we kunnen het even afkijken, maar anders kunnen we het hele spul ook verzetten.quote:
Ik denk dat jij, gezien je bekend bent in het gebied, dan het beste kunt voor rijden densmee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:27 schreef densmee het volgende:
we kunnen het even afkijken, maar anders kunnen we het hele spul ook verzetten.
Maar dit kan anders een alternatieve route zijn
[ afbeelding ]
86km
http://www.gpscoordinaten.nl/route-track-detail.php?id=16017
bovendien zal de 10 wel vies worden van al die modderquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
Even aankijken hoe het weer wordt, beetje regen geen probleem lijkt me. Maar een hele dag met constante regen is wel wat anders
Met welke banden rijd jij mee?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat jij, gezien je bekend bent in het gebied, dan het beste kunt voor rijden densmee.
O dan. Maar ja, jij hebt natuurlijk wel über1337skillz hè.quote:
Heeft elke Alp rijderquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
O dan. Maar ja, jij hebt natuurlijk wel über1337skillz hè.
Dit. En het wordt kouder. Nat+kou=quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
Even aankijken hoe het weer wordt, beetje regen geen probleem lijkt me. Maar een hele dag met constante regen is wel wat anders
miniscuul verschil tussen de Tourance en de Tourance EXP he?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
O dan. Maar ja, jij hebt natuurlijk wel über1337skillz hè.
Precies, die combinatie nat en kou op snelweg dat stuk heen en terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heeft elke Alp rijder
[..]
Dit. En het wordt kouder. Nat+kou=![]()
Ja, klopt. Ik las laatst in de Promotor wel een positief stukje over de nieuwe Triumph met EXP's off road, dus we zullen zien hoe ze zich houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
miniscuul verschil tussen de Tourance en de Tourance EXP he?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voorzie een verplaatsing. Als dit weer zo aanhoudt ga ik de rit niet rijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef densmee het volgende:
Hier ook en het pad begint ook aardig rot te worden
Dus bij deze wordt het verplaatst?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:14 schreef densmee het volgende:
Lijkt me ook niet onverstandig, morgen is hier ook een grote enduro rit dus politie zal zondag ook flink controleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ploatie doettut niet.. link eindigt niet op .jpgquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:06 schreef densmee het volgende:
Dat is niet het enige probleem
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ploatie doettut niet.. link eindigt niet op .jpg
Een beetje regen verbetert het zelfreinigend vermogen van je brommert![]()
wat hier momenteel naar beneden komt is idd niet een beetje regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze rit valt een beetje in het waterquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat hier momenteel naar beneden komt is idd niet een beetje regen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |