SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
dat_gitaristquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit mag toch niet vrij loslopen
jullie bedankt voor het overleven van mijn ellendige muziekquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef robdriessen het volgende:
Trollie, bedankt.
Als iemand me zoekt, ik zit op cuteoverload.com uit mijn emo-depressie te komen.
Net de nieuwe ep gekeken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:03 schreef Trollscience het volgende:
450 gram, echt fantastisch
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoeld Dr. D.quote:
Ik heb het een paar keer geprobeerd te kijken maar kon er helemaal niks mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Trollscience het volgende:
nooit echt iets aan die serie gevonden, ken het liedje ook niet tbh
Die verpest wel vaker iets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Jim Carey heeft dit nummer voor altijd voor mij verpest
ToTquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Dankbare doden nog eens aan toe zeg!Hoi!
Hall0nquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Weer fit e.d?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Begin langzaam maar zeker steeds iets wakkerder te worden, wat redelijk kut is rond dit tijdstip!quote:
ToTquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Ach, Friso had het graag zo gehad denk ik danquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Begin langzaam maar zeker steeds iets wakkerder te worden, wat redelijk kut is rond dit tijdstip!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, Friso had het graag zo gehad denk ik dan
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef ToT het volgende:
Aan dit babbeltje tussendoor te horen is Kat aan het draaien?
Ik heb geen katerquote:
Wat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef D. het volgende:
Ik dacht even dat Mannenkoor Karrenspoor ingestart werd
Moet je meer alcohol drinkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb geen kater
Bedankt voor de tipquote:
Niet nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan probeer ik daar rekening mee te houden
Of net als ik twee katers in huis nemenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
zekers...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Wat, heeft deze dame meer gemaakt dan dans je de hele nacht met mij?
Ik ga voor het eerstequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of net als ik twee katers in huis nemen
Tractorgepuf en dan dat gitaartje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het begin kent snap je wat ik bedoel
YAYAAYAYAYquote:
Succesquote:
quote:
Kan ook niet wachten tot ik 'm heb hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tof
't is toch wel fijn een rijbewijs te hebben, en de vrijheid om te gaan waar je wilt van deur-tot-deur.
Neequote:
Sorry, zelfs ik niet, en ik heb er toch echt wel al de grijze haren voorquote:
van hoerengraftakkentango ofzoiets?quote:
Ik zie de vraag nou pasquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef dekatophetspek het volgende:
Bonuspunten voor wie de volgende zanger herkent zometeen...
Ja die!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
van hoerengraftakkentango ofzoiets?Of was dat weer een ander..
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?
Ik heb er tot mijn grote schrik indertijd ruim 100 voor nodig gehad en 3x afrijden
Prima hoorquote:
Nog niet. Wel van 50 min. naar 100 min. per keer gegaan, niet omdat het slecht gaat, maar puur omdat ik dan gewoon meer tijd heb en rustiger kan rijdenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er enige schatting afgegeven hoeveel lessen je nodig hebt voor je kunt afrijden?
Ik heb er tot mijn grote schrik indertijd ruim 100 voor nodig gehad en 3x afrijden
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat ik dit weet met mijn leeftijd
Die moest het leger inquote:
Zeker...zeker..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?
Hoogbejaard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij was toch oud voor je leeftijd?
En nog bijna 20 jaar terug ookquote:
Ik heb 'm nu 16 jaar geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog bijna 20 jaar terug ook
Maar wel in dat kilo-uniform-tango 020 hè waar je toen nog voorrang moest verlenen aan trams op een rotonde
Nee, dat is Friso. Makkelijk te herkennen omdat hij niet zo'n snorretje heeft!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Lastig te luisteren Kat, maarHitler is dood
![]()
Johquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ja de cassettedecks waren nog van inferieure kwaliteit in 45quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Willy Derby
Wie weet wat ze heb de afgelopen maanden hebben laten groeienquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is Friso. Makkelijk te herkennen omdat hij niet zo'n snorretje heeft!
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet wat ze heb de afgelopen maanden hebben laten groeien
Ik had geen plannen om te gaan kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Owjah.
Kan iemand snel ff wat kiekjes maken daar?
Ach gewoon een net pak aantrekken en bij de Japanse toeristen gaan staan. Valt niet op, aangezien die altijd overal foto's van maken!quote:
Ja hoor roept u maar...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Katje, doe je aan verzoekjes als ze in dit straatje passen?
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyesquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Ik denk dat ik tussen de Japanse toeristen wel opvalquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gewoon een net pak aantrekken en bij de Japanse toeristen gaan staan. Valt niet op, aangezien die altijd overal foto's van maken!
U is 2 meter 10 lang?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tussen de Japanse toeristen wel opval
Kijk zequote:
Bij Oprah geweest voor interviewsquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Muizen de ruimte in![]()
En er wordt niet gezegd hoe het met de muizen is afgelopen.
Baby van mij ook goed ?quote:
Niet zo jaloers, he?quote:
Die zijn gewoon terug naar huis gegaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Muizen de ruimte in![]()
En er wordt niet gezegd hoe het met de muizen is afgelopen.
Same here!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat ik best veel oldies kende maar ik ken dus helemaal niks.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn gewoon terug naar huis gegaan.
[ afbeelding ]
Goeie vraag effe nadenken...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe kwam je hier ook alweer aan kat ?
Wist ik ook nietquote:
Ik ook niet!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wist ik ook niet
Dit is ergquote:
Jij hoort liever het Nederlandse 'origineel'quote:
Oh absoluut!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hoort liever het Nederlandse 'origineel'
Eens met robquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Kat, ik moet je serieus complimenten geven. Je draait verdomd interessante muziek![]()
Bedanktquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Kat, ik moet je serieus complimenten geven. Je draait verdomd interessante muziek![]()
HOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!quote:
LETSSSSSSSSSSSSSSquote:
Hij wil 'm terugquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef dekatophetspek het volgende:
De allereerste single van Ad Visser!!!!![]()
![]()
Was het ook maar bij die ene geblevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef dekatophetspek het volgende:
De allereerste single van Ad Visser!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Je post tettenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was het ook maar bij die ene gebleven
[ afbeelding ]
Auch, die heb ik ook nog ergens rondzwerven, de zweverige Adquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was het ook maar bij die ene gebleven
[ afbeelding ]
één kunstzinnige. Maar goed, gespoilerdquote:
dat dit kan in nederlandquote:
Scanman!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Cee het volgende:
Wat een vreemde maar leuke muziek draai je, Kat.
Clapton?quote:
Achja, inderdaad. Of was het origineel niet van . . naja die andere dude.quote:
Cream - Sunshine of your Lovequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja, inderdaad. Of was het origineel niet van . . naja die andere dude.
JJ Cale bedoelde ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Cream - Sunshine of your Love
ditquote:
Lennon-McCartney !!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Zeg me dat A Taste of Honey het origineel is.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik heb genoten van dit radioavondje, maar uw vriendelijke dictator gaat terug naar zijn paleis om met drie vrijwillig aangewezen lokale schonen het bed te gaan delen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik heb genoten van dit radioavondje, maar uw vriendelijke dictator gaat terug naar zijn paleis om met drie vrijwillig aangewezen lokale schonen het bed te gaan delen.
Groeten aan de kattenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef robdriessen het volgende:
"Welterusten".quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Allergischquote:
trustequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
"Welterusten".![]()
Ik ga ook m'n mandje opzoeken, Kat bedankt voor de polygotastische plaatjes.
Ook trustequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
"Welterusten".![]()
Ik ga ook m'n mandje opzoeken, Kat bedankt voor de polygotastische plaatjes.
OK dan !quote:
Ik ookquote:
K hoopte al dat je die wel zou waarderenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Watertornado het volgende:
Haha die titel ook, big love naar SiIk
OK, the Red Army Choir ....... Ik zit hier niet in DEF hoorquote:
Trusten!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Maar ik ga er een einde aanbreien![]()
![]()
anders kom ik weer kwart voor 12 uit bed
bedankt kat
Leegloop hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
bedankt kat
ik loop niet leegquote:
Mooi kan je eindelijk je ondergoed afbreien voor je AMOquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
bedankt kat
Ow, dat scheeltquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik loop niet leeg
Polugoon journaals van 1966quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje, Kat zit echt wle in de nieuwsberichten van mijn jeugd/tienerjaren te wroeten
'66 is van voor mijn tijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Polugoon journaals van 1966Goed jaar!
Neen alleen achter een stoel misschienquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Arme Friezen
Edit: Kat heb jij kunnen schaatsen op de wegen?
Trustenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Watertornado het volgende:
Pfoei, morgen moet ik vroeg op, dus ik ga er maar eens vantussen!
Bedankt voor de heerlijke muziek weer!
Idemquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja rook nog een peukkie en ga mn nest.
Genoeg elende voor vandaag gezien,gehoord etc
Pilletjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
En ik ben veel te wakker omdat ik de hele dag zo naar de klote was.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pilletje
Ik ben kapot, ik ga zo slapen (en ik heb al weer overdag ruim 3 uur geslapen)
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef D. het volgende:
Als ik nu niet vrolijk droom dan weet ik het ook niet meer
Het was een vermakelijk muzikaal avondje
Truste
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef D. het volgende:
Als ik nu niet vrolijk droom dan weet ik het ook niet meer
Het was een vermakelijk muzikaal avondje
Truste
Lekker slapen. Doe je katers maar een knuffel van mijquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Kat bedankt voor het draaien, en de polygoon stukjes
niet door jouw muziek, maar door mijn vermoeidheid, ga ik toch gewoon weer lekker mijn meurbaal opzoeken
Will doquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Lekker slapen. Doe je katers maar een knuffel van mij![]()
ZZ en de Maskers - Draculaquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef Insomnium het volgende:
Sorry voor het missen van alle shows.
Avondje relaxen met vrouw lief.
Die nu alweer kwijlt op de bank en knock out is.
Ah wel fijn dat jullie ff tijd samen hebben genomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef Insomnium het volgende:
Sorry voor het missen van alle shows.
Avondje relaxen met vrouw lief.
Die nu alweer kwijlt op de bank en knock out is.
Shows en dergelijke.quote:
Ja dat gebeurt niet vaakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah wel fijn dat jullie ff tijd samen hebben genomen.
Oh ja, Under the dome, moet ik ook weer ff wat van downloaden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Shows en dergelijke.
Paar afleveringen van Under the Dome en defiance.
En de nieuwe van Breaking bad.
Ja echt een aanrader!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, Under the dome, moet ik ook weer ff wat van downloaden.
Breaking Bad zie ik wel vaker langs komen, beetje tof?
Als ik ooit uitvind hoe mijn externe geluidskaart werktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de deuntjes weer, Kat!
Denk je dat je ooit een keer live op de radio gaat babbelen trouwens?
Okee dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als ik ooit uitvind hoe mijn externe geluidskaart werkt
Jazeker!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je globaal vertellen waar het zo'n beetje over gaat?
Meest vage pilot die ik ooit gezien heb. Binnenkort maar eens helemaal gaan zien danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jazeker!
Saaie chemie leraar krijgt kanker.
Maar heeft geld nodig. Begint een meth lab.
En alle gevolgen van dien.
Van ongelukjes, tot dealers en drugsbazen.
En zijn eigen gezin en dergelijke.
Klinkt gaar maar het is echt heel gaaf gedaan.
Echt een aanrader.
Ah vandaar die chemische symbolen van barium en broom in de titel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jazeker!
Saaie chemie leraar krijgt kanker.
Maar heeft geld nodig. Begint een meth lab.
En alle gevolgen van dien.
Van ongelukjes, tot dealers en drugsbazen.
En zijn eigen gezin en dergelijke.
Klinkt gaar maar het is echt heel gaaf gedaan.
Echt een aanrader.
Ja je moet er even inkomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:06 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Meest vage pilot die ik ooit gezien heb. Binnenkort maar eens helemaal gaan zien dan
Zucht is toe weer eens kapot?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:08 schreef ToT het volgende:
Maar goed, Kat, je hebt Gup weer eens verneukt!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zucht is toe weer eens kapot?
Reanimatie poging 1quote:
quote:22:00 : Neal Hefti & orchestra - Batman theme
22:02 : Ruimtereis van apen (1959)
22:04 : Doctor Who - Theme (1980)
22:07 : Jefferson Airplane - Somebody To Love
22:10 : Grateful Dead - Mountains of the Moon
22:14 : Ventures - The Ventures' Twist Party Vol. 2 - Radio Spot
22:15 : Ventures - Strawberry Fields Forever
22:18 : Karin Kent - I Put A Spell On You
22:22 : Bob Revvel & the A-Ones - It Takes Time
22:25 : Byrds - The Times They Are A-Changin'
22:28 : Maskers - Come On Boy Join The Army
22:30 : News Bulletin 01-05-1945 - Death of Adolph Hitler
22:31 : Willy Derby (78 rpm) - Waarom zijn de Bananen krom (1931)
22:34 : Motions - Wasted Words
22:36 : Its A Beautiful Day - White Bird
22:43 : Indian Puddin' & Pipe - Hashish
22:45 : Honden en ratten in de ruimte (1961)
22:46 : Cuby and the Blizzards - Windows Of My Eyes
22:50 : spencer davis group, the - Somebody Help Me
22:52 : Amerika's tweede bemande ruimtevlucht (1961)
22:54 : Hugo Montenegro - Good Vibrations
22:56 : Losers - Mexico
22:59 : Gerd Bottcher - Nur keine Beatles Frisur
23:01 : Doctor Who - Theme (Mood)
23:03 : Adjéèf the Poet - Iekk! I'm A....Freak
23:05 : Adjeef the Poet - Squafresh lemon comes back
23:08 : Billy Strange Guitars - Sunshine of your love
23:11 : I GIganti - In Paese é Festa
23:13 : Bonnies - Wenn du non mir gehst
23:16 : Dukes - The Day That Changed My Life
23:18 : Voor Watertornado - Van Silk
23:22 : Studenten betoging (1966)
23:24 : Bud Shank - I Am The Walrus
23:27 : Sneeuwstormen, ijzel en vorst (1966)
23:29 : Groep 1850 - Don't Let It Be
23:32 : Luna 20 neemt monsters maanbodem (1972)
23:33 : Buffalo Springfield - Buffalo Stomp (Raga)
23:37 : Jean Jacques Perrey - Krazy Cat Rag
23:39 : Defilé Koninginnedag (1969)
23:42 : Jean Jacques Perrey - Crazy Crow And Daffyduck
23:43 : Les Baxter - Lawrence Of Arabia
23:46 : Golden Earrings - Not To Find
23:47 : Gup en de Guppies - Rubbertje
23:50 : Peter & zijn Rockets - Drink Er Een Van Mij
23:53 : Cuby + Blizzards - Appleknockers flophouse (1969)
23:56 : ZZ & de Maskers - Beat Girl
23:59 : The Outsiders - Monkey On Your Back
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef ToT het volgende:
Wewt! Ik heb een verrassing die ik morgen bekend ga maken! (Nou ja, het is al 12 uur geweest, dus over een aantal uurtjes dan!
)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en nacht
Toch zo lekker gekookt vandaag.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben er wel 2 uur mee bezig geweest mja je moet wat als je lekker eten wil.
ToTquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:24 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga ff kijken of ik toch nog een beetje kan slapen.Hey groetjes! En misschien weer tot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |