Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat 'ie de volgende dag gewoon weer op Sky.quote:
zet hem op de juiste zender en smeer stront over het frequentiedraaiknopjequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat 'ie de volgende dag gewoon weer op Sky.
Dat sowieso, daarom mag de radio ook niet vaak aan van mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
de klacht is dat je uberhaupt naar SkyRadio (station voor mensen met borderline, depressie en zelfmoordneigingen) luisterd
Dat verbaasde me dus al, maar toen dacht ik "Ok, misschien had ik het toch verkeerd". Maar die nummers zijn nou ook weer niet zo tof dat ik ze dag in, dag uit wil horen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Toffe nummers en SkyRadio in 1 zin? Gedurfd.
Fucking goed advies, is meteen mijn territorium afgebakend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
zet hem op de juiste zender en smeer stront over het frequentiedraaiknopje
Hoe kan je ooit bedenken dat luisterd met een d isquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
de klacht is dat je uberhaupt naar SkyRadio (station voor mensen met borderline, depressie en zelfmoordneigingen) luisterd
k vond het mooier staan dan met een tquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Hoe kan je ooit bedenken dat luisterd met een d is
Haha, Jachtgeweer wil de d.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
k vond het mooier staan dan met een t
Je vergeet Genesis en Guns n Rosesquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Waar je U2-One en Toto-Africa 20 keer in de week hoort...kut station.
Als er iets is wat mijn strot uitkomt... Na drie dagen heb je dat 'beste uit 80s, 90s en 00s' wel gehad. Om het uur Queen en Red Hot Chili Peppers. En om de maand de 'top zoveel aller tijden' waarin ze precies dezelfde muziek draaien maar dan in een lijstje ipv gewoon op shufflequote:
Dit ja, en dan die überirritante Rob van Someren met zijn nog irritantere sidekicksquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als er iets is wat mijn strot uitkomt... Na drie dagen heb je dat 'beste uit 80s, 90s en 00s' wel gehad. Om het uur Queen en Red Hot Chili Peppers. En om de maand de 'top zoveel aller tijden' waarin ze precies dezelfde muziek draaien maar dan in een lijstje ipv gewoon op shuffle
Geld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dit ja, en dan die überirritante Rob van Someren met zijn nog irritantere sidekicks![]()
![]()
![]()
Echt, dat die zender nog uitzendrecht heeft is mij een compleet raadsel
40- en 50- plussers die graag elke dag de hits uit hun jeugd terug willen horen. Tot aan den treurnis toe. Iedere dag weer. Dezelfde hits. Uit de jaren '80, '90, en de zeroes. Gouwe ouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dit ja, en dan die überirritante Rob van Someren met zijn nog irritantere sidekicks![]()
![]()
![]()
Echt, dat die zender nog uitzendrecht heeft is mij een compleet raadsel
Giel Beelen met zijn hipsterbandjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:40 schreef Knijpflesje het volgende:
3FM dan bij elke plaat: ZO HE WAT EEN LEKKER NUMMER HE?
Ze mogen een deel van de muziek toch zelf uitzoeken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:46 schreef MAHL het volgende:
Vraag me eigenlijk af of de DJs van 538 en Veronica nog wel naar hun eigen muziek luisteren of dat ze gewoon de auto-playlist aanzetten en een beetje gaan koffie drinken en als het moet slap ouwehoeren
Probeer Fresh FM eens dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij ons staat de radio op Slam!FM, dat is de minst slechte zender. Ik zal eens een paar goede boxen meenemen en dan mijn eigen dlna-server streamen op het werk. Radio
Klopt idd. Is volgens mij bij alle stations zo (behalve de publieke omroep). Wel weet ik dat Evers wel enige keuze heeft in de muziek die hij draait.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Mopsy het volgende:
Toevallig ken ik een van de radioVeronica djs en die mogen de liedjes niet zelf uitzoeken, alles wat. Ze draaien staat al in een playlist...
Waarschijnlijk een Winamp-playlist met hooguit 50 nummers ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Mopsy het volgende:
Toevallig ken ik een van de radioVeronica djs en die mogen de liedjes niet zelf uitzoeken, alles wat. Ze draaien staat al in een playlist...
Ambtenaren toevallig? Ik vind Skyradio de ambtenarenradio bij uitstek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat 'ie de volgende dag gewoon weer op Sky.
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef najazeg het volgende:
[..]
Ambtenaren toevallig? Ik vind Skyradio de ambtenarenradio bij uitstek.
Candlelight is al jarenlang weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op Sky zenden ze alleen maar van die zouteloze, saaie typische 'radiomuziek' uit. Maar reclames zenden ze nog liever en vaker uit dan muziek.
En 's avonds kun je (of kon je) naar Candlelight luisteren zodat je in slaap valt achter het stuur om tegen een vangrail te knallen.
Ik kan me zo voorstellen dat 'iets bij de radio doen' best een leuk vak kan zijn, alleen... je moet het (in ieder geval bij de commerciėlen) nķet uit liefde voor muziek gaan doen. Je zult je lol uit andere aspecten van het vak moeten halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Mopsy het volgende:
Dat is het ja... Het is geen slechte muziek, maar ook geen goede.... En het is ook niet irritant genoeg om je er echt aan te ergeren. Het is gewoon, ja, zo veilig, gladgestreken. Je kunt je vinger niet echt op de zere plek leggen erbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef female81 het volgende:
[..]
Candlelight is al jarenlang weg.
En de muziek is inmiddels wat opgefrist ten opzichte van tien jaar terug (minder Celine Dion e.d.), maar mijn ding zal het nooit worden.
Nog steeds wat te gladgestreken allemaal om er van te kunnen genieten.
En dat maakt het alsnog ergernis-waardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is het ja... Het is geen slechte muziek, maar ook geen goede.... En het is ook niet irritant genoeg om je er echt aan te ergeren. Het is gewoon, ja, zo veilig, gladgestreken. Je kunt je vinger niet echt op de zere plek leggen erbij
Sinds ze Slam!FM zijn geworden is het idd drie keer niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Bestaat helaas niet meer. Er is wel een goed alternatief genaamd DeepFM.
Slam is ook niet meer van ID&T, ze vallen tegenwoordig onder de 538 Groep. Verklaard ook waarom 538 en Slam zoveel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sinds ze Slam!FM zijn geworden is het idd drie keer niks.
538 en zelf muziek uitzoeken in één zin. Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ze mogen een deel van de muziek toch zelf uitzoeken?
Zegt genoeg idd als dat zo is.
Rapmuziek zou daar ook onder moeten vallen, Van dergelijke zouteloze muziek beginnen de gaapreflexen spontaan te werken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Als de FNV zich zou gaan inzetten om Sky Radio tot "slechte werkomstandigheden" verklaard te krijgen, dan zou ik direct lid te worden.
Zoveel absolute leegte, futloosheid en grauwheid dat kan gewoon niet goed zijn voor de mens.
Dat heten powerintro's (ik verzin het ook niet) maar dan herspelen en -zingen ze het intro opnieuw in met audiologo's en hun naam. Kansloosquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
Sky Radio![]()
Wat ik trouwens irritant vind bij Veronica en 538 is dat ze sommige nummers misbruiken om reclame te maken.
Veronica doet dat met Phil Collins en Sussudio, dan hoor je op een gegeven moment de naam Veronica.
538 doet het bij Adam Lambert en What do you want from me. I.p.v. "What do you want from me" hoor je dan: "Listen to 538."
Bloedirritant.
Ja hoor, scheer het allemaal maar over één kam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Rapmuziek zou daar ook onder moeten vallen, Van dergelijke zouteloze muziek beginnen de gaapreflexen spontaan te werken.
Je punt is? Ik vind het zouteloze, eentonige muziek.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Ja hoor, scheer het allemaal maar over één kam.
Dat rap binnen heel veel verschillende soorten muziek wordt gebruikt, van (inderdaad) zouteloos tot ronduit spannend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je punt is? Ik vind het zouteloze, eentonige muziek.
De enige etherzender die ik nog regelmatig vrijwillig opzet, sinds de aanschaf van m'n internetradio's. In ieder geval als ik thuis ben, en (dus) uit duizenden zenders kan kiezen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:57 schreef Scriptascripta het volgende:
Laatst hadden ze bij ons op het werk (het zuiden des lands) Radio 8fm opgezet en we waren het er met zijn allen over eens dat dit toch wel een verrassend compromis was voor alle medewerkers. Zowel nieuwe muziek uit de top 40 als nummers uit bijvoorbeeld de 70's. En voldoende variatie!
Als het dan toch radio moet zijn, dan maar deze zender.
Zoveel mensen, zoveel smaken. Ik verkondig mijn mening niet als algemeen feit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat rap binnen heel veel verschillende soorten muziek wordt gebruikt, van (inderdaad) zouteloos tot ronduit spannend.
Dat gelul heb je dan weer niet op Sky.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef DaveLombardo het volgende:
Nederlandse radio is sowieso diep triest. Ik denk dat elke zender een playlist heeft van maximaal een nummer of 800. Je hoort nooit eens een verrassing voorbij komen, altijd maar dezelfde zooi. En dan moet je je ook nog eens door het "kijk eens, wat ben ik grappig"-gelul van een hoop DJ's heen worstelen.
Een autorit waarbij je geen eigen muziek bij je hebt, bestaat voornamelijk uit een zoektocht naar een redelijk nummer tussen alle troep door.
Nadeel van zo'n hoeveelheid nieuws is dat ik na het zoveelste nieuwsbericht over die ***-crisis de neiging krijg alles wat er in m'n omgeving ligt keihard tegen de muur aan te smijten. Doe mij maar gewoon een muziekzender.quote:
Oh daar kan ik wel mee inkomen, het minste programma vind ik dan ook 's middags dat zeikwijf met die zeikstem. Dan ga ik altijd even naar Grooveshark oid. Stand.nl vind ik dan wel weer grappig. Al die 65+'ers die tijd hebben om te bellen en de wereld zien zoals het 40 jaar geleden was. Het is ook een stukje satire.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Nadeel van zo'n hoeveelheid nieuws is dat ik na het zoveelste nieuwsbericht over die ***-crisis de neiging krijg alles wat er in m'n omgeving ligt keihard tegen de muur aan te smijten.
Niet dat ik wereldvreemd wil zijn, maar ik heb wel een duidelijke grens wat betreft de hoeveelheid deprimerend nieuws die ik nog trek.
Het is niet eens in het intro, maar ergens midden in het nummer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat heten powerintro's (ik verzin het ook niet) maar dan herspelen en -zingen ze het intro opnieuw in met audiologo's en hun naam. Kansloos
Godskolere commerciėle raddraaiers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is niet eens in het intro, maar ergens midden in het nummer.
Gelul kan wel prettig zijn trouwens. Ik heb 's nachts gewerkt en dan is kansloze radio echt heerlijk om bij wakker te blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:06 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Dat gelul heb je dan weer niet op Sky.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |