#yolooooooooooooquote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
Alle paden waren gewoon legaal toch? (kan me geen boetes veroorloven)
Ja helaas werkt dat niet zoquote:
dichtsbijzijnde pomp is ook handig voor mensen met een kleine tankquote:Op donderdag 26 september 2013 20:33 schreef densmee het volgende:
mijn nieuwe banden komen morgen binnen,
maar het lijkt me verstandig om hier af te spreken
bij de groene pijl >
[ afbeelding ]
Ja hallo, we rijden hier niet met Bandits heuj!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde pomp is ook handig voor mensen met een kleine tank
Kleine tankquote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde pomp is ook handig voor mensen met een kleine tank
Zo'n 660 flikkerd al uitelkaar voordat de tank opraaktquote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kleine tank26 liter jongen!
Wat heeft zo'n 660 dan? koop jerrycan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Salatrel het volgende:
Was heel sociaal een vraag voor een ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
ja preciesquote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was heel sociaal een vraag voor een ander?
quote:
Wat is je range?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
de limbabwe rit reed ik naartoe, de rit en weer naar huis op 1 tank
nope is te vaak overvallen en dus opgeruimdquote:Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
Hier zit er ook eentje:
http://goo.gl/maps/Spvwb
WAT!!?? dan heb je het over die tractor neem ik aan?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef densmee het volgende:
ik 1 op 10 als ik normaal rijd
overigens de route een beetje bijgewerkt
http://www.gpscoordinaten.nl/route-track-detail.php?id=15834
xr 600quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
WAT!!?? dan heb je het over die tractor neem ik aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |