Nee, alle Turken zijn boeven die hardwerkende Nederlanders proberen te beroven!quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
Het AD word gewoon betaald door het Griekse/spaanse/portugese toeristenburo om zoveel mogelijk slecht nieuws over Turkije te plaatsen ?
ik geloof niet dat dat nodig isquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
Het AD word gewoon betaald door het Griekse/spaanse/portugese toeristenburo om zoveel mogelijk slecht nieuws over Turkije te plaatsen ?
Begint er wel op te lijken zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
mits hij zich keizerlijk gedraagtquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:20 schreef DroogDok het volgende:
Het "in elkaar meppen" heb ik natuurlijk geen goed woord voor over. De klant is koning.
Ik kom net van de Albert Hein vandaan. Reed op de terugweg tegen het verkeer in op de stoep.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:23 schreef Ridocar het volgende:
En wat is de meerwaarde van het beroep van slachtoffers?
Overigens kan ik mij voorstellen dat die turken uit hun slof schoten als slachtoffers zich net zo zouden gedragen als een gemiddelde collega hier in NL.
Op zich wel, maar aan de andere kant, je koopt wel een waterdicht horlogequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Verhaal gaan halen omdat je schrale stink-horloge van 24 euro niet waterdicht is
Ook niet zo heel gek, natuurlijk. Je ook niet verwachten dat je met een horloge waar je 24 euri's voor hebt betaald, kunt diepzeeduiken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Op zich wel, maar aan de andere kant, je koopt wel een waterdicht horloge
Maar de meeste mensen negeren aan de andere kant ook de diepte markering op het klokje.
Meeste waterdichte horloges van ¤25 kan je tot een meter of 2 mee, daarna begint hij water door te laten.
True, maar dat laat het bericht ook weg. Als je gewoon een beetje aan de rand van het strand in het water aan het klooien bent gaat zo'n horloge wel mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook niet zo heel gek, natuurlijk. Je ook niet verwachten dat je met een horloge waar je 24 euri's voor hebt betaald, kunt diepzeeduiken.
De dader is al gevonden:quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:16 schreef aloa het volgende:
Nederlander mishandeld in Turkije na klacht over horloge
Honkbalknuppel
De chef kwam erbij. Die zei dat het horloge gewoon werkte en dat Knörr loog. Maar Knörr hield voet bij stuk en eiste zijn geld terug. 'Toen greep hij me bij de keel en sloeg hij me in het gezicht. Een andere medewerker sloeg me met een honkbalknuppel. Ik werd naar buiten getrokken en door talloze mannen geschopt en geslagen. Ik dacht dat het mijn dood zou worden.'
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik haat domme mensen. Bij voorkeur sla ik ze met een knuppel.
Maar dit was een echte Brietlingquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:43 schreef DonJames het volgende:
24 euro betalen voor een horloge in TurkijeMet een beetje afdingen betaal je echt niet meer dan 5 euro, en zelfs dan kan die winkelier z'n toko nog een maand op slot gooien om op vakantie te gaan van de winst
Al met al natuurlijk nog geen reden om die kerel compleet af te tuigen, maar ergens is het natuurlijk wel een heel klein beetje lolligquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
True, maar dat laat het bericht ook weg. Als je gewoon een beetje aan de rand van het strand in het water aan het klooien bent gaat zo'n horloge wel mee.
Ga je echter een beetje rondduiken kom je al snel onder de 2mtr --> horloge lek.
Maar ik heb het vermoede dat die agent een Marokkaan was. Ging immers met zijn hele familie verhaal halen, en dat ze dus maar in het bericht gezet hebben dat het om een agent ging zodat de Nederlander medelijden voelt met hem.![]()
Is het ook absoluut niet, maar heb ergens het vermoeden dat er maar heel weinig in het bericht staat van wat er daadwerkelijk voorgevallen is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al met al natuurlijk nog geen reden om die kerel compleet af te tuigen, maar ergens is het natuurlijk wel een heel klein beetje lollig
Dit dus, meneer agent had toch wel moeten weten dat een horloge van 24 euro niet waterdicht is haha. Wat de functie van deze man er overigens toe doet weet ik niet, het had net zo goed een bakker kunnen zijn. Feit blijft dat deze meneer niet te slim was als je denkt iets te kopen voor dat geld wat ook nog kwaliteit is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Verhaal gaan halen omdat je schrale stink-horloge van 24 euro niet waterdicht is
Leg eens uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
maar ergens is het natuurlijk wel een heel klein beetje lollig
Allemaal vrouwen, wat wil je.quote:Samen met mijn vriendin, haar dochter, zus en twee dochters van haar zus
Ze gingen verhaal halen.... Stom alleen om zoveel vrouwen mee te nemen, had beter wat kerels op kunnen trommelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
Vaag verhaal, wie gaat er nou met 6 man een horloge terugbrengen?
Je had beter kunnen nadenken en snappen dat een horloge van 24 euro niet waterdicht te noemen valt. Waterdicht maken kost al rond de 40 euro ongeveer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ze gingen verhaal halen.... Stom alleen om zoveel vrouwen mee te nemen, had beter wat kerels op kunnen trommelen.
Idd. Ik heb laatst nog op een forum een NL zien klagen dat hij belazerd was omdat zijn Breitling van 95 dollar nep bleek. Dat soort achterlijke medelanders verdienen een paar corrigerende tikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:19 schreef Dagonet het volgende:
Mja, vast niet het hele verhaal al is de reactie belachelijk buitensporig maar de daders zijn opgepakt. 24 euro voor een horloge en dan nog verwachtingen hebben is ook wel typisch krenterig Nederlands (en op hoge poten eisen stellen ook).
Lekker naīef door het leven gaan, zo ga je het zwaar krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn. Dat sommige het goed beginnen te praten alleen omdat hij 24 euro was is wel heel erg triest. En vooral dat het stiekem wel grappig is, rot toch op.
In Nederland, ja. In Turkije moet je toch echt zélf een beetje nadenken..quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn. Dat sommige het goed beginnen te praten alleen omdat hij 24 euro was is wel heel erg triest. En vooral dat het stiekem wel grappig is, rot toch op.
En dan is het dat niet, of niet zover waterdicht als dat je dacht, dan realiseer je je dat je genept bent (wat je ook wel weet vantevoren) en dat schrijf je af als een vakantieervaring.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat die Nederlander beter moet weten.De tering, hij koopt gewoon een waterdicht horloge en dan hoort het dat ook te zijn.
Waar precies?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat hier het geweld wordt goedgekeurd.
Een horlogeverkoper die op straat verkoopt heeft geen hond te verliezen. Als je dan als opperkneus terug gaat met de klacht "hij doet ut nie" krijg je gewoon op je flikker ja want dan denkt hij ook gewoon "zit je me in de zeik te nemen?"quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat hier het geweld wordt goedgekeurd. Met een paar man iemand in elkaar slaan met behulp van een knuppel is idd de normaalste zaak als ie zich bekocht voelt en voor zijn rechten opkomt.
Als je in zo'n land 24 euro betaalt voor welk product dan ook, dan heb je het in ieder geval niet helemaal begrepen. Blijf dan lekker in Schubbekutteveen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef sonnyspek het volgende:
Als of dat zo'n waterdicht plan isquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:16 schreef aloa het volgende:
De murw geslagen Knörr moet met een civiele procedure zijn schade zien te verhalen.
Goed punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef gelly het volgende:
Maar als je al 200 euro hebt betaald voor je all-in vakantie is 24 euro wel veel geld natuurlijk.
Ok, je hebt gelijk. In elkaar rammen. Zo hard mogelijk. Moet ie maar geen naiefe Nederlander zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een horlogeverkoper die op straat verkoopt heeft geen hond te verliezen. Als je dan als opperkneus terug gaat met de klacht "hij doet ut nie" krijg je gewoon op je flikker ja want dan denkt hij ook gewoon "zit je me in de zeik te nemen?"
Iemand die op straat verkoopt heeft niks met klantenbinding want hij verkoopt maar 1 keer zo'n horloge aan een persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |