eerste lelijke chick gespot.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vind het zelf altijd heel lelijk, een echte sixpack bij mannen. Kijk, als een man fit is, dat is sexy, maar mannen met een sixpack zijn gewoon veel tijd kwijt met er constant aan werken in de sportschool waar niet alleen hun sixpack groeit, maar ook hun ijdelheid. Die tijd die hij daaraan kwijt is, gebruik ik liever om gezellig met mijn vriendje te knuffelen en die ijdelheid mag hij wel in de sportschool laten liggen... een man die langer voor de spiegel staat dan ik.![]()
Sowieso, sixpacks liggen niet lekker.
En je UI past perfect bij je postquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:27 schreef Zapata het volgende:
ha, 15 jaar bureauhangen en bier drinken betaald zich eindelijk uit.
Ik draag al 5 jaar dezelfde spijkerbroeken dus die zijn wel versleten en houthakkers hemden draag ik alleen maar!
Nogal tegenstrijdig, een lelijke chick...quote:
Ik werk, heet geen rita, heb geen kort & pittig kapsel, lees ook al geen viva en van horen/zeggen heb ik best een goed lichaam.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef ovoxo het volgende:
Alleen huismoeders die Rita heten met korte, pittige kapsels lezen de Viva. Vind het niet gek dat ze dan zoiets in zo'n blad zetten omdat die wijven ook nou niet bepaald een goed lichaam hebben
Maar we hebben het nu wel specifiek over de vrouwen die Viva lezen, he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik werk, heet geen rita, heb geen kort & pittig kapsel, lees ook al geen viva en van horen/zeggen heb ik best een goed lichaam.
Toch word ik niet nat tussen mijn benen van een wasbordje.
Wel van een bolbuikje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
PICSquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik werk, heet geen rita, heb geen kort & pittig kapsel, lees ook al geen viva en van horen/zeggen heb ik best een goed lichaam.
Die vallen waarschijnlijk wel in die categorie ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar we hebben het nu wel specifiek over de vrouwen die Viva lezen, he.
Leden zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:41 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wat willen ze dan wel bij de Viva?
Neequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Ah das nog eens goed nieuws!
Ik maak dus ook weer kans met m'n bolbuik?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ben je meer fan van roze zwembroeken dan speren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon een normaal zacht buikje.
Voorbeeld, ik zie Gerard Butler liever zo.
Al wil ik geen druk op me om sixpack te moeten gaan trainen, terechte opmerking.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:40 schreef PollyEsther het volgende:
Echt waar? Gaan we nu mannen aanmoedigen om maar niet meer wat te doen aan hun lichaam? Ik doe even een Viva boycot.
Een gespierde buik kan ook normaal hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon een normaal zacht buikje.
Voorbeeld, ik zie Gerard Butler liever zo.
[ afbeelding ]
En zo
[ afbeelding ]
Dan zo
[ afbeelding ]
Ik hou wel van mannelijke mannen, maar een wasbordje is voor mij niet equivalent aan mannelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Misschien ben je meer fan van roze zwembroeken dan speren.
Bij hem wel ja, maar bv dit is voor mij echt een afknapper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Een gespierde buik kan ook normaal hoor.
[ afbeelding ]
Michael C. Hall![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |