SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
dat_gitaristquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit mag toch niet vrij loslopen
jullie bedankt voor het overleven van mijn ellendige muziekquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef robdriessen het volgende:
Trollie, bedankt.
Als iemand me zoekt, ik zit op cuteoverload.com uit mijn emo-depressie te komen.
Net de nieuwe ep gekeken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:03 schreef Trollscience het volgende:
450 gram, echt fantastisch
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoeld Dr. D.quote:
Ik heb het een paar keer geprobeerd te kijken maar kon er helemaal niks mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Trollscience het volgende:
nooit echt iets aan die serie gevonden, ken het liedje ook niet tbh
Die verpest wel vaker iets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Jim Carey heeft dit nummer voor altijd voor mij verpest
ToTquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Dankbare doden nog eens aan toe zeg!Hoi!
Hall0nquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Weer fit e.d?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Begin langzaam maar zeker steeds iets wakkerder te worden, wat redelijk kut is rond dit tijdstip!quote:
ToTquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Ach, Friso had het graag zo gehad denk ik danquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Begin langzaam maar zeker steeds iets wakkerder te worden, wat redelijk kut is rond dit tijdstip!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, Friso had het graag zo gehad denk ik dan
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef ToT het volgende:
Aan dit babbeltje tussendoor te horen is Kat aan het draaien?
Ik heb geen katerquote:
Wat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef D. het volgende:
Ik dacht even dat Mannenkoor Karrenspoor ingestart werd
Moet je meer alcohol drinkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb geen kater
Bedankt voor de tipquote:
Niet nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan probeer ik daar rekening mee te houden
Of net als ik twee katers in huis nemenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
zekers...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Wat, heeft deze dame meer gemaakt dan dans je de hele nacht met mij?
Ik ga voor het eerstequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of net als ik twee katers in huis nemen
Tractorgepuf en dan dat gitaartje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het begin kent snap je wat ik bedoel
YAYAAYAYAYquote:
Succesquote:
quote:
Kan ook niet wachten tot ik 'm heb hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tof
't is toch wel fijn een rijbewijs te hebben, en de vrijheid om te gaan waar je wilt van deur-tot-deur.
Neequote:
Sorry, zelfs ik niet, en ik heb er toch echt wel al de grijze haren voorquote:
van hoerengraftakkentango ofzoiets?quote:
Ik zie de vraag nou pasquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef dekatophetspek het volgende:
Bonuspunten voor wie de volgende zanger herkent zometeen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |