5 vond ik een beetje tegenvallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch leuk? Mensen enthousiast maken.
Meestal haken ze na track 3 af, maar volgens mij heb ik beet
[..]
Ik ook. Hij wisselt goede met redelijke albums af, hopen dat dit een goede wordt
WTFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
5 vond ik een beetje tegenvallen![]()
Trouwens ik zie dat The National ook een album in 2013 heeft uitgebrachtLaatst High Violet geluisterd en die beviel goed
Even binnenslepen
Ik vind hem wel leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:13 schreef Moody het volgende:
Playlists doorspitten levert altijd leuke nieuwtjes op
Nieuwe Placebo:
Ben niet onder de indruk
Ik heb geloof ik wel smaak, want ik vind wel dezelfde artiesten goed. Maar om andere redenenquote:
Beckquote:
Idd. Dit topic.quote:
Sleep ook meteen Boxer en Alligator binnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
5 vond ik een beetje tegenvallen![]()
Trouwens ik zie dat The National ook een album in 2013 heeft uitgebrachtLaatst High Violet geluisterd en die beviel goed
Even binnenslepen
denken dat over smaak niet te discusseren valtquote:
Donequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sleep ook meteen Boxer en Alligator binnen.
Over muziek valt te discusseren, over smaak toch niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:29 schreef ranja het volgende:
[..]
denken dat over smaak niet te discusseren valt![]()
dat is zo'n beetje het énige waarover te discusseren valt.
Komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Done![]()
Ik heb nu wel hoge verwachtingen na high violet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij ook, iedereen ervaart muziek anders, je kan moeilijk iemand veroordelen dat hij/zij muziek van Frans Bauer en/of Justin Bieber goed vind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Over muziek valt te discusseren, over smaak toch niet?
Smaak is een gegeven, de voorkeur van iemand. Iemands mening kun je ook niet toetsen aan een gemiddelde, net als iemands smaak. Dat is er gewoon.
Net zoals er geen slechte of goede muziek is. Jij vindt muziek goed of slecht.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, gisteren was er een documentaire over Low op televee.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1359915BookmarkedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is dus smaak en daar valt prima over te discusserenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Moody het volgende:
Net zoals er geen slechte of goede muziek is. Jij vindt muziek goed of slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |