quote:De wegen zijn zoveel mogelijk openbaar, er kunnen stukjes tussen zitten waarbij het officieel niet toegestaan is met motorvoertuigen te rijden, het lijkt me die dag dan ook verstandig om ons daar te beheersen. En alles voor eigen risico uiteraard
herrieschopperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef Gummiebeer het volgende:
Ook aangemeld met mn open laser pijp
als het goed is heb je een adminwachtwoord in je mail gekregen. Kun ne hem gewoon aanpassen ipv een nieuwe makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef densmee het volgende:
Prima meer richting oktober dan, ik zit komende dag mobiel dus ik weet niet of iemand anders een planner kan toevoegen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik vind het allemaal best, als het maar niet te vroeg is. Anders moet ik zo vroeg uit bed.
Tentje mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik vind het allemaal best, als het maar niet te vroeg is. Anders moet ik zo vroeg uit bed.
Dan ben ik er helaas niet bij, ben dan in Italië een marathon aan het lopenquote:
dat is voor mij al te ver om te fietsenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan ben ik er helaas niet bij, ben dan in Italië een marathon aan het lopen
gezien het weer van de afgelopen tijd hoe liggen de paden erbij densmee? want voor de bagger zijn tourances niet echt gemaaktquote:
zaterdag in die regio gereden en het was opvallend droog op de padenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gezien het weer van de afgelopen tijd hoe liggen de paden erbij densmee? want voor de bagger zijn tourances niet echt gemaakt
kun je halverwege gaan staan met fristi en koekenquote:Op maandag 23 september 2013 08:30 schreef punkmuis het volgende:
Ik kom denk ik wel mee met Kneusteun maar ga zelf de route niet rijden. Nog geen geld gehad om er fatsoenlijke banden onder te zetten voor dit soort ritjes. En valbeugels zijn misschien ook geen overbodige luxe aangezien ik (volgens KT) al meerdere keren het lot getart heb en er geen schade aan over gehouden heb
.
ik ken de route zo wel en afhankelijk van het weer laten we paden zitten of gaan we er juist wel doorquote:Op maandag 23 september 2013 08:53 schreef Leipo666 het volgende:
trouwens hoe ga je rijden?
- D-systeem
- GPS-track
- roadbook
- follow the leader
?
Perenijsjes?quote:Op maandag 23 september 2013 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je halverwege gaan staan met fristi en koeken![]()
![]()
Heb jij al nieuw rubber? Welke zijn het geworden?quote:Op maandag 23 september 2013 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je halverwege gaan staan met fristi en koeken![]()
![]()
jaquote:
nee nog nietquote:Op maandag 23 september 2013 10:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij al nieuw rubber? Welke zijn het geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |