Ik zie de vraag nou pasquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef dekatophetspek het volgende:
Bonuspunten voor wie de volgende zanger herkent zometeen...
Ja die!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
van hoerengraftakkentango ofzoiets?Of was dat weer een ander..
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?
Ik heb er tot mijn grote schrik indertijd ruim 100 voor nodig gehad en 3x afrijden
Prima hoorquote:
Nog niet. Wel van 50 min. naar 100 min. per keer gegaan, niet omdat het slecht gaat, maar puur omdat ik dan gewoon meer tijd heb en rustiger kan rijdenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?
Ik heb er tot mijn grote schrik indertijd ruim 100 voor nodig gehad en 3x afrijden
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat ik dit weet met mijn leeftijd
Die moest het leger inquote:
Zeker...zeker..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?
Hoogbejaard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?
En nog bijna 20 jaar terug ookquote:
Ik heb 'm nu 16 jaar geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog bijna 20 jaar terug ook
Maar wel in dat kilo-uniform-tango 020 hè waar je toen nog voorrang moest verlenen aan trams op een rotonde
Nee, dat is Friso. Makkelijk te herkennen omdat hij niet zo'n snorretje heeft!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Lastig te luisteren Kat, maarHitler is dood
![]()
Johquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ja de cassettedecks waren nog van inferieure kwaliteit in 45quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Willy Derby
Wie weet wat ze heb de afgelopen maanden hebben laten groeienquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is Friso. Makkelijk te herkennen omdat hij niet zo'n snorretje heeft!
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet wat ze heb de afgelopen maanden hebben laten groeien
Ik had geen plannen om te gaan kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Owjah.
Kan iemand snel ff wat kiekjes maken daar?
Ach gewoon een net pak aantrekken en bij de Japanse toeristen gaan staan. Valt niet op, aangezien die altijd overal foto's van maken!quote:
Ja hoor roept u maar...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Katje, doe je aan verzoekjes als ze in dit straatje passen?
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyesquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Ik denk dat ik tussen de Japanse toeristen wel opvalquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gewoon een net pak aantrekken en bij de Japanse toeristen gaan staan. Valt niet op, aangezien die altijd overal foto's van maken!
U is 2 meter 10 lang?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tussen de Japanse toeristen wel opval
Kijk zequote:
Bij Oprah geweest voor interviewsquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Muizen de ruimte in![]()
En er wordt niet gezegd hoe het met de muizen is afgelopen.
Baby van mij ook goed ?quote:
Niet zo jaloers, he?quote:
Die zijn gewoon terug naar huis gegaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Muizen de ruimte in![]()
En er wordt niet gezegd hoe het met de muizen is afgelopen.
Same here!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat ik best veel oldies kende maar ik ken dus helemaal niks.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn gewoon terug naar huis gegaan.
[ afbeelding ]
Goeie vraag effe nadenken...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe kwam je hier ook alweer aan kat ?
Wist ik ook nietquote:
Ik ook niet!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wist ik ook niet
Dit is ergquote:
Jij hoort liever het Nederlandse 'origineel'quote:
Oh absoluut!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hoort liever het Nederlandse 'origineel'
Eens met robquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Kat, ik moet je serieus complimenten geven. Je draait verdomd interessante muziek![]()
Bedanktquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Kat, ik moet je serieus complimenten geven. Je draait verdomd interessante muziek![]()
HOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!quote:
LETSSSSSSSSSSSSSSquote:
Hij wil 'm terugquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef dekatophetspek het volgende:
De allereerste single van Ad Visser!!!!![]()
![]()
Was het ook maar bij die ene geblevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef dekatophetspek het volgende:
De allereerste single van Ad Visser!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Je post tettenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was het ook maar bij die ene gebleven
[ afbeelding ]
Auch, die heb ik ook nog ergens rondzwerven, de zweverige Adquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was het ook maar bij die ene gebleven
[ afbeelding ]
één kunstzinnige. Maar goed, gespoilerdquote:
dat dit kan in nederlandquote:
Scanman!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Cee het volgende:
Wat een vreemde maar leuke muziek draai je, Kat.
Clapton?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |