jawel tochquote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar deze rit gaat wel door?
Of?
En?
Toch?
Hoop ik toch?quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Dekatria het volgende:
Tuurlijk wel, hij is toch niet in Zeeland.
Of?
En?
Toch?
ik vroeg densmee nog na de vorige regenperiode en toen lag de boel er ook nog begaanbaar bij. Hij rijd voor zonder gps dus een route is er niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoop ik toch?
Gezien de blamage van de Zeeland rit.![]()
En als het nu eens pokkeweer is, dat het met bakken uit de hemel stort en zodoende alles onbegaanbaar is? We gaan wel die kant weer op qua weer helaas.
Zou mooi zijn als het nog begaanbaar is. Na deze rit geen offroad meer voor mij want dan rijd ik op semi slicks. 15k gereden op de Tourance en het raakt opquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vroeg densmee nog na de vorige regenperiode en toen lag de boel er ook nog begaanbaar bij. Hij rijd voor zonder gps dus een route is er niet.
Wellicht dat hij wel even een google maps link naar een tankstation als startpunt neer wil plempen
die vanmij zijn ook over de 13k kijk wel hoelang ik het uit kan zingen op dezequote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het nog begaanbaar is. Na deze rit geen offroad meer voor mij want dan rijd ik op semi slicks. 15k gereden op de Tourance en het raakt op
2 uur over de snelweg, dus lijkt me verstandiger dan 3 uur binnendoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef densmee het volgende:
komt iedereen over de snelweg richting eersel?
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
2 uur over de snelweg, dus lijkt me verstandiger dan 3 uur binnendoor.
Voor snelweg een Busa. Dingen willen toch alleen maar rechtdoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik haat de snelweg. Als ik dat leuk vond had ik wel een supersport gekocht
Ik geniet liever van bochten en leuk uitzicht.
Begint jouw Tourance ook op een autoband te lijken?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die vanmij zijn ook over de 13k kijk wel hoelang ik het uit kan zingen op deze
die kleuren en het scherm doen pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)al-distance_value=25
[ afbeelding ]
alleen in het middenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Begint jouw Tourance ook op een autoband te lijken?
Dat scherm is 4 schroefjesquote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kleuren en het scherm doen pijn aan mijn ogen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |