Hallo vrienden,
Zoals velen van jullie weten is mijn goede gegronde topic van gisteravond volledig de vernieling in geholpen door SG en haar volgelingen. Al na korte tijd verdween hij naar ONZ (naar ONZ ja!

) waar geen enkel zichzelf respecterende KLB hooligan komt. Geen verrassing dat het treurig afliep met mijn pareltje.
Vanavond dus een onverwoestbare klacht. Deze is zelfs speciaal voor de meisjes én de jongens (inclusie de gymboys, DUS DAT BELOOFT WAT!!)
Het gaat om het vrouwenblad de Viva. Ik pikte hem zojuist van mijn huisgenoot haar kamer. Op de cover begon het al:
![GujvQaI.jpg]()
Ik dacht: wat?
Dus ik zocht het artikel op. Het werd steeds erger. Zie onderstaande kreten:
![wPiWO4O.jpg]()
Hoezo NOOIT?!

![orQyM5a.jpg]()
Een buik?! Swag?! Begrijpen ze wel wat swag is??
Waarom zeggen ze dat WIJ dit niet willen? Is dit echt de algemene vrouwelijke opinie?? Ik geloof er niks van!! De Viva zorgt ervoor dat naar het strand gaan helemaal niks meer aan is!! De sportschool, het zwembad, de discotheek (oke, soms ga ik naar foute feesten), laat maar! DANKJEWEL VIVA!! Verwoest onze levens maar door alle eyecandy's te vervangen door luie papzakken
Ik ben in staat een recificatie aan te vragen, maar alleen sta ik niet zo sterk dus dit topic is tevens een oproep tot het tekenen van een petitie!! (Srry meneer Frank). DM voor meer info!!
Gelukkig zag ik een paar pagina's verder dit schattige poesje en was mijn verontwaardiging weer een beetje gezakt:
![TUIeGH9.jpg]()
Ik hoop dat jullie genoten hebben!
Ciao!! Xoxo,
ZarB