja was dikke oorlog net. Eerst hielp dima me nog, maar ik ben alleen. Je versterking komt als geroepen.... Zarbje sluit zich bij ons aan vanuit de klb rebel club...
We moeten doorpakken nu.![]()
![]()
Heerlijk: klassieke SC-ers versus de naar-de-SC-verbannenenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Btw, hoe gaat het met afslanken, Fasje?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Dat denken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef Gridlok het volgende:
Niet weten dat krio de enige hier is die ook daadwerkelijk naar de gym gaat.
80 squat
50 bench press
80 deadlift![]()
mogge chefquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
LEx deze is om je even op scherp te zetten...!
.
.
.
[ afbeelding ]![]()
hahaha deze turkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
wat een ker0l; !!!![]()
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heerlijk: klassieke SC-ers versus de naar-de-SC-verbannenen
Btw, hoe gaat het met afslanken, Fasje?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef Gridlok het volgende:
Niet weten dat krio de enige hier is die ook daadwerkelijk naar de gym gaat.
..
..![]()
Had al een TR gemacht om de crew even te prijzen.quote:(not srs) (srs over TR gemacht)
full stops and exclamation marks![]()
Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
LEx deze is om je even op scherp te zetten...!
.
.
.
[ afbeelding ]![]()
Oh gelukkig. Nee dat zijn ze niet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jouw topics kut zijn.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Ze zijn een beetje baldadig omdat ze een nacht mogen opblijven.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Veer pakt nog meer man, homo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat denken.
80 squat
50 bench press
80 deadlift![]()
Geloof je het zelf???quote:
So what, zij komt be verte verre na niet in de buurt bij mijn V-taper en pecs!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 00:08:57 ]![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:08 schreef no1uknow het volgende:
nou jongens ik ga weer
[ afbeelding ]
..
..![]()
You jelly?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
Ze zijn een beetje baldadig omdat ze een nacht mogen opblijven.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
OK.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geloof je het zelf???
So what, zij komt be verte verre na niet in de buurt bij mijn V-taper en pecs!!
![]()
JMF's eerste post:quote:Op maandag 3 september 2012 00:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sluit je zin af met een punt.![]()
![]()
Hahahahahahaquote:
..
..![]()
ZarB's eerste post is ook wel een pareltje:quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef ZarB het volgende:
Wat een verhaal! Ik heb me speciaal aangemeld om op dit topic te reageren. Ben benieuwd of de koper nog langskomt zaterdag. Zo ja, doe even een update TO.![]()
Jouwe staat in reeks.... Teveel zoekwerk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ZarB's eerste post is ook wel een pareltje:
[..]You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
JA JOUWE!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
jouwne? JOUNE? jouwe? Jouwnes?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Haha hoe kan je dat vinden? En wat is de 2e? Ik kan me niet herinneren dat ik tm oktober vorig jaar veel gepost heb!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ZarB's eerste post is ook wel een pareltje:
[..]Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jouwe staat in reeks.... Teveel zoekwerk.![]()
![]()
Je pohi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Haha hoe kan je dat vinden? En wat is de 2e? Ik kan me niet herinneren dat ik tm oktober vorig jaar veel gepost heb!![]()
Ze zei schat tegen me!!!quote:
..
..![]()
ow kut ik lees nu pas die monday... Nu slaat hij nergens op.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Maar op mobiel kan ik maar tot 1 pagina kijken. Niet posten pls , ik begon serieus. Maar de ZarB-show is een hit, dus niet verpesten pls.quote:Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Ik wist het, troll.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar op mobiel kan ik maar tot 1 pagina kijken. Niet posten pls , ik begon serieus. Maar de ZarB-show is een hit, dus niet verpesten pls.![]()
![]()
Ik zit inmiddels ook mobiel dus gaat VANACHT niet meer lukken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar op mobiel kan ik maar tot 1 pagina kijken. Niet posten pls , ik begon serieus. Maar de ZarB-show is een hit, dus niet verpesten pls.
Vanmiddag krijg je een topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: