Maar we hebben het nu wel specifiek over de vrouwen die Viva lezen, he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik werk, heet geen rita, heb geen kort & pittig kapsel, lees ook al geen viva en van horen/zeggen heb ik best een goed lichaam.
Toch word ik niet nat tussen mijn benen van een wasbordje.
Wel van een bolbuikje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
PICSquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik werk, heet geen rita, heb geen kort & pittig kapsel, lees ook al geen viva en van horen/zeggen heb ik best een goed lichaam.
Die vallen waarschijnlijk wel in die categorie ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar we hebben het nu wel specifiek over de vrouwen die Viva lezen, he.
Leden zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:41 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wat willen ze dan wel bij de Viva?
Neequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Ah das nog eens goed nieuws!
Ik maak dus ook weer kans met m'n bolbuik?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ben je meer fan van roze zwembroeken dan speren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon een normaal zacht buikje.
Voorbeeld, ik zie Gerard Butler liever zo.
Al wil ik geen druk op me om sixpack te moeten gaan trainen, terechte opmerking.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:40 schreef PollyEsther het volgende:
Echt waar? Gaan we nu mannen aanmoedigen om maar niet meer wat te doen aan hun lichaam? Ik doe even een Viva boycot.
Een gespierde buik kan ook normaal hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon een normaal zacht buikje.
Voorbeeld, ik zie Gerard Butler liever zo.
[ afbeelding ]
En zo
[ afbeelding ]
Dan zo
[ afbeelding ]
Ik hou wel van mannelijke mannen, maar een wasbordje is voor mij niet equivalent aan mannelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Misschien ben je meer fan van roze zwembroeken dan speren.
Bij hem wel ja, maar bv dit is voor mij echt een afknapper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Een gespierde buik kan ook normaal hoor.
[ afbeelding ]
Michael C. Hall![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |