Wij hadden het over benzine, niet de oliequote:Op donderdag 26 september 2013 20:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Ah, verbruiksposers![]()
1:20 met het ouwe hok
Olieproblem=solvedquote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wij hadden het over benzine, niet de olie
Mijn verbruik ligt ook wat hoger momenteelquote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Olieproblem=solved![]()
Ik lek enkel met mn ketting
Of tijd voor een andere brommert (gs ofzo..)quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn verbruik ligt ook wat hoger momenteelmoet me petcocks reviseren...
aangezien me het geld toch al uit de matras stroomt?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Of tijd voor een andere brommert (gs ofzo..)![]()
Heb voor een Michelin Sirac en achter een Metzeler Tourance EXP. Gaat 'm dus niet worden denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef densmee het volgende:
dit is wel minimaal aan te raden
[ afbeelding ]
voor zal wel gaan, maar achter is niet echt geschikt inderdaadquote:
Jammer, ik had met m'n Alp wel eens echt de weg af gewild. Misschien een andere keer, als de Metzeler op is.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
voor zal wel gaan, maar achter is niet echt geschikt inderdaad
beter dan andersomquote:Op donderdag 26 september 2013 21:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb voor een Michelin Sirac en achter een Metzeler Tourance EXP. Gaat 'm dus niet worden denk ik.
een achterwiel dat doorslipt kun je mee spelen een voorwiel dat zn grip kwijtrijkt ben je de sjaakquote:
Op die fiets. Misschien is het te doen als het niet regent in de week voor de rit?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een achterwiel dat doorslipt kun je mee spelen een voorwiel dat zn grip kwijtrijkt ben je de sjaak
als het gewoon droog is wel inderdaad, en je kunt aardig om modder heen rijden.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op die fiets. Misschien is het te doen als het niet regent in de week voor de rit?
quote:Op maandag 30 september 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
waarschijnlijk ben ik als aanstichter tevens de eerste afmelder... knieblessure waar fysio voor nodig is dus ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik over 2 weken aan dit feest mee kan gaan doen....
voorlopig heb ik al 2 allroadritten in mijn uppie geredenquote:Op maandag 30 september 2013 12:56 schreef Dekatria het volgende:
Eerste offroad training zegt'ie alweer af, mooi is dat!
Beterschap pikkebaas.
rij je tegenwoordig op een motorscooter dan?quote:Op maandag 30 september 2013 20:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Motorrijden doe je niet met je knie Sala
Motorscooter betekend mijn dood, dan liever een rollator.quote:Op maandag 30 september 2013 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rij je tegenwoordig op een motorscooter dan?
Abdij wut?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef Salatrel het volgende:
Er is hoop. Waarschijnlijk is het niet de knie maar de spier die een klap gekregen heeft en daardoor nu tegen het gewricht aan drukt wat ervoor zorgt dat die niet zn normale beweging abdij heks heeft en dus vocht aanmaakt. Met beetje mazzel is het opgelost en kan ik gewoon meerijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:03 schreef Dekatria het volgende:
Vocht in de knie, zwaar kut is dat. Heb ik in de linker nog weleens als ik 'm teveel belast - vervolgens loop je rond als Herr Flickik ben al lang blij dat dit het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paar dagen rustig aan en het is waarschijnlijk over. Als er echt met de knie wat aan de hand was geweest ben je zo weken of maanden verder.
Jaren (quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben al lang blij dat dit het ispaar dagen rustig aan en het is waarschijnlijk over. Als er echt met de knie wat aan de hand was geweest ben je zo weken of maanden verder.
aanstellerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 uur is prima wat mij betreft. Weet niet hoe afdeling twente erover denkt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:51 schreef densmee het volgende:
is misschien wel handig inderdaad om een tijd af te spreken
11 uur een idee
Het is ongeveer 2 uur rijden als we via de snelweg gaan. Weet alleen niet of Gummie en KT dat zien zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
11 uur is prima wat mij betreft. Weet niet hoe afdeling twente erover denkt?
Ik dacht aan Enschede-Varsseveld. Daar de A18 op en dan saai snelweg tot Eindhoven. Lijkt mij de beste optie.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan Enschede-Varsseveld. Daar de A18 op en dan saai snelweg tot Eindhoven. Lijkt mij de beste optie.
2 uur en 13 minuten. Dus half 9 vertrek, zijn we mooi op tijd.
ik stem tegen! Afsluitdijk is mooierquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Altijd mooi, 2 zielen 1 gedachte
Beetje om niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik stem tegen! Afsluitdijk is mooier
it's about the journey, not the destination!quote:
vetoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mijn telraam is het dan nog steeds 2 tegen 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |