Zonde weer, moeten we het met deze semi homo erotische meuk doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb even rondgekeken op KLB maar het zit er niet in vandaag
kutzooiquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zonde weer, moeten we het met deze semi homo erotische meuk doen
Dit vind ik ook niks hoor, maar mannen mogen echt wel wat doen aan hun lichaam. Ze hoeven niet helemaal droog te trainen, want dan krijg je inderdaad dit. Ze verwachten van vrouwen vaak ook dat ze er op en top uitzien, dus mogen ze ook wat terugdoen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij hem wel ja, maar bv dit is voor mij echt een afknapper.
[ afbeelding ]
Swagquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef ZarB het volgende:
Een buik?! Swag?! Begrijpen ze wel wat swag is??
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht, maar omdat het in Viva staat
Ik heb sowieso niks met dik
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
Volgende artikel van de viva
''Mannen houden niet van dikke tieten en een ronde kont, maar van pittige 'volle' vrouwen''
Die linker gast in je fobo is ook aardig getraindquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Curvy ladies.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
Volgende artikel van de viva
''Mannen houden niet van dikke tieten en een ronde kont, maar van pittige 'volle' vrouwen''
Als je niet ripped bent niet neequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak?
Anders zou je ook geplet worden, als kleine Aziaat zijnde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Anders zou je ook geplet worden, als kleine aziaat zijnde.
Ze hebben gewoon een maatje meer, lekker gek en lekker hunzelf, niets mis mee jij bent zeker zo'n wannabe model met anorexiaquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:57 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Curvy ladies.![]()
Wanneer leren ze nou dat het op een gegeven moment geen curves meer zijn?
Dat is het ook niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Ik hou wel van vrouwelijke vrouwen, maar een dikke reet en hangtieten zijn voor mij niet equivalent aan vrouwelijk.
Oh god ja. Maatje minder dan de Viva-vrouw en je hebt anorexia.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een maatje meer, lekker gek en lekker hunzelf, niets mis mee jij bent zeker zo'n wannabe model met anorexia
Vrouwen hebben altijd commentaar op andere vrouwen, alsof het niet genoeg is dat mannen zeiken over te dik of te dun doen wij vrouwen er nog lekker een schepje bovenop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Oh god ja. Maatje minder dan de Viva-vrouw en je hebt anorexia.
Ik heb daar een account....ga meteen aan de slag!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:26 schreef quirina het volgende:
http://forum.viva.nl/
Leg t daar neer!
![]()
Ja tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nu heb ik een identiteitscrisis. Ik pas nergens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef bobbiey het volgende:
Ergste vind ik nog het mannelijke equivalent van dat artikel: van die mannen die dan gaan roepen dat ze die modellen zo lelijk vinden en de viva vrouwen zo een godinnen vinden. Fokkers zitten toch ook niet te roepen dat de maatschappij hen maar moet beoordelen op hun wow character en het niveau van hun wow character.
Echte vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen van onder de 75 kilo volgens viva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Modellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet....wat nu?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nu heb ik een identiteitscrisis. Ik pas nergens.
Oké, tabee, het was gezellig maar ik ga me nu afzonderen op mijn zoldertje zonder internet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Kluizenaarsbestaan. We mogen niet meer mee doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ik vind dat toch altijd een gekke smiley, oogjes dicht en mond wijd open.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oké, tabee, het was gezellig maar ik ga me nu afzonderen op mijn zoldertje zonder internet.
Fuck de standaard! Ook wij hebben een bestaansrecht! GIRLPOWER! BEYONCE! ROZE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat natuurlijk over de viva indeling die sowieso op niets slaat.quote:
Post ff een foto van je lichaam danquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nu heb ik een identiteitscrisis. Ik pas nergens.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Fuck de standaard! Ook wij hebben een bestaansrecht! GIRLPOWER! BEYONCE! ROZE!
Nee, want dan komen jullie er achter dat ik een Viva-vrouw ben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Post ff een foto van je lichaam dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |