SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Zeg Norrage, zeggen jullie als indie-liefhebbers bij jou op de faculteit wel eens dat jullie al de polen bestudeerden voordat het cool was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef Tchock het volgende:
All My FriendsEen van de beste nummers aller tijden. Wat een parel is dat. LCD Soundsystem heeft me nooit echt heel erg kunnen bekoren maar dat nummer is een van de uitzonderingen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Zeg Norrage, zeggen jullie als indie-liefhebbers bij jou op de faculteit wel eens dat jullie al de polen bestudeerden voordat het cool was?Het zijn niet mijn directe pool-collega's die hipster zijn eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Heel veel Travis en LCD Soundsystem gok ik
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
De overklaarbare reacties blijven komen. Voorspelbaar dat het weer van Tchock en DO2 en Arn0 komt![]()
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
Nu bezig met Cloud Cult
Eerste 3 nummers bevallen goed
Ik pak alles meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed bezigMooiste komt nog (track 4) en vanaf 8 tot eind.
Ook de instrumentale stukken meepikken he
Album staat op 1 bij mij momenteel.
Zegt soms geen drol kan ik vertellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik pak alles mee![]()
De reden dat ik deze aanklikte was idd omdat jij hem op 1 had staan![]()
Toch leuk? Mensen enthousiast maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:06 schreef debeterebob het volgende:
Weer een zaadje in vruchtbare grond gevallen Moody
Ik ook. Hij wisselt goede met redelijke albums af, hopen dat dit een goede wordtquote:Ben wel benieuwd naar Beck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |