Srs.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ka niet man...no way
[ afbeelding ]
ik heb turk genenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zie je verschilll ik begon als ecto dimi.
kom die gast regelmatig tegenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
DIt is Jarno Harms. Hij is gek op Melk.
[ afbeelding ]
Je woont ook in die buurt? Freakyquote:
Vroomshoop toch?quote:
ik woon er zelf niet, echt een pauperdorpquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vroomshoop toch?
Hij woont er ook...
[ afbeelding ]
Ja, tijd voor mij om te gaan verhuizen ;squote:
ok we zullen je niet missenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, tijd voor mij om te gaan verhuizen ;s
Wil niet bij FOK!kers in de buurt wonen
Kquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spierballen taal van Guus...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al 20 minuten bezig en nog maar bij pagina 5.
WAT IS DIT??!!!!1!
Via google.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef tetouaribo het volgende:
HOE DOE JE EEN AFBEELDING UPLOADEN ALS USER ICON?
Mag ik bij jou komen wonen Gridjepitje?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eindelijk heb ik de duckface foto van JMF te pakkenIk zei nog: niet plaatsen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef tetouaribo het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eindelijk heb ik de duckface foto van JMF te pakkenCome at mehhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Zolang je me niet stoort als ik zit te WoWen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen Gridjepitje?
Heb ik gedaan, maar het bestand is te groot. Moet ik hem helemaal klein maken? Of wat?quote:
Nee, k ga wel jonko smoken dan :$quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang je me niet stoort als ik zit te WoWen.
Deze is voor jou maatje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat ben je stil, ik mist je al!
Ja moet je effe googlen dat je em kleiner wilt, maakt google em kleiner.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar het bestand is te groot. Moet ik hem helemaal klein maken? Of wat?
wollah?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja moet je effe googlen dat je em kleiner wilt, maakt google em kleiner.
dan woon je toch ook bij een fo- ... laat ook maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen Gridjepitje?
CTRL ALT DELETEquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef tetouaribo het volgende:
Srry ik ben aan het dmen. Maar momenteel ligt de sessie stil dus heb ik wel even tijd. Alles goed dima?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat ben je stil, ik mist je al!
Ik bouw er wel 2 :$quote:
Wordt verworpen, Gridje is een schatje :$quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dan woon je toch ook bij een fo- ... laat ook maar
ZarB is brunette zei ze net.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
OKE MENSEN T IS HAAR EIGEN SCHULD
HIER IS ZARB!!! KULLIE VOLGT STRAKS!!!
[ afbeelding ]
Googelen op blonde en brunettequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pic van ZarB en Aberkullie:
[ afbeelding ]
partyflockquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
Links is Zarb!! Hahaha zarb die zarbquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |