Ik zie de vraag nou pasquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef dekatophetspek het volgende:
Bonuspunten voor wie de volgende zanger herkent zometeen...
Ja die!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
van hoerengraftakkentango ofzoiets?Of was dat weer een ander..
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?
Ik heb er tot mijn grote schrik indertijd ruim 100 voor nodig gehad en 3x afrijden
Prima hoorquote:
Nog niet. Wel van 50 min. naar 100 min. per keer gegaan, niet omdat het slecht gaat, maar puur omdat ik dan gewoon meer tijd heb en rustiger kan rijdenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?
Ik heb er tot mijn grote schrik indertijd ruim 100 voor nodig gehad en 3x afrijden
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat ik dit weet met mijn leeftijd
Die moest het leger inquote:
Zeker...zeker..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?
Hoogbejaard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?
En nog bijna 20 jaar terug ookquote:
Ik heb 'm nu 16 jaar geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog bijna 20 jaar terug ook
Maar wel in dat kilo-uniform-tango 020 hè waar je toen nog voorrang moest verlenen aan trams op een rotonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |