quote:De wegen zijn zoveel mogelijk openbaar, er kunnen stukjes tussen zitten waarbij het officieel niet toegestaan is met motorvoertuigen te rijden, het lijkt me die dag dan ook verstandig om ons daar te beheersen. En alles voor eigen risico uiteraard
herrieschopperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef Gummiebeer het volgende:
Ook aangemeld met mn open laser pijp
als het goed is heb je een adminwachtwoord in je mail gekregen. Kun ne hem gewoon aanpassen ipv een nieuwe makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef densmee het volgende:
Prima meer richting oktober dan, ik zit komende dag mobiel dus ik weet niet of iemand anders een planner kan toevoegen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik vind het allemaal best, als het maar niet te vroeg is. Anders moet ik zo vroeg uit bed.
Tentje mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik vind het allemaal best, als het maar niet te vroeg is. Anders moet ik zo vroeg uit bed.
Dan ben ik er helaas niet bij, ben dan in Italië een marathon aan het lopenquote:
dat is voor mij al te ver om te fietsenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan ben ik er helaas niet bij, ben dan in Italië een marathon aan het lopen
gezien het weer van de afgelopen tijd hoe liggen de paden erbij densmee? want voor de bagger zijn tourances niet echt gemaaktquote:
zaterdag in die regio gereden en het was opvallend droog op de padenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gezien het weer van de afgelopen tijd hoe liggen de paden erbij densmee? want voor de bagger zijn tourances niet echt gemaakt
kun je halverwege gaan staan met fristi en koekenquote:Op maandag 23 september 2013 08:30 schreef punkmuis het volgende:
Ik kom denk ik wel mee met Kneusteun maar ga zelf de route niet rijden. Nog geen geld gehad om er fatsoenlijke banden onder te zetten voor dit soort ritjes. En valbeugels zijn misschien ook geen overbodige luxe aangezien ik (volgens KT) al meerdere keren het lot getart heb en er geen schade aan over gehouden heb
.
ik ken de route zo wel en afhankelijk van het weer laten we paden zitten of gaan we er juist wel doorquote:Op maandag 23 september 2013 08:53 schreef Leipo666 het volgende:
trouwens hoe ga je rijden?
- D-systeem
- GPS-track
- roadbook
- follow the leader
?
Perenijsjes?quote:Op maandag 23 september 2013 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je halverwege gaan staan met fristi en koeken![]()
![]()
Heb jij al nieuw rubber? Welke zijn het geworden?quote:Op maandag 23 september 2013 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je halverwege gaan staan met fristi en koeken![]()
![]()
jaquote:
nee nog nietquote:Op maandag 23 september 2013 10:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij al nieuw rubber? Welke zijn het geworden?
jawel tochquote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar deze rit gaat wel door?
Of?
En?
Toch?
Hoop ik toch?quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Dekatria het volgende:
Tuurlijk wel, hij is toch niet in Zeeland.
Of?
En?
Toch?
ik vroeg densmee nog na de vorige regenperiode en toen lag de boel er ook nog begaanbaar bij. Hij rijd voor zonder gps dus een route is er niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoop ik toch?
Gezien de blamage van de Zeeland rit.![]()
En als het nu eens pokkeweer is, dat het met bakken uit de hemel stort en zodoende alles onbegaanbaar is? We gaan wel die kant weer op qua weer helaas.
Zou mooi zijn als het nog begaanbaar is. Na deze rit geen offroad meer voor mij want dan rijd ik op semi slicks. 15k gereden op de Tourance en het raakt opquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vroeg densmee nog na de vorige regenperiode en toen lag de boel er ook nog begaanbaar bij. Hij rijd voor zonder gps dus een route is er niet.
Wellicht dat hij wel even een google maps link naar een tankstation als startpunt neer wil plempen
die vanmij zijn ook over de 13k kijk wel hoelang ik het uit kan zingen op dezequote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het nog begaanbaar is. Na deze rit geen offroad meer voor mij want dan rijd ik op semi slicks. 15k gereden op de Tourance en het raakt op
2 uur over de snelweg, dus lijkt me verstandiger dan 3 uur binnendoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef densmee het volgende:
komt iedereen over de snelweg richting eersel?
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
2 uur over de snelweg, dus lijkt me verstandiger dan 3 uur binnendoor.
Voor snelweg een Busa. Dingen willen toch alleen maar rechtdoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik haat de snelweg. Als ik dat leuk vond had ik wel een supersport gekocht
Ik geniet liever van bochten en leuk uitzicht.
Begint jouw Tourance ook op een autoband te lijken?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die vanmij zijn ook over de 13k kijk wel hoelang ik het uit kan zingen op deze
die kleuren en het scherm doen pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)al-distance_value=25
[ afbeelding ]
alleen in het middenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Begint jouw Tourance ook op een autoband te lijken?
Dat scherm is 4 schroefjesquote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kleuren en het scherm doen pijn aan mijn ogen
#yolooooooooooooquote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
Alle paden waren gewoon legaal toch? (kan me geen boetes veroorloven)
Ja helaas werkt dat niet zoquote:
dichtsbijzijnde pomp is ook handig voor mensen met een kleine tankquote:Op donderdag 26 september 2013 20:33 schreef densmee het volgende:
mijn nieuwe banden komen morgen binnen,
maar het lijkt me verstandig om hier af te spreken
bij de groene pijl >
[ afbeelding ]
Ja hallo, we rijden hier niet met Bandits heuj!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde pomp is ook handig voor mensen met een kleine tank
Kleine tankquote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde pomp is ook handig voor mensen met een kleine tank
Zo'n 660 flikkerd al uitelkaar voordat de tank opraaktquote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kleine tank26 liter jongen!
Wat heeft zo'n 660 dan? koop jerrycan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Salatrel het volgende:
Was heel sociaal een vraag voor een ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
ja preciesquote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was heel sociaal een vraag voor een ander?
quote:
Wat is je range?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
de limbabwe rit reed ik naartoe, de rit en weer naar huis op 1 tank
nope is te vaak overvallen en dus opgeruimdquote:Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
Hier zit er ook eentje:
http://goo.gl/maps/Spvwb
WAT!!?? dan heb je het over die tractor neem ik aan?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef densmee het volgende:
ik 1 op 10 als ik normaal rijd
overigens de route een beetje bijgewerkt
http://www.gpscoordinaten.nl/route-track-detail.php?id=15834
xr 600quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
WAT!!?? dan heb je het over die tractor neem ik aan?
Wij hadden het over benzine, niet de oliequote:Op donderdag 26 september 2013 20:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Ah, verbruiksposers![]()
1:20 met het ouwe hok
Olieproblem=solvedquote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wij hadden het over benzine, niet de olie
Mijn verbruik ligt ook wat hoger momenteelquote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Olieproblem=solved![]()
Ik lek enkel met mn ketting
Of tijd voor een andere brommert (gs ofzo..)quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn verbruik ligt ook wat hoger momenteelmoet me petcocks reviseren...
aangezien me het geld toch al uit de matras stroomt?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Of tijd voor een andere brommert (gs ofzo..)![]()
Heb voor een Michelin Sirac en achter een Metzeler Tourance EXP. Gaat 'm dus niet worden denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef densmee het volgende:
dit is wel minimaal aan te raden
[ afbeelding ]
voor zal wel gaan, maar achter is niet echt geschikt inderdaadquote:
Jammer, ik had met m'n Alp wel eens echt de weg af gewild. Misschien een andere keer, als de Metzeler op is.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
voor zal wel gaan, maar achter is niet echt geschikt inderdaad
beter dan andersomquote:Op donderdag 26 september 2013 21:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb voor een Michelin Sirac en achter een Metzeler Tourance EXP. Gaat 'm dus niet worden denk ik.
een achterwiel dat doorslipt kun je mee spelen een voorwiel dat zn grip kwijtrijkt ben je de sjaakquote:
Op die fiets. Misschien is het te doen als het niet regent in de week voor de rit?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een achterwiel dat doorslipt kun je mee spelen een voorwiel dat zn grip kwijtrijkt ben je de sjaak
als het gewoon droog is wel inderdaad, en je kunt aardig om modder heen rijden.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op die fiets. Misschien is het te doen als het niet regent in de week voor de rit?
quote:Op maandag 30 september 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
waarschijnlijk ben ik als aanstichter tevens de eerste afmelder... knieblessure waar fysio voor nodig is dus ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik over 2 weken aan dit feest mee kan gaan doen....
voorlopig heb ik al 2 allroadritten in mijn uppie geredenquote:Op maandag 30 september 2013 12:56 schreef Dekatria het volgende:
Eerste offroad training zegt'ie alweer af, mooi is dat!
Beterschap pikkebaas.
rij je tegenwoordig op een motorscooter dan?quote:Op maandag 30 september 2013 20:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Motorrijden doe je niet met je knie Sala
Motorscooter betekend mijn dood, dan liever een rollator.quote:Op maandag 30 september 2013 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rij je tegenwoordig op een motorscooter dan?
Abdij wut?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef Salatrel het volgende:
Er is hoop. Waarschijnlijk is het niet de knie maar de spier die een klap gekregen heeft en daardoor nu tegen het gewricht aan drukt wat ervoor zorgt dat die niet zn normale beweging abdij heks heeft en dus vocht aanmaakt. Met beetje mazzel is het opgelost en kan ik gewoon meerijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:03 schreef Dekatria het volgende:
Vocht in de knie, zwaar kut is dat. Heb ik in de linker nog weleens als ik 'm teveel belast - vervolgens loop je rond als Herr Flickik ben al lang blij dat dit het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paar dagen rustig aan en het is waarschijnlijk over. Als er echt met de knie wat aan de hand was geweest ben je zo weken of maanden verder.
Jaren (quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben al lang blij dat dit het ispaar dagen rustig aan en het is waarschijnlijk over. Als er echt met de knie wat aan de hand was geweest ben je zo weken of maanden verder.
aanstellerquote:
11 uur is prima wat mij betreft. Weet niet hoe afdeling twente erover denkt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:51 schreef densmee het volgende:
is misschien wel handig inderdaad om een tijd af te spreken
11 uur een idee
Het is ongeveer 2 uur rijden als we via de snelweg gaan. Weet alleen niet of Gummie en KT dat zien zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
11 uur is prima wat mij betreft. Weet niet hoe afdeling twente erover denkt?
Ik dacht aan Enschede-Varsseveld. Daar de A18 op en dan saai snelweg tot Eindhoven. Lijkt mij de beste optie.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan Enschede-Varsseveld. Daar de A18 op en dan saai snelweg tot Eindhoven. Lijkt mij de beste optie.
2 uur en 13 minuten. Dus half 9 vertrek, zijn we mooi op tijd.
ik stem tegen! Afsluitdijk is mooierquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Altijd mooi, 2 zielen 1 gedachte
Beetje om niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik stem tegen! Afsluitdijk is mooier
it's about the journey, not the destination!quote:
vetoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mijn telraam is het dan nog steeds 2 tegen 1
we kunnen het even afkijken, maar anders kunnen we het hele spul ook verzetten.quote:
Ik denk dat jij, gezien je bekend bent in het gebied, dan het beste kunt voor rijden densmee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:27 schreef densmee het volgende:
we kunnen het even afkijken, maar anders kunnen we het hele spul ook verzetten.
Maar dit kan anders een alternatieve route zijn
[ afbeelding ]
86km
http://www.gpscoordinaten.nl/route-track-detail.php?id=16017
bovendien zal de 10 wel vies worden van al die modderquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
Even aankijken hoe het weer wordt, beetje regen geen probleem lijkt me. Maar een hele dag met constante regen is wel wat anders
Met welke banden rijd jij mee?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat jij, gezien je bekend bent in het gebied, dan het beste kunt voor rijden densmee.
O dan. Maar ja, jij hebt natuurlijk wel über1337skillz hè.quote:
Heeft elke Alp rijderquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
O dan. Maar ja, jij hebt natuurlijk wel über1337skillz hè.
Dit. En het wordt kouder. Nat+kou=quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
Even aankijken hoe het weer wordt, beetje regen geen probleem lijkt me. Maar een hele dag met constante regen is wel wat anders
miniscuul verschil tussen de Tourance en de Tourance EXP he?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
O dan. Maar ja, jij hebt natuurlijk wel über1337skillz hè.
Precies, die combinatie nat en kou op snelweg dat stuk heen en terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heeft elke Alp rijder
[..]
Dit. En het wordt kouder. Nat+kou=![]()
Ja, klopt. Ik las laatst in de Promotor wel een positief stukje over de nieuwe Triumph met EXP's off road, dus we zullen zien hoe ze zich houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
miniscuul verschil tussen de Tourance en de Tourance EXP he?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voorzie een verplaatsing. Als dit weer zo aanhoudt ga ik de rit niet rijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef densmee het volgende:
Hier ook en het pad begint ook aardig rot te worden
Dus bij deze wordt het verplaatst?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:14 schreef densmee het volgende:
Lijkt me ook niet onverstandig, morgen is hier ook een grote enduro rit dus politie zal zondag ook flink controleren
ploatie doettut niet.. link eindigt niet op .jpgquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:06 schreef densmee het volgende:
Dat is niet het enige probleem
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ploatie doettut niet.. link eindigt niet op .jpg
Een beetje regen verbetert het zelfreinigend vermogen van je brommert![]()
wat hier momenteel naar beneden komt is idd niet een beetje regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze rit valt een beetje in het waterquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat hier momenteel naar beneden komt is idd niet een beetje regen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |