Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat 'ie de volgende dag gewoon weer op Sky.quote:
zet hem op de juiste zender en smeer stront over het frequentiedraaiknopjequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat 'ie de volgende dag gewoon weer op Sky.
Dat sowieso, daarom mag de radio ook niet vaak aan van mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
de klacht is dat je uberhaupt naar SkyRadio (station voor mensen met borderline, depressie en zelfmoordneigingen) luisterd
Dat verbaasde me dus al, maar toen dacht ik "Ok, misschien had ik het toch verkeerd". Maar die nummers zijn nou ook weer niet zo tof dat ik ze dag in, dag uit wil horen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Toffe nummers en SkyRadio in 1 zin? Gedurfd.
Fucking goed advies, is meteen mijn territorium afgebakend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
zet hem op de juiste zender en smeer stront over het frequentiedraaiknopje
Hoe kan je ooit bedenken dat luisterd met een d isquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
de klacht is dat je uberhaupt naar SkyRadio (station voor mensen met borderline, depressie en zelfmoordneigingen) luisterd
k vond het mooier staan dan met een tquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Hoe kan je ooit bedenken dat luisterd met een d is
Haha, Jachtgeweer wil de d.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
k vond het mooier staan dan met een t
Je vergeet Genesis en Guns n Rosesquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Waar je U2-One en Toto-Africa 20 keer in de week hoort...kut station.
Als er iets is wat mijn strot uitkomt... Na drie dagen heb je dat 'beste uit 80s, 90s en 00s' wel gehad. Om het uur Queen en Red Hot Chili Peppers. En om de maand de 'top zoveel aller tijden' waarin ze precies dezelfde muziek draaien maar dan in een lijstje ipv gewoon op shufflequote:
Dit ja, en dan die überirritante Rob van Someren met zijn nog irritantere sidekicksquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als er iets is wat mijn strot uitkomt... Na drie dagen heb je dat 'beste uit 80s, 90s en 00s' wel gehad. Om het uur Queen en Red Hot Chili Peppers. En om de maand de 'top zoveel aller tijden' waarin ze precies dezelfde muziek draaien maar dan in een lijstje ipv gewoon op shuffle
Geld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dit ja, en dan die überirritante Rob van Someren met zijn nog irritantere sidekicks![]()
![]()
![]()
Echt, dat die zender nog uitzendrecht heeft is mij een compleet raadsel
40- en 50- plussers die graag elke dag de hits uit hun jeugd terug willen horen. Tot aan den treurnis toe. Iedere dag weer. Dezelfde hits. Uit de jaren '80, '90, en de zeroes. Gouwe ouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dit ja, en dan die überirritante Rob van Someren met zijn nog irritantere sidekicks![]()
![]()
![]()
Echt, dat die zender nog uitzendrecht heeft is mij een compleet raadsel
Giel Beelen met zijn hipsterbandjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:40 schreef Knijpflesje het volgende:
3FM dan bij elke plaat: ZO HE WAT EEN LEKKER NUMMER HE?
Ze mogen een deel van de muziek toch zelf uitzoeken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:46 schreef MAHL het volgende:
Vraag me eigenlijk af of de DJs van 538 en Veronica nog wel naar hun eigen muziek luisteren of dat ze gewoon de auto-playlist aanzetten en een beetje gaan koffie drinken en als het moet slap ouwehoeren
Probeer Fresh FM eens dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij ons staat de radio op Slam!FM, dat is de minst slechte zender. Ik zal eens een paar goede boxen meenemen en dan mijn eigen dlna-server streamen op het werk. Radio
Klopt idd. Is volgens mij bij alle stations zo (behalve de publieke omroep). Wel weet ik dat Evers wel enige keuze heeft in de muziek die hij draait.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Mopsy het volgende:
Toevallig ken ik een van de radioVeronica djs en die mogen de liedjes niet zelf uitzoeken, alles wat. Ze draaien staat al in een playlist...
Waarschijnlijk een Winamp-playlist met hooguit 50 nummers ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Mopsy het volgende:
Toevallig ken ik een van de radioVeronica djs en die mogen de liedjes niet zelf uitzoeken, alles wat. Ze draaien staat al in een playlist...
Ambtenaren toevallig? Ik vind Skyradio de ambtenarenradio bij uitstek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat 'ie de volgende dag gewoon weer op Sky.
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef najazeg het volgende:
[..]
Ambtenaren toevallig? Ik vind Skyradio de ambtenarenradio bij uitstek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |