Ja welkom in ons sc topic welke we met moeite hebben veroverd! Ik dacht dat jij niet postte?quote:
ZarBquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
jmp leg de verhoudingen hier eens uit svp
Meid, moet jij niet allang naar bed?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja welkom in ons sc topic welke we met moeite hebben veroverd! Ik dacht dat jij niet postte?
Ja was dikke oorlog net. Eerst hielp dima me nog, maar ik ben alleen. Je versterking komt als geroepen.... Zarbje sluit zich bij ons aan vanuit de klb rebel club...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
jmp leg de verhoudingen hier eens uit svp
Not sure if srs. Kijk anders even naar m'n pohi.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja welkom in ons sc topic welke we met moeite hebben veroverd! Ik dacht dat jij niet postte?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meid, moet jij niet allang naar bed?
Oh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga alleen af op directe informatie. Dus geen lurk meet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Not sure if srs. Kijk anders even naar m'n pohi.
we pakken die kkhomo'squote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja was dikke oorlog net. Eerst hielp dima me nog, maar ik ben alleen. Je versterking komt als geroepen.... Zarbje sluit zich bij ons aan vanuit de klb rebel club...
We moeten doorpakken nu.
Ik post niet/weinig in kuttopics bedoelde ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ga alleen af op directe informatie. Dus geen lurk meet?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fijne dinsdag
Wens iedereen een fijne dinsdag
Sta op met een lach
Geniet van het leven
Probeer te nemen en te geven
Iedereen heeft mooie dromen
En hoop dat ze uit zullen komen
Maar door jezelf te zijn
Is het voor iedereen fijn
Neem iemand zoals hij of zij is
Dan heb je het zeker niet mis
En geef de moet niet op
Ook al krijg je op je kop
Heb je angst of verdriet
Verberg ze dan zeker niet
Ga erover praten met iemand
Hou ze niet verborgen voor niemand
Maar wens je een fijne dinsdag
Met een leuke vriendelijke lach!!!
Guus_Geluk7
Dinsdag 13 augustus 2013
ok maar ik doe het liever met zeep ipv spermaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eerst handen wassen ado... ze zijn viess!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ok maar ik doe het liever met zeep ipv sperma
eerst foto's van je tieten, dan waarderingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Overigens was het MIJN plan om de sc te veroveren en heb ik JMF gesteund dan wel gemotiveerd. Graag wat meer waardering voor mij.
* Guus_Geluk7 Geeft waarderingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Overigens was het MIJN plan om de sc te veroveren en heb ik JMF gesteund dan wel gemotiveerd. Graag wat meer waardering voor mij.
Mijn topics kut noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik post niet/weinig in kuttopics bedoelde ik.En jawel.
Waar is je vriendinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef krioro het volgende:
OK, kunnen alle retards even normaal doen en/of opkankeren aub?
Dankje Guus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
* Guus_Geluk7 Geeft waardering
Wie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef krioro het volgende:
Ik weet het niet. Ik sta er nu alleen voor denk ik!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waar is je vriendin
[ afbeelding ]
gebleven?
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wachtend op jou gedicht
ontwaak ik en aanschouw het ochtend licht
Ik lees en zet een reactie neer
wat zijn ze helder en mooi, keer op keer
dat ik ze lezen mag
wens je ook nu een fijne dag
zo krijgt mijn leven weer kleur
en begin ik de dag zonder gezeur
Wil, je poezie en gedichten
ben ik voor gaan zwichten
elke morgen zo tegen zeven
laat jij het weer beleven
en ook voor vandaag
wens ik je een fijne dag, maar al te graag
Liefs Guus
Goedzo. Je krijgt een sticker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Even terug naar het begin! Het is naar toch zarb?
[ afbeelding ]
Ik ben er weer:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja was dikke oorlog net. Eerst hielp dima me nog, maar ik ben alleen. Je versterking komt als geroepen.... Zarbje sluit zich bij ons aan vanuit de klb rebel club...
We moeten doorpakken nu.
Heerlijk: klassieke SC-ers versus de naar-de-SC-verbannenenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |