Allemaal vrouwen, wat wil je.quote:Samen met mijn vriendin, haar dochter, zus en twee dochters van haar zus
Ze gingen verhaal halen.... Stom alleen om zoveel vrouwen mee te nemen, had beter wat kerels op kunnen trommelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
Vaag verhaal, wie gaat er nou met 6 man een horloge terugbrengen?
Je had beter kunnen nadenken en snappen dat een horloge van 24 euro niet waterdicht te noemen valt. Waterdicht maken kost al rond de 40 euro ongeveer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ze gingen verhaal halen.... Stom alleen om zoveel vrouwen mee te nemen, had beter wat kerels op kunnen trommelen.
Idd. Ik heb laatst nog op een forum een NL zien klagen dat hij belazerd was omdat zijn Breitling van 95 dollar nep bleek. Dat soort achterlijke medelanders verdienen een paar corrigerende tikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:19 schreef Dagonet het volgende:
Mja, vast niet het hele verhaal al is de reactie belachelijk buitensporig maar de daders zijn opgepakt. 24 euro voor een horloge en dan nog verwachtingen hebben is ook wel typisch krenterig Nederlands (en op hoge poten eisen stellen ook).
Lekker naïef door het leven gaan, zo ga je het zwaar krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn. Dat sommige het goed beginnen te praten alleen omdat hij 24 euro was is wel heel erg triest. En vooral dat het stiekem wel grappig is, rot toch op.
In Nederland, ja. In Turkije moet je toch echt zélf een beetje nadenken..quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn. Dat sommige het goed beginnen te praten alleen omdat hij 24 euro was is wel heel erg triest. En vooral dat het stiekem wel grappig is, rot toch op.
En dan is het dat niet, of niet zover waterdicht als dat je dacht, dan realiseer je je dat je genept bent (wat je ook wel weet vantevoren) en dat schrijf je af als een vakantieervaring.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn.
Waar precies?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat hier het geweld wordt goedgekeurd.
Een horlogeverkoper die op straat verkoopt heeft geen hond te verliezen. Als je dan als opperkneus terug gaat met de klacht "hij doet ut nie" krijg je gewoon op je flikker ja want dan denkt hij ook gewoon "zit je me in de zeik te nemen?"quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat hier het geweld wordt goedgekeurd. Met een paar man iemand in elkaar slaan met behulp van een knuppel is idd de normaalste zaak als ie zich bekocht voelt en voor zijn rechten opkomt.
Als je in zo'n land 24 euro betaalt voor welk product dan ook, dan heb je het in ieder geval niet helemaal begrepen. Blijf dan lekker in Schubbekutteveen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Als of dat zo'n waterdicht plan isquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:16 schreef aloa het volgende:
De murw geslagen Knörr moet met een civiele procedure zijn schade zien te verhalen.
Goed punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef gelly het volgende:
Maar als je al 200 euro hebt betaald voor je all-in vakantie is 24 euro wel veel geld natuurlijk.
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een horlogeverkoper die op straat verkoopt heeft geen hond te verliezen. Als je dan als opperkneus terug gaat met de klacht "hij doet ut nie" krijg je gewoon op je flikker ja want dan denkt hij ook gewoon "zit je me in de zeik te nemen?"
Iemand die op straat verkoopt heeft niks met klantenbinding want hij verkoopt maar 1 keer zo'n horloge aan een persoon.
Leuke woordspeling.quote:
Natuurlijk niet, maar het is natuurlijk niet bijster slim om op hoge poten verhaal te gaan als je schrale crap-horloge de geest geeft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.
Als je een horloge koopt van 20 euro van een straatverkopen moet je niet doen alsof je net een nieuw appartement hebt gekocht in de duurste buurt van Istanbul. Arrogantie werkt hier in NL misschien maar daar heeft zo iemand gewoon schijt aan je want veel heeft ie toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.
Ik ben zo vaak naief of dom geweest. Gelukkig niet met die concequenties.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is natuurlijk niet bijster slim om op hoge poten verhaal te gaan als je schrale crap-horloge de geest geeft.
Doorgaans hetzelfde laken een pak, in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:29 schreef arjan1212 het volgende:
het was bij een winkel, niet een straat verkoper
Naiviteit en domheid zijn ook geen doodzondes, maar kunnen soms wel vervelende gevolgen hebben. Gelijk hebben is vaak wat anders dan je gelijk halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak naief of dom geweest. Gelukkig niet met die concequenties.
Laatst nog hier in Bommel. Ik zie een Hells Angel lopen terwijl ik achter hem fiets. ; Hé een Hell's Angel in Bommel.' Het was er uit voor ik er erg in had. Ik kijk achterom : 'Hé Hans, jij bij de Hell's Angels?' Was het een oude bekende. Maar je doet soms stomme dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |