Nee, alle Turken zijn boeven die hardwerkende Nederlanders proberen te beroven!quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
Het AD word gewoon betaald door het Griekse/spaanse/portugese toeristenburo om zoveel mogelijk slecht nieuws over Turkije te plaatsen ?
ik geloof niet dat dat nodig isquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
Het AD word gewoon betaald door het Griekse/spaanse/portugese toeristenburo om zoveel mogelijk slecht nieuws over Turkije te plaatsen ?
Begint er wel op te lijken zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
mits hij zich keizerlijk gedraagtquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:20 schreef DroogDok het volgende:
Het "in elkaar meppen" heb ik natuurlijk geen goed woord voor over. De klant is koning.
Ik kom net van de Albert Hein vandaan. Reed op de terugweg tegen het verkeer in op de stoep.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:23 schreef Ridocar het volgende:
En wat is de meerwaarde van het beroep van slachtoffers?
Overigens kan ik mij voorstellen dat die turken uit hun slof schoten als slachtoffers zich net zo zouden gedragen als een gemiddelde collega hier in NL.
Op zich wel, maar aan de andere kant, je koopt wel een waterdicht horlogequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Verhaal gaan halen omdat je schrale stink-horloge van 24 euro niet waterdicht is
Ook niet zo heel gek, natuurlijk. Je ook niet verwachten dat je met een horloge waar je 24 euri's voor hebt betaald, kunt diepzeeduiken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Op zich wel, maar aan de andere kant, je koopt wel een waterdicht horloge
Maar de meeste mensen negeren aan de andere kant ook de diepte markering op het klokje.
Meeste waterdichte horloges van ¤25 kan je tot een meter of 2 mee, daarna begint hij water door te laten.
True, maar dat laat het bericht ook weg. Als je gewoon een beetje aan de rand van het strand in het water aan het klooien bent gaat zo'n horloge wel mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook niet zo heel gek, natuurlijk. Je ook niet verwachten dat je met een horloge waar je 24 euri's voor hebt betaald, kunt diepzeeduiken.
De dader is al gevonden:quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:16 schreef aloa het volgende:
Nederlander mishandeld in Turkije na klacht over horloge
Honkbalknuppel
De chef kwam erbij. Die zei dat het horloge gewoon werkte en dat Knörr loog. Maar Knörr hield voet bij stuk en eiste zijn geld terug. 'Toen greep hij me bij de keel en sloeg hij me in het gezicht. Een andere medewerker sloeg me met een honkbalknuppel. Ik werd naar buiten getrokken en door talloze mannen geschopt en geslagen. Ik dacht dat het mijn dood zou worden.'
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik haat domme mensen. Bij voorkeur sla ik ze met een knuppel.
Maar dit was een echte Brietlingquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:43 schreef DonJames het volgende:
24 euro betalen voor een horloge in TurkijeMet een beetje afdingen betaal je echt niet meer dan 5 euro, en zelfs dan kan die winkelier z'n toko nog een maand op slot gooien om op vakantie te gaan van de winst
Al met al natuurlijk nog geen reden om die kerel compleet af te tuigen, maar ergens is het natuurlijk wel een heel klein beetje lolligquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
True, maar dat laat het bericht ook weg. Als je gewoon een beetje aan de rand van het strand in het water aan het klooien bent gaat zo'n horloge wel mee.
Ga je echter een beetje rondduiken kom je al snel onder de 2mtr --> horloge lek.
Maar ik heb het vermoede dat die agent een Marokkaan was. Ging immers met zijn hele familie verhaal halen, en dat ze dus maar in het bericht gezet hebben dat het om een agent ging zodat de Nederlander medelijden voelt met hem.![]()
Is het ook absoluut niet, maar heb ergens het vermoeden dat er maar heel weinig in het bericht staat van wat er daadwerkelijk voorgevallen is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al met al natuurlijk nog geen reden om die kerel compleet af te tuigen, maar ergens is het natuurlijk wel een heel klein beetje lollig
Dit dus, meneer agent had toch wel moeten weten dat een horloge van 24 euro niet waterdicht is haha. Wat de functie van deze man er overigens toe doet weet ik niet, het had net zo goed een bakker kunnen zijn. Feit blijft dat deze meneer niet te slim was als je denkt iets te kopen voor dat geld wat ook nog kwaliteit is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Verhaal gaan halen omdat je schrale stink-horloge van 24 euro niet waterdicht is
Leg eens uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
maar ergens is het natuurlijk wel een heel klein beetje lollig
Allemaal vrouwen, wat wil je.quote:Samen met mijn vriendin, haar dochter, zus en twee dochters van haar zus
Ze gingen verhaal halen.... Stom alleen om zoveel vrouwen mee te nemen, had beter wat kerels op kunnen trommelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
Vaag verhaal, wie gaat er nou met 6 man een horloge terugbrengen?
Je had beter kunnen nadenken en snappen dat een horloge van 24 euro niet waterdicht te noemen valt. Waterdicht maken kost al rond de 40 euro ongeveer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ze gingen verhaal halen.... Stom alleen om zoveel vrouwen mee te nemen, had beter wat kerels op kunnen trommelen.
Idd. Ik heb laatst nog op een forum een NL zien klagen dat hij belazerd was omdat zijn Breitling van 95 dollar nep bleek. Dat soort achterlijke medelanders verdienen een paar corrigerende tikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:19 schreef Dagonet het volgende:
Mja, vast niet het hele verhaal al is de reactie belachelijk buitensporig maar de daders zijn opgepakt. 24 euro voor een horloge en dan nog verwachtingen hebben is ook wel typisch krenterig Nederlands (en op hoge poten eisen stellen ook).
Lekker naīef door het leven gaan, zo ga je het zwaar krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn. Dat sommige het goed beginnen te praten alleen omdat hij 24 euro was is wel heel erg triest. En vooral dat het stiekem wel grappig is, rot toch op.
In Nederland, ja. In Turkije moet je toch echt zélf een beetje nadenken..quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn. Dat sommige het goed beginnen te praten alleen omdat hij 24 euro was is wel heel erg triest. En vooral dat het stiekem wel grappig is, rot toch op.
En dan is het dat niet, of niet zover waterdicht als dat je dacht, dan realiseer je je dat je genept bent (wat je ook wel weet vantevoren) en dat schrijf je af als een vakantieervaring.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn.
Waar precies?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat hier het geweld wordt goedgekeurd.
Een horlogeverkoper die op straat verkoopt heeft geen hond te verliezen. Als je dan als opperkneus terug gaat met de klacht "hij doet ut nie" krijg je gewoon op je flikker ja want dan denkt hij ook gewoon "zit je me in de zeik te nemen?"quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat hier het geweld wordt goedgekeurd. Met een paar man iemand in elkaar slaan met behulp van een knuppel is idd de normaalste zaak als ie zich bekocht voelt en voor zijn rechten opkomt.
Als je in zo'n land 24 euro betaalt voor welk product dan ook, dan heb je het in ieder geval niet helemaal begrepen. Blijf dan lekker in Schubbekutteveen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Als of dat zo'n waterdicht plan isquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:16 schreef aloa het volgende:
De murw geslagen Knörr moet met een civiele procedure zijn schade zien te verhalen.
Goed punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef gelly het volgende:
Maar als je al 200 euro hebt betaald voor je all-in vakantie is 24 euro wel veel geld natuurlijk.
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een horlogeverkoper die op straat verkoopt heeft geen hond te verliezen. Als je dan als opperkneus terug gaat met de klacht "hij doet ut nie" krijg je gewoon op je flikker ja want dan denkt hij ook gewoon "zit je me in de zeik te nemen?"
Iemand die op straat verkoopt heeft niks met klantenbinding want hij verkoopt maar 1 keer zo'n horloge aan een persoon.
Leuke woordspeling.quote:
Natuurlijk niet, maar het is natuurlijk niet bijster slim om op hoge poten verhaal te gaan als je schrale crap-horloge de geest geeft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.
Als je een horloge koopt van 20 euro van een straatverkopen moet je niet doen alsof je net een nieuw appartement hebt gekocht in de duurste buurt van Istanbul. Arrogantie werkt hier in NL misschien maar daar heeft zo iemand gewoon schijt aan je want veel heeft ie toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.
Ik ben zo vaak naief of dom geweest. Gelukkig niet met die concequenties.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is natuurlijk niet bijster slim om op hoge poten verhaal te gaan als je schrale crap-horloge de geest geeft.
Doorgaans hetzelfde laken een pak, in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:29 schreef arjan1212 het volgende:
het was bij een winkel, niet een straat verkoper
Naiviteit en domheid zijn ook geen doodzondes, maar kunnen soms wel vervelende gevolgen hebben. Gelijk hebben is vaak wat anders dan je gelijk halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak naief of dom geweest. Gelukkig niet met die concequenties.
Laatst nog hier in Bommel. Ik zie een Hells Angel lopen terwijl ik achter hem fiets. ; Hé een Hell's Angel in Bommel.' Het was er uit voor ik er erg in had. Ik kijk achterom : 'Hé Hans, jij bij de Hell's Angels?' Was het een oude bekende. Maar je doet soms stomme dingen.
Dat dit kan in Turkije!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
Dat mensen dit nog gaan goedpraten omdat het horloge goedkoop was.
.
Het is meer de typische manier van gelijk halen van de Nederlandse onderklasse die klappen rechtvaardigt denk ik. Daar kom je hier misschien mee weg, in landen als Turkije hebben ze wat minder boodschap aan schreeuwend tokkievolk dat met het hele gezin verhaal komt halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
.
Werden maar vaker groepen Nederlandse toeristen in elkaar gebeukt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
.
Alleen in elkaar beuken? afmaken die hap en dan op Fok roepen dat het hun eigen schuld was, dat zal ze leren!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Werden maar vaker groepen Nederlandse toeristen in elkaar gebeukt.
Laten we het wel een beetje netjes houden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen in elkaar beuken? afmaken die hap en dan op Fok roepen dat het hun eigen schuld was, dat zal ze leren!
Hopelijk wordt in Egypte het Turkse voorbeeld opgepakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Werden maar vaker groepen Nederlandse toeristen in elkaar gebeukt.
definieer netjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we het wel een beetje netjes houden.
Inderdaad... - en het zijn ook precies de mensen van wie je het zou verwachten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
.
Hmm, dat idee heb ik niet. Die man verdedigde gewoon z'n zaak, dat zou toch ook van mensen als jou op goedkeuring moeten rekenen. Vervelende mensen schop je gewoon je winkel uit, desnoods met een knuppel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad... - en het zijn ook precies de mensen van wie je het zou verwachten.
doe effe je pammetje, je stuitertquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Hmm, dat idee heb ik niet. Die man verdedigde gewoon z'n zaak, dat zou toch ook van mensen als jou op goedkeuring moeten rekenen. Vervelende mensen schop je gewoon je winkel uit, desnoods met een knuppel.
De zelfstandige ondernemer heeft inderdaad het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Hmm, dat idee heb ik niet. Die man verdedigde gewoon z'n zaak, dat zou toch ook van mensen als jou op goedkeuring moeten rekenen. Vervelende mensen schop je gewoon je winkel uit, desnoods met een knuppel.
Verdomme.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef Dagonet het volgende:
Laat zich niet kisten of laat niet met zich sollen.
Dit was een keurige Nederlandse kaaskop, politieagent hoor, geen Marokkaanse crimineel ofzo ......quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef gelly het volgende:
Buitenlanders die in de winkel van een hardwerkende ondernemer stennis schoppen en de slachtofferrol aannemen. Duidelijk verhaal toch.
Praat het maar weer goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit was een keurige Nederlandse kaaskop, politieagent hoor, geen Marokkaanse crimineel ofzo ......
Stoere boi met oorbelletje die verhaal wilt gaan halen bij een Turk en koek krijgt en daarna gaat janken bij het ADquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit was een keurige Nederlandse kaaskop, politieagent hoor, geen Marokkaanse crimineel ofzo ......
Ja, je hebt natuurlijk gelijk, gewoon stom, je moet ook niet alleen met je vrouw en kinderen verhaal gaan halen natuurlijk, je weet dat die jakhalzen dan hun kans schoon zien. Hij had gewoon met 2 of 3 kerels moeten gaan, dan moeten ze toch al snel met meer dan 20 zijn, willen ze dan wat durven doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stoere boi met oorbelletje die verhaal wilt gaan halen bij een Turk en koek krijgt en daarna gaat janken bij het AD
Met 2-3 man gaan ja, dan vinden ze hem terug in een rivier in de buurt. Denk je nou echt dat ze zich laten intimideren door een tokkie op vakantie daarquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk gelijk, gewoon stom, je moet ook niet alleen met je vrouw en kinderen verhaal gaan halen natuurlijk, je weet dat die jakhalzen dan hun kans schoon zien. Hij had gewoon met 2 of 3 kerels moeten gaan, dan moeten ze toch al snel met meer dan 20 zijn, willen ze dan wat durven doen.
Wat ik al zei, jakhalzen zijn nogal snel geīmponeerdquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met 2-3 man gaan ja, dan vinden ze hem terug in een rivier in de buurt. Denk je nou echt dat ze zich laten intimideren door een tokkie op vakantie daar
Je bent serieus van mening dat als je een prul van 24 euro koopt mag verwachten dat het ding dezelfde kwaliteiten heeft als een horloge voor een normale prijs? En dan ook nog stennis gaan trappen en met je hele gezin verhaal halen. Dat soort mensen kunnen gewoon beter in hun eigen volksbuurt vakantie vieren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk gelijk, gewoon stom, je moet ook niet alleen met je vrouw en kinderen verhaal gaan halen natuurlijk, je weet dat die jakhalzen dan hun kans schoon zien. Hij had gewoon met 2 of 3 kerels moeten gaan, dan moeten ze toch al snel met meer dan 20 zijn, willen ze dan wat durven doen.
Uuhm, we hebben het hier niet over laffe bontkraagjes, maar over normale Turken. Vraag maar eens aan de gemiddelde Engelse voetbalsupporter hoe laf Turken zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik al zei, jakhalzen zijn nogal snel geīmponeerd
Mensen die een terugkerende klant met klacht, inclusief vrouw en kinderen, met zijn allen in elkaar beuken en trappen, noem jij "normale Turken" Wat stigmatiserend, maar je zult wel gelijk hebben. Ik denk dat een mod jouw post zo gaat weghalen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, we hebben het hier niet over laffe bontkraagjes, maar over normale Turken. Vraag maar eens aan de gemiddelde Engelse voetbalsupporter hoe laf Turken zijn.
Jawel hoor, jij bent gewoon niet onpartijdig, dat geeft niet, maar daarom heb ik nog geen ongelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij weet echt totaal niet waar je het over hebt.
Zo ben ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die een terugkerende klant met klacht, inclusief vrouw en kinderen, met zijn allen in elkaar beuken en trappen, noem jij "normale Turken" Wat stigmatiserend, maar je zult wel gelijk hebben.
In tegenstelling tot Nederlanders zijn Turken groepsmensen. Iedereen komt voor elkaar op. Als jij daar met 3 man gaat lopen zeuren dan krijg je die halve wijk om je nek. Er zijn om mindere dingen toeristen helemaal kapot getrapt in Turkije.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij bent gewoon niet onpartijdig, dat geeft niet, maar daarom heb ik nog geen ongelijk.
Je weet ik heb jouw mening altijd hoog zitten, dus ook nu geef ik je het voordeel van de twijfel. Als jij zegt dat Turken gewoon zo in elkaar steken, althans "normale Turken" dan ga ik daar vanuit. CCYH zal het niet met je eens zijn, maar weet die veelquote:
Ja, ik heb net van Koos gehoord dat "normale Turken" nu eenmaal zo zijn, klanten inclusief vrouwen en kinderen in elkaar beuken. Ik wist dat niet, wel dat het groepsmensen zijn, die zoals je al zegt pas dapper worden bij meer dan 20 (of een halve wijk) tegen 3quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nederlanders zijn Turken groepsmensen. Iedereen komt voor elkaar op. Als jij daar met 3 man gaat lopen zeuren dan krijg je die halve wijk om je nek. Er zijn om mindere dingen toeristen helemaal kapot getrapt in Turkije.
De kinderen zijn nu ook al inelkaar gebeukt ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik heb net van Koos gehoord dat "normale Turken" nu eenmaal zo zijn, klanten inclusief vrouwen en kinderen in elkaar beuken. Ik wist dat niet, wel dat het groepsmensen zijn, die zoals je al zegt pas dapper worden bij meer dan 20 (of een halve wijk) tegen 3
Is wat hij zegt, dan moeten de Turken wel met een stukje meer komen. Zijn allemaal van die kleintjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met 2-3 man gaan ja, dan vinden ze hem terug in een rivier in de buurt. Denk je nou echt dat ze zich laten intimideren door een tokkie op vakantie daar
Heeft niks met dapper zijn te maken, heeft met het opkomen voor je vrienden te maken, dat jij dat niet snapt neem ik je niet kwalijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik heb net van Koos gehoord dat "normale Turken" nu eenmaal zo zijn, klanten inclusief vrouwen en kinderen in elkaar beuken. Ik wist dat niet, wel dat het groepsmensen zijn, die zoals je al zegt pas dapper worden bij meer dan 20 (of een halve wijk) tegen 3
Hier voor jou;quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef gelly het volgende:
[..]
De kinderen zijn nu ook al inelkaar gebeukt ?
quote:Zelfs mijn stiefdochter en mijn nichtjes hebben klappen gehad van die laffe honden
Ik weet alleen dat Turken niet met zich laten fucken. Overigens heb ik ook geen idee hoe deze Hagenees zijn onvrede kenbaar heeft gemaakt. Natuurlijk is het rammen met een knuppel nooit goed te praten, maar erg verstandig is het niet om veel kabaal te maken in een zo'n Turks winkeltje. Temeer omdat die lui het principe niet goed, geld terug niet kennen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Je weet ik heb jouw mening altijd hoog zitten, dus ook nu geef ik je het voordeel van de twijfel. Als jij zegt dat Turken gewoon zo in elkaar steken, althans "normale Turken" dan ga ik daar vanuit. CCYH zal het niet met je eens zijn, maar weet die veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |