Nee, dat is Friso. Makkelijk te herkennen omdat hij niet zo'n snorretje heeft!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Lastig te luisteren Kat, maarHitler is dood
![]()
Johquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ja de cassettedecks waren nog van inferieure kwaliteit in 45quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Willy Derby
Wie weet wat ze heb de afgelopen maanden hebben laten groeienquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is Friso. Makkelijk te herkennen omdat hij niet zo'n snorretje heeft!
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet wat ze heb de afgelopen maanden hebben laten groeien
Ik had geen plannen om te gaan kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Owjah.
Kan iemand snel ff wat kiekjes maken daar?
Ach gewoon een net pak aantrekken en bij de Japanse toeristen gaan staan. Valt niet op, aangezien die altijd overal foto's van maken!quote:
Ja hoor roept u maar...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Katje, doe je aan verzoekjes als ze in dit straatje passen?
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyesquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Ik denk dat ik tussen de Japanse toeristen wel opvalquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gewoon een net pak aantrekken en bij de Japanse toeristen gaan staan. Valt niet op, aangezien die altijd overal foto's van maken!
U is 2 meter 10 lang?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tussen de Japanse toeristen wel opval
Kijk zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |