Nah, ieder z'n ding.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal jaloers op de echte bazen.
Wie zijn dat dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal jaloers op de echte bazen.
AchJa en AchNeequote:
Bestaat volgens mij al. En is van AJquote:
Wat een zelfverheerlijkingquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bestaat volgens mij al. En is van AJ
''Huuurr durrr.. butthuurrtttquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Spuit 11, ben je altijd zo traag?
Hoor ik daar een aflulmotor starten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Huuurr durrr.. butthuurrttt''
NatRes. duhuquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Spuit 11, ben je altijd zo traag?
Maar zo op z'n plaats.quote:
Heb je thuis ook alles reserve?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kiss my fucking reservist ass asshole
Metale patroon houders, handschoenen en nog meer peppie spul.quote:
Die stapels eigen aanschaf bedoel jequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Metale patroon houders, handschoenen en nog meer peppie spul.
Klopt stapels eigen aanschaf heb ik niet inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die stapels eigen aanschaf bedoel je
Jij wilt samurai worden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef Nibb-it het volgende:
Zo peppie prinsen, welke katana raden jullie mij aan?
Dan zou ik er een nemen die een beetje scherp isquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, beetje groente snijden en zo.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef Nibb-it het volgende:
Doe dan een Duc of Aprillia...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef Nibb-it het volgende:
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
@Nibb-it Heb jij de docu-serie 'Die 5 dagen in mei' gezien?
Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken, 43:34 - 44:23quote:
?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken, 43:34 - 44:23
Wordt daar echt gezegd wat ik denk nu 3x gehoord te hebben?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1334001quote:
Huilliequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef Royyy het volgende:
Morgen na 6 jaar de laatste dag op m'n werk...![]()
![]()
![]()
Verklaar de 'mixed feelings' want ik snap die even niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef Royyy het volgende:
Morgen na 6 jaar de laatste dag op m'n werk...![]()
![]()
![]()
Zo te zien snap je het heel goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verklaar de 'mixed feelings' want ik snap die even niet.
![]()
omdat je het daar naar je zin had
![]()
omdat je verder gaat studeren in de USA?
Wow, komt niet vaak voor dat ik iets in een keer begrijpquote:
Het mag, zolang de universiteit de werkgever is. Op de campus is zoveel te doen, zal echt geen probleem zijn om daar een bijbaantje te vindenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, komt niet vaak voor dat ik iets in een keer begrijp
Je mag in de USA zeker op je visum geen (bij-)baantje hebben?
Ah, OK, dus geen Hooters bijbaantje voor jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het mag, zolang de universiteit de werkgever is. Op de campus is zoveel te doen, zal echt geen probleem zijn om daar een bijbaantje te vinden.
Hm dat is misschien wel een idee, een Hooters restaurant openen in Wyomingquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, dus geen Hooters bijbaantje voor jou
Ik weet eigenlijk niet eens hoe het in NL geregeld is voor internationale studenten.
Perfecte lokatie lijkt mij dan Crook County te zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm dat is misschien wel een idee, een Hooters restaurant openen in Wyoming
Als je die Amish en alle gelovige bejaarden niet meetelt, zijn er dan daar misschien nog net 10 potentiële klanten overquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Perfecte lokatie lijkt mij dan Crook County te zijn
Schijnt sinds een jaartje of zo een Amisch community neergestreken te zijn
Vandaar mijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als je die Amish en alle gelovige bejaarden niet meetelt, zijn er dan daar misschien nog net 10 potentiële klanten over
Je kunt je nu weer spiegelen in de latrines?quote:
Schoonmaken is een niveautje lagerquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan je nu weer spiegelen in de latrines?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Cam staat klaar voor de sterretjes
WKN?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik verwacht morgen dus een post van jou in WKN
damnquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WKN / De Perseïdenzwerm komt er weer aan
Dus je camera open en schietenquote:
Staat al klaar op 't statief, belichting vinden is damn hard, maar lightroom doet z'n werk om dingen leuk te laten lijkenquote:
Je dacht dat dat nooit gebeurde? Google eens op J.C. Meijer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1334001
43:34 - 44:23
Ik maak daar uit op dat er 3 of 4 Nederlandse soldaten ingekwartierd waren, omdat ze een nabijgelegen stelling op een kruispunt moesten verdedigen, maar 'er vandoor gingen' toen de eerste Duitse tank aan kwam rollen.
Nee, ik weet dat het ook gebeurde, ik had alleen (en heb het stukje echt 3x moeten luisteren) zoiets van, wat hebben de militairen dan gedaan, zijn ze echt gevlucht of hebben ze zich teruggetrokken en gedeserteerd of vanuit een andere positie verder verdedigd?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je dacht dat dat nooit gebeurde? Google eens op J.C. Meijer.
http://www.grebbeberg.nl/index.php?page=grebbeberg#faq1_19quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het ook gebeurde, ik had alleen (en heb het stukje echt 3x moeten luisteren) zoiets van, wat hebben de militairen dan gedaan, zijn ze echt gevlucht of hebben ze zich teruggetrokken en gedeserteerd of vanuit een andere positie verder verdedigd?
Ik vond dat stukje even erg verwarrend verwoord.
Edit: en op J.C. Meijer gegoogled en daar moet ik mij even verder in verdiepen want ik zie 'verwijderd van monument' en 'eerherstel'.
Dank, lange verhaal gebookmarked. Korte verhaal gelezen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.grebbeberg.nl/index.php?page=grebbeberg#faq1_19
Of, lang verhaal kort: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chris_Meijer
Nee, want regen valt uit wolken, en om vallende sterren te kunnen zien heb je een heldere hemel nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoort keiharde regen bij vallende sterren?
Bijnaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Al verenigd bij de blauwe maffia als don?
Vertel het hem luit!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
jij al gesandwicht door de rest van je baks maatjes?
Nee, ik ben het alfa-mannetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
jij al gesandwicht door de rest van je baks maatjes?
Ja, voor lumbl rekrutenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nog oefenvijand gespeeld?
Haha, zeker. Beetje tufla's uit een rijdende jeep gooien en lekker op auto sprayen met je buks uit het raampje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
goed bezig. Lekker tufla's gooien :q
just another day at the natresquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, zeker. Beetje tufla's uit een rijdende jeep gooien en lekker op auto sprayen met je buks uit het raampje.
Drive-by's uit een MB'tje met tufla's en diemaco's. That's how we roll motherfuckerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
just another day at the natres
wat dan? Getroffen door de bliksem?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:44 schreef m.k het volgende:
Ff lekker hardgelopen, het zou een herstel rondje worden...
Nee lekker lopen maxen natuurlijk, terwijl mijn benen al zuur genoeg zijn op het momentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat dan? Getroffen door de bliksem?
go hard or go homequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee lekker lopen maxen natuurlijk, terwijl mijn benen al zuur genoeg zijn op het moment
Ga jij je voorarm nou maar trainenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, I'm hard.. I'm hard..
[ afbeelding ]
Kom dannnn jonguh!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Donder op uit mn kaartvierkant stomme pax !
Blijf je houden op internet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
Al die simpele reactie op die vrouw die haar flat opblies
Doe maar cultureelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:22 schreef Thaboel het volgende:
We gaan maar eens naar het rijksmuseum!
Ik ben toevallig vrij en pa en ma gaan dus dan toch maar eens doen hequote:
Daar maak ik wel plek voor, heb achter de bank nog wel wat ruimte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar zou je die op willen hangen?
Anders kan je er wel gordijnen of een zonnescherm van makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar maak ik wel plek voor, heb achter de bank nog wel wat ruimte.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Anders kan je er wel gordijnen of een zonnescherm van maken
Placemats van maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
Of een windscherm voor op het strand
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:10 schreef Sloggi het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)k-in-Duitsland.dhtml
Luchtmobiel?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:10 schreef Sloggi het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)k-in-Duitsland.dhtml
Luchtmobiel?
Lmb, painf, één pot nat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik denk dat 13mechbrig de weg een beetje kwijt was
http://www.ad-hoc-news.de(...)e--/de/News/31162009
Begreep ik trouwens gisteren goed dat de eigenaar van Ivan is op komen dagen?quote:
Dat is positief en tevens correctquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begreep ik trouwens gisteren goed dat de eigenaar van Ivan is op komen dagen?
Wel opletten met die hete hulzen.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is positief en tevens correct
Gadverdamme.. van die giecheldozen met grote tieten die ''wieeeee'' doen en met handjes in de lucht wapperen bij in een verneukte houding vuren van een wapenquote:
Ze zijn blond en hebben dikke tetten, en wat is daar precies "gadverdamme" en "quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gadverdamme.. van die giecheldozen met grote tieten die ''wieeeee'' doen en met handjes in de lucht wapperen bij in een verneukte houding vuren van een wapen
Sam ziet liever stoere kerelsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze zijn blond en hebben dikke tetten, en wat is daar precies "gadverdamme" en "" aan?
Eh, plaatsvervangende schaamte voor hoe dom ze zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze zijn blond en hebben dikke tetten, en wat is daar precies "gadverdamme" en "" aan?
Ik herhaal het bericht even voor je, want je hebt het duidelijk niet begrepen:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eh, plaatsvervangende schaamte voor hoe dom ze zijn?
quote:Ze zijn blond en hebben dikke tetten, en wat is daar precies "gadverdamme" en "" aan?
Ik zie liever Jitzzze in zijn roze string met zijn dienstwapen schieten. Daar krijg ik pas zin van.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zat ik al te wachten totdat iemand dat zou posten?
Dat kan geregeld worden, wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zie liever Jitzzze in zijn roze string met zijn dienstwapen schieten. Daar krijg ik pas zin van.
Omdat Fok!quote:
1. Ik houd niet zo van blond.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik herhaal het bericht even voor je, want je hebt het duidelijk niet begrepen:
[..]
Virgin in the friend zonequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1. Ik houd niet zo van blond.
2. Dikke tetten doet voor mij niks meer als ze aan een domme doos vastzitten.
Been there done that. Not jetzt though.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja man, you're in the friendzone
Dat weet ik, want anders had je dikke tetten niet als "gadverdamme" bestempeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Been there done that. Not jetzt though.
Nee, dan zou ik in de friendzone geweest moeten zijn met een chick met dikke tettenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik, want anders had je dikke tetten niet als "gadverdamme" bestempeld.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik in de friendzone geweest moeten zijn met een chick met dikke tetten
Jij wil het graag zien, dat maakt jou het homo'tje. Niet ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus wanneer is die afspraak met je roze string homo'tje
Ok goed dan, ik ben het homo'tje. Wanneer is die afspraak nou dure hoerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij wil het graag zien, dat maakt jou het homo'tje. Niet ik
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok goed dan, ik ben het homo'tje. Wanneer is die afspraak nou dure hoer
quote:Een 43-jarige Amerikaan overviel afgelopen vrijdag een bank, nadat hij zijn teleurstellende banksaldo zag.
quote:Hij gaf de vrouw achter de balie een brief, met daarop de boodschap dat als ze hem geen 750 euro zou geven, hij de bank zou overvallen. De bankmedewerkster nam geen risico en gaf hem het geld, meldt de nieuwszender.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]_!
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-negatief-saldo.html
Misschien is hij heel Europagezind?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Amerikaan die in de USA om Euro's vraagtDat is toch apart
Ja, ik denk het ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien is hij heel Europagezind?
Nope, hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
@Sam the great!!!
Stuur jij info op wat hier gepost word naar Esses??
BB beweert echter iets anders Sam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nope, hoezo?
Ik houd wel regelmatig contact met Esses.
Kan mij aan m'n reet roesten wat BB beweert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BB beweert echter iets anders Sam.
Dan hoop ik dat BB met een weerwoord gaat komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan mij aan m'n reet roesten wat BB beweert.
Jij bent zeg maar die stoker die aan de zijlijn de 2 marrokanen die de scheidsrechter helemaal verrotschoppen staat toe te juichenquote:
Ik beweer niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BB beweert echter iets anders Sam.
Je klinkt nu wel als Esses, good jobquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik de DM's even openbaar maken?
Je weet toch wel beter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag niet. Facebook me even als je iets wilt weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze komen iig verder dan alleen de KKW-Sim...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gadverdamme.. van die giecheldozen met grote tieten die ''wieeeee'' doen en met handjes in de lucht wapperen bij in een verneukte houding vuren van een wapen
Nee, jij gaf mij die posts. ga er nu niet tegen in kerel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel als Esses, good job
Ooeeehhhhhh... right there where it hurts.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze komen iig verder dan alleen de KKW-Sim...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, jij gaf mij die posts. ga er nu niet tegen in kerel!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Dat jij foute beweringen opmaakt doe je jezelf aan
Dan zegt ie, lees het nog een keer door, en post opnieuwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Tot ik die DM's vrijgeef aan een DEF modje
Mag nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef m.k het volgende:
of pleur straal op naar FB of vertel ff waar het over gaat
Wanneer zou onze compagnie weer naar de Harskamp mogenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze komen iig verder dan alleen de KKW-Sim...
Hoezo niet er niemand bij betrokken die gebanned isquote:
Best een leuke filmquote:
Voor niks het schietgeweer gepoetst vandaagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
Heren, ik krijg de indruk dat jullie het DT niet extra te hoeven laten stomen, noch extra de schoenen en knopen hoeven te poetsen
http://www.nu.nl/binnenla(...)-kring-begraven.html
Deze keer met een wolkje melk en een klontje suiker aub.quote:
Ja die vieze puddingbuks van je zeker, ouwe rukkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor niks het schietgeweer gepoetst vandaag
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja die vieze puddingbuks van je zeker, ouwe rukker
Ik ga het niet voor je halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze keer met een wolkje melk en een klontje suiker aub.
Dat zou je wel willen hé, snotjongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mocht je willen dat zo'n jonge God als ik daar ook maar enigszins op zou aansturen.quote:
Jonge god ja, wel jammer dat het Boeddha isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mocht je willen dat zo'n jonge God als ik daar ook maar enigszins op zou aansturen.Je gaat maar naar je eigen kroeg toe, de Volle Emmer.
Toen ik zei dat ik in vorm was, had je maar moeten vragen welke vormquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jonge god ja, wel jammer dat het Boeddha is
Je bent in een ronde vorm, dik dier dat je der bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik in vorm was, had je maar moeten vragen welke vorm
Ik ben erotisch gezet, dat is heel wat anders !!11quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent in een ronde vorm, dik dier dat je der bent
erotisch gezetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ben erotisch gezet, dat is heel wat anders !!11![]()
niet zo haten sammetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent zeg maar die stoker die aan de zijlijn de 2 marrokanen die de scheidsrechter helemaal verrotschoppen staat toe te juichen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ben erotisch gezet, dat is heel wat anders !!11![]()
Ben benieuwd welke eenheid dat was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die Nederlandse militairen die door de Duitse hermandad terug zijn geëscorteerd
Ik haat niet knul, ik spreek de waarheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
niet zo haten sammetje
Ik lach me kapot als het verkenners zouden zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke eenheid dat was.
Hopelijk niet, dat is de laatste eenheid die verdwaalt hoort te rakenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als het verkenners zouden zijn
sowieso natresquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke eenheid dat was.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als of de Natres in fucking Duitsland traint
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
nee dat was toch ook de hele fout die ze gemaakt hadden pannenkoekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als of de Natres in fucking Duitsland traint
Je komt toch nog wel terug?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Lotusss het volgende:
Zo blij dat ik hier geen Modje meer ben
Wie dan ook. Ze werden opgemerkt door de vele lampjes die ze hebben gebruikt.quote:
Dit artikel wekte de indruk dat ze in Duitsland op oefening waren maar gewoon verkeerd terecht kwamen:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nee dat was toch ook de hele fout die ze gemaakt hadden pannenkoek
lekker je oude nest bevuilenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Lotusss het volgende:
Zo blij dat ik hier geen Modje meer ben
32 lampjes met roodfilter in je achtertuin valt wel op jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie dan ook. Ze werden opgemerkt door de vele lampjes die ze hebben gebruikt.
Er is ergens een instructeur die weer even goed aan de bak mag.
Ik heb 2 waarschuwingen gekregen al sinds jitzzze zijn periodequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef m.k het volgende:
Alsof modje zijn betekent dat je ook maar iets hoeft te doen hier
je bent dan ook wel een breedboefjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb 2 waarschuwingen gekregen al sinds jitzzze zijn periode![]()
Daarvoor nog nooit
Dus het was toch wel PAINFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Volgens dit reeds geposte artikel waren ze op marsoefening van Eindhoven (Oirschot?) naar het drie-landen-punt.
Marsoefening? Dat sluit de KLu al uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Volgens dit reeds geposte artikel waren ze op marsoefening van Eindhoven (Oirschot?) naar het drie-landen-punt.
quote:
en als ze in camo waren dan kunnen we de Kmar ook doorstrepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Marsoefening? Dat sluit de KLu al uit.
En dan met een bakkie koffie in de hand zitten kijken hoe 2 agenten die eenheid oprollen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
32 lampjes met roodfilter in je achtertuin valt wel op ja
Daarom dacht ik dat ze dan wel vanuit Oirschot kwamen, en dus 13mechbrig zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Marsoefening? Dat sluit de KLu al uit.
En terecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarvoor nog nooit
Als het privé wat meer op orde is hopelijk.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarvoor nog nooit
Ja, dat blijft euhm, "apart"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en als ze in camo waren dan kunnen we de Kmar ook doorstrepen.
Velddienst in het blauw
Baard eraf, snor laten staan voor movember.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb gvd echt een vakantie zwerversbaard gekweekt. Hmm.. doortrekken tot no shave november of eraf.
past wel een beetje bij een verstrooide bioloogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb gvd echt een vakantie zwerversbaard gekweekt. Hmm.. doortrekken tot no shave november of eraf.
No way, snorren zijn zo jaren 80quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Baard eraf, snor laten staan voor movember.
Verstrooid!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
past wel een beetje bij een verstrooide bioloog
Babyzachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
No way, snorren zijn zo jaren 80![]()
Of baard+snor of clean shave.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
No way, snorren zijn zo jaren 80![]()
Of baard+snor of clean shave.
Ah, cremeren dus na je dood?quote:
quote:
deesuquote:
alleen blijf jij altijd in de eerste fase hangenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die tussenfase tussen ''ziet er niet uit'' en ''bazenbaard'' is altijd een beetje jammer
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alleen blijf jij altijd in de eerste fase hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |