Maar mijn neef is droog, 8pack. Ik ben opzich ook droog alleen niet zo veel massa.quote:
Meer zoiets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Dima zie je er zo uit?
Ik gisteravond ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik vond het ook best verwarrend :$.. Maar ik heb mijn hersenen dan ook kapot gezopen :$
Klik dan dubbelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb alle spoilers aangeklikt, lief eh?
jmf weet niks ;squote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Aberkullie het volgende:
Oh laat dat van die voicemail dan maar zitten ok.
Jawel.quote:
Picsquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gisteravond ookheb nog gedanst op muziek van R. Kelly dat was echt geweldig.
Ben je gek? Ben bezig met zuipen ja?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb alle spoilers aangeklikt, lief eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel met me moeder danquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef ZarB het volgende:
Jongens kunnen hier eye candy's gepost worden? Bvd
Mvg
Z
Ik heb meer een finance kloffie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O dus niet zo als ik het goed begrijp?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
[..]nee is niet echt dit toch heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |