Vrouwen hebben altijd commentaar op andere vrouwen, alsof het niet genoeg is dat mannen zeiken over te dik of te dun doen wij vrouwen er nog lekker een schepje bovenop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Oh god ja. Maatje minder dan de Viva-vrouw en je hebt anorexia.
Ik heb daar een account....ga meteen aan de slag!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:26 schreef quirina het volgende:
http://forum.viva.nl/
Leg t daar neer!
![]()
Ja tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nu heb ik een identiteitscrisis. Ik pas nergens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef bobbiey het volgende:
Ergste vind ik nog het mannelijke equivalent van dat artikel: van die mannen die dan gaan roepen dat ze die modellen zo lelijk vinden en de viva vrouwen zo een godinnen vinden. Fokkers zitten toch ook niet te roepen dat de maatschappij hen maar moet beoordelen op hun wow character en het niveau van hun wow character.
Echte vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen van onder de 75 kilo volgens viva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Modellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet....wat nu?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nu heb ik een identiteitscrisis. Ik pas nergens.
Oké, tabee, het was gezellig maar ik ga me nu afzonderen op mijn zoldertje zonder internet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Kluizenaarsbestaan. We mogen niet meer mee doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ik vind dat toch altijd een gekke smiley, oogjes dicht en mond wijd open.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oké, tabee, het was gezellig maar ik ga me nu afzonderen op mijn zoldertje zonder internet.
Fuck de standaard! Ook wij hebben een bestaansrecht! GIRLPOWER! BEYONCE! ROZE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat natuurlijk over de viva indeling die sowieso op niets slaat.quote:
Post ff een foto van je lichaam danquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nu heb ik een identiteitscrisis. Ik pas nergens.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Fuck de standaard! Ook wij hebben een bestaansrecht! GIRLPOWER! BEYONCE! ROZE!
Nee, want dan komen jullie er achter dat ik een Viva-vrouw ben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Post ff een foto van je lichaam dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |