Leuke woordspeling.quote:
Natuurlijk niet, maar het is natuurlijk niet bijster slim om op hoge poten verhaal te gaan als je schrale crap-horloge de geest geeft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.
Als je een horloge koopt van 20 euro van een straatverkopen moet je niet doen alsof je net een nieuw appartement hebt gekocht in de duurste buurt van Istanbul. Arrogantie werkt hier in NL misschien maar daar heeft zo iemand gewoon schijt aan je want veel heeft ie toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.
Ik ben zo vaak naief of dom geweest. Gelukkig niet met die concequenties.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is natuurlijk niet bijster slim om op hoge poten verhaal te gaan als je schrale crap-horloge de geest geeft.
Doorgaans hetzelfde laken een pak, in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:29 schreef arjan1212 het volgende:
het was bij een winkel, niet een straat verkoper
Naiviteit en domheid zijn ook geen doodzondes, maar kunnen soms wel vervelende gevolgen hebben. Gelijk hebben is vaak wat anders dan je gelijk halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak naief of dom geweest. Gelukkig niet met die concequenties.
Laatst nog hier in Bommel. Ik zie een Hells Angel lopen terwijl ik achter hem fiets. ; Hé een Hell's Angel in Bommel.' Het was er uit voor ik er erg in had. Ik kijk achterom : 'Hé Hans, jij bij de Hell's Angels?' Was het een oude bekende. Maar je doet soms stomme dingen.
Dat dit kan in Turkije!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
Dat mensen dit nog gaan goedpraten omdat het horloge goedkoop was.
.
Het is meer de typische manier van gelijk halen van de Nederlandse onderklasse die klappen rechtvaardigt denk ik. Daar kom je hier misschien mee weg, in landen als Turkije hebben ze wat minder boodschap aan schreeuwend tokkievolk dat met het hele gezin verhaal komt halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
.
Werden maar vaker groepen Nederlandse toeristen in elkaar gebeukt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
.
Alleen in elkaar beuken? afmaken die hap en dan op Fok roepen dat het hun eigen schuld was, dat zal ze leren!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Werden maar vaker groepen Nederlandse toeristen in elkaar gebeukt.
Laten we het wel een beetje netjes houden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen in elkaar beuken? afmaken die hap en dan op Fok roepen dat het hun eigen schuld was, dat zal ze leren!
Hopelijk wordt in Egypte het Turkse voorbeeld opgepakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Werden maar vaker groepen Nederlandse toeristen in elkaar gebeukt.
definieer netjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we het wel een beetje netjes houden.
Inderdaad... - en het zijn ook precies de mensen van wie je het zou verwachten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Specularium het volgende:
.
Hmm, dat idee heb ik niet. Die man verdedigde gewoon z'n zaak, dat zou toch ook van mensen als jou op goedkeuring moeten rekenen. Vervelende mensen schop je gewoon je winkel uit, desnoods met een knuppel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad... - en het zijn ook precies de mensen van wie je het zou verwachten.
doe effe je pammetje, je stuitertquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Hmm, dat idee heb ik niet. Die man verdedigde gewoon z'n zaak, dat zou toch ook van mensen als jou op goedkeuring moeten rekenen. Vervelende mensen schop je gewoon je winkel uit, desnoods met een knuppel.
De zelfstandige ondernemer heeft inderdaad het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Hmm, dat idee heb ik niet. Die man verdedigde gewoon z'n zaak, dat zou toch ook van mensen als jou op goedkeuring moeten rekenen. Vervelende mensen schop je gewoon je winkel uit, desnoods met een knuppel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |