Dat had ik dus ook! Ik dacht zelfs eerst dat het van die tepelplakkers waren zodat je geen prikkende tepels kan zien,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:57 schreef MsMessy het volgende:
Kan je bij Alexandra Daddario nou haar tepelhoven zien, of is dat lichtinval?
Mijn eerste gedachte was ook van die tepelplakkers xDquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook! Ik dacht zelfs eerst dat het van die tepelplakkers waren zodat je geen prikkende tepels kan zien,.
Ja, dattequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:57 schreef MsMessy het volgende:
Kan je bij Alexandra Daddario nou haar tepelhoven zien, of is dat lichtinval?
Sowieso donker haar en blauwe ogen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, datte
En wat een prachtige ogen heeft zij, zo licht en dromerig bij dat donkere haar
Inclusief demonstratieve pen?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Heeft Zoe Saldana niet net een tweeling geworpen
Ze lijkt wel 1.40m.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die van Chloe Moretz is gemaakt van oma's gordijnen. Nu kijkt iedereen bij oma naar binnen
Echt top dat Lady Gaga er de laatste tijden steeds vaker netjes uit zietquote:
Je ziet wel een goed kleurverschil tussen gezicht en nek/armen. Verkeerde foundation?quote:
Heb dit topic eens doorgebladerd. Wat een prachtvrouw. Altijd elegantquote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Suikertante het volgende:
Hier is al lang niets gepost
Lupita maar weer eens
[ afbeelding ]
Soms draagt ze ook wat opvallender dingenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb dit topic eens doorgebladerd. Wat een prachtvrouw. Altijd elegant
Ik dacht eerst dat het Miley wasquote:Op maandag 13 april 2015 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Hee, wat is het hier stil?
Scarlett Johansson op de MTV Movie Awards:
[ afbeelding ]
Outfit zelf is mooi, maar ik vind het te ouwelijk staan.quote:Op maandag 13 april 2015 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Hee, wat is het hier stil?
Scarlett Johansson op de MTV Movie Awards:
[ afbeelding ]
Die is al van 2011quote:Op maandag 13 april 2015 14:55 schreef IsitHeaven het volgende:
Anne hattaway maart 2015
[ afbeelding ]
Katie Price?? Wauw. Die heeft toch ook een flinke voorgevel? Zie ik hier niet terug.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Prixie het volgende:
Katie Price![]()
Ik herkende haar totaal niet.Erg elegant en natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft ze tijd terug laten verkleinen.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Katie Price?? Wauw. Die heeft toch ook een flinke voorgevel? Zie ik hier niet terug.
Ja, ik las hetquote:Op donderdag 12 november 2015 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft ze tijd terug laten verkleinen.
Zuurpruimquote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef Andromache het volgende:
ach houd op zeg, we posten hier kleding en geen kostuums, en al helemaal niet zo veel plaatjes in een posting/uit 1 show
Ik vind deze jurk verschrikkelijk. Ziet er ook nog eens ongestreken uit.quote:Op zondag 28 mei 2017 08:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Gooi ik Elsa Hosk in Cannes er nog even in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar hoe smaken verschillen,quote:Op zondag 28 mei 2017 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind deze jurk verschrikkelijk. Ziet er ook nog eens ongestreken uit.
Hmja, sorry maar dat vind ik ook niksquote:Op zondag 28 mei 2017 08:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe smaken verschillen,. Deze dan?
Aishwarya Rai Bachchan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van het aanbod is dit mooi, ja.
Vind je? Ben er niet kapot van maar al trekt ze een vuiniszak aan, mooi is ze.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:26 schreef superniger het volgende:
2 prachtige outfits van Kendall Jenner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
73 hèquote:Op maandag 25 februari 2019 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind de jurk van Helen Mirren echt prachtig.
Dat ook ja. Zeker wetenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef Meke het volgende:
[..]
73 hè![]()
Wat een vrouw! Die jurk kom ik nu al niet mee weg, laat staan over 50 jaar
Ik vind ze geen van allen mooi eigenlijk. Alleen die van Rita Ora gaat. En wtf doet Jared met zijn hoofd in zijn handen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Billy Porter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emily Blunt:
[ afbeelding ]
Gemma Chan
[ afbeelding ]
Rita Ora
[ afbeelding ]
Kate Moss
[ afbeelding ]
Jared Leto
[ afbeelding ]
Hij draagt Gucci en Gucci had vorig jaar een spraakmakende modeshow waarbij modellen hun eigen hoofd droegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van allen mooi eigenlijk. Alleen die van Rita Ora gaat. En wtf doet Jared met zijn hoofd in zijn handen.
Aha. Je moet toch wat om vandaag de dag op te vallen hèquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij draagt Gucci en Gucci had vorig jaar een spraakmakende modeshow waarbij modellen hun eigen hoofd droegen.
Nou ja, events zoals dit MET-gala draait daar toch alleen maar om.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aha. Je moet toch wat om vandaag de dag op te vallen hè
Dankje voor het delen, heerlijk om naar te kijken!quote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef MissRelin het volgende:
Even een link dump. Vogue is zo aardig geweest om 155 Golden Globes 2020 outfitjes online te pleuren. Sommige wow, somminge vallen meer in de categorie: Wat dacht je celeb??
Zowel dames als heren komen er voorbij: https://www.vogue.com/vog(...)-red-carpet-arrivals
(Overigens zeggen zoveel namen met totaal niks)
Ze heeft haar eigen bed meegebrachtquote:Op maandag 21 juni 2021 08:03 schreef Koekoekskind het volgende:
Het MET-gala is echt wel een ding hoor, heel tof vind ik het
[ afbeelding ]
Haar misstaat maar weinig, ze is onwijs knap. Misschien deze handschoenen in combinatie met jurk en deze laarzen, maar verder...quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wat ziet Blake er wonderschoon uit. Pracht van een jurk
Wat een figuur is het toch ookquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
Televizier ring kledij:
Emma Wortelboer:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen: draag dan zelf een mooie outfit bij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij is dit topic het equivalent geworden van 'de lelijkste outfits'.
Lukt me niet, dus ik heb de lelijke outfits maar weer opgezocht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: draag dan zelf een mooie outfit bij.
Prachtige jurk. Lijkt wel heel erg veel op haar jurk van vorig jaar viel mij opquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Blake Lively stal wat mij betreft de show bij het Met Gala 2022, met een jurk die transformeerde van koper naar geoxideerd. Ze beeldde (o.a.) het Vrijheidsbeeld uit.
Een jurk van Versace.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kan ik niet terug vinden. Ben wel benieuwd naar welke je bedoelt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Prachtige jurk. Lijkt wel heel erg veel op haar jurk van vorig jaar viel mij op
https://64.media.tumblr.c(...)cdf4cb41e2541e8a.jpgquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
Op donderdag 5 mei 2022 10:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die kan ik niet terug vinden. Ben wel benieuwd naar welke je bedoelt.
Ik las bij Halle Bailey Halle Berryquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
Florence Pugh
[ afbeelding ]
Holland Roden (?)
[ afbeelding ]
Halle Bailey
[ afbeelding ]
Gemma Arterton
[ afbeelding ]
Prima, maar post dan zelf iets betersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, ik vind die vier outfits echt verschrikkelijk. Vooral die van Bailey vind ik echt niet te doen. Ik snap dat het te maken heeft met The Little Mermaid, overigens. Misschien komt het ook door hoe ongemakkelijk ze erbij staat of dat het lijkt dat ze nauwelijks kan ademen omdat de jurk een maat of twee te klein is. Ik weet niet wat het is.
Het verbaast me eigenlijk want normaal had ik die van Arterton het ergste van de vier gevonden.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik las bij Halle Bailey Halle BerryIk dacht al, wat is die veranderd!
Ik vind de bovenste nog wel gaan. Mooie kleur. Alleen veel teveel tiet. Alsof het daar veel te klein is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, ik vind die vier outfits echt verschrikkelijk. Vooral die van Bailey vind ik echt niet te doen. Ik snap dat het te maken heeft met The Little Mermaid, overigens. Misschien komt het ook door hoe ongemakkelijk ze erbij staat of dat het lijkt dat ze nauwelijks kan ademen omdat de jurk een maat of twee te klein is. Ik weet niet wat het is.
Het verbaast me eigenlijk want normaal had ik die van Arterton het ergste van de vier gevonden.
Ik zie eigenlijk vrij weinig foto's van premieres e.d. dusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Prima, maar post dan zelf iets betersdit topic zakt continue weg vanwege weinig input.
De bovenste jurk had zo mooi kunnen zijn. Ik vind hoe die aan de onderkant is afgewerkt echt afbreuk doen aan de jurk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk vrij weinig foto's van premieres e.d. dus. Maar herinner me ineens iets van Margot Robbie met de Barbiefilm.
Nou, Robbie dus:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/trJPPhUxPXMDWQEACCKm8A--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTE4ODI7aD0yODgw/https://media.zenfs.com/e(...)c801cf352]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/eOQEcoXgow3yrnAPuWJpcg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTE0Mzk-/https://media.zenfs.com/e(...)cc740aabb]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/IJiiMz41XzdO8bXF1vk9.A--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTcyMA--/https://media.zenfs.com/e(...)010d11428]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alexandra Shipp:
[ afbeelding ]
Simu Liu:
[ afbeelding ]
Ok, dat snap ik wel. Ik heb ook even getwijfeld of ik hem moest plaatsen daardoor maar uiteindelijk tóch daarvoor gekozen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De bovenste jurk had zo mooi kunnen zijn. Ik vind hoe die aan de onderkant is afgewerkt echt afbreuk doen aan de jurk.
Ik denk dat wat betreft outfits alles hier wel geplaatst mag worden tochquote:Op zondag 23 juli 2023 08:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik wel. Ik heb ook even getwijfeld of ik hem moest plaatsen daardoor maar uiteindelijk tóch daarvoor gekozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |