Dat kan best relaxed zijn. Hoop dat je daar een beetje van kunt genieten dan ondanks dat je je verveeldquote:
Jawelquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan best relaxed zijn. Hoop dat je daar een beetje van kunt genieten dan ondanks dat je je verveeld
Niet alleen maar shoppen he? Das zondequote:Op maandag 12 augustus 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou Parijs weet je nogMaar morgen is dinsdag he haha. Voor je gevoel dus overmorgen.
Ach ja, natuurlijk, sorry. En je hebt gelijk, bij morgen denk ik aan maandag inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou Parijs weet je nogMaar morgen is dinsdag he haha. Voor je gevoel dus overmorgen.
Ik heb een gat in m'n hand dus weet niet of ik elke dag shoppen wel redquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen maar shoppen he? Das zonde
Haha, als je hebt geslapen is het pas weer de volgende dagquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk, sorry. En je hebt gelijk, bij morgen denk ik aan maandag inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een gat in m'n hand dus weet niet of ik elke dag shoppen wel red![]()
Nee, ga met m'n moeder en die is niet zo van het elke dag shoppen.. Helaaas
[..]
Haha, als je hebt geslapen is het pas weer de volgende dag
Ik moet inderdaad weer eens wat vroeger naar bed gaan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een gat in m'n hand dus weet niet of ik elke dag shoppen wel red![]()
Nee, ga met m'n moeder en die is niet zo van het elke dag shoppen.. Helaaas
[..]
Haha, als je hebt geslapen is het pas weer de volgende dag
Helaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil alleen citytrippen om te shoppen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ook. Moet die week daarop weer naar schoolquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad weer eens wat vroeger naar bed gaan ja
Ik zou dat doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas?Je wil alleen citytrippen om te shoppen?
Tss, cultuurbarbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Moet die week daarop weer naar school
[..]
Ik zou dat doen
Wel de eiffeltoren zien en al die andere dingen waar ik de naam niet van onthou. Maar bij mij zou ene groot deel van de dag uit shoppen bestaan. In een stad als Parijs, Londen of Milaan
Ik ben daar wel eens vaker voor uit gemaakt. Misschien is het wel zo danquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tss, cultuurbarbaarEn dan is de Eifeltoren nog wel het minst leuke van Parijs om te zien
Maar alleen shoppen kan toch overal? Ja ik snap wel dat Parijs en Milaan modesteden zijn maar dan nogquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens vaker voor uit gemaakt. Misschien is het wel zo dan
Eifeltoren lijkt mij het leukst de rest best wel saai
Ja maar shoppen in sommige steden is gewoon, een tsja.. GEWELDIGquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar alleen shoppen kan toch overal? Ja ik snap wel dat Parijs en Milaan modesteden zijn maar dan nogJe wilt toch cultuur proeven? En dingen leren van andere steden/landen shit
![]()
Museums zijn niet altijd saai hoorLouvre is echt supermooi
Volgens mij welquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:02 schreef xcachet het volgende:
4 dagen alleen maar shoppen lijkt mij ook niet echt leuk hoor
Zo snel alweer? Wanneer begint school danquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Moet die week daarop weer naar school
[..]
Ik zou dat doen
Wel de eiffeltoren zien en al die andere dingen waar ik de naam niet van onthou. Maar bij mij zou ene groot deel van de dag uit shoppen bestaan. In een stad als Parijs, Londen of Milaan
Ik kan er genoeg opnoemen die saai zijn! London heeft mooie musea mooi ook buitengewoon saaie waar je me echt niet meer zult vindenquote:
Nee dan 4 dagen alleen maar winkels vanbinnen zien is wel erg zonde. Maar moet sws die waren huizen afquote:
Voor mij 26 augustus. Aangezien ik van regio verander. Van midden naar Noord heb ik een week minderquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo snel alweer? Wanneer begint school dan
Dat is wel balen. Vrij snel ook wel weer. Ik vlieg op donderdag de 29e weer terug naar Londonquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan 4 dagen alleen maar winkels vanbinnen zien is wel erg zonde. Maar moet sws die waren huizen af
[..]
Voor mij 26 augustus. Aangezien ik van regio verander. Van midden naar Noord heb ik een week minder
Dan heb je nog wel ff'tjes in Nederland. Trustequote:Op maandag 12 augustus 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Vrij snel ook wel weer. Ik vlieg op donderdag de 29e weer terug naar London
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Trustenquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Vrij snel ook wel weer. Ik vlieg op donderdag de 29e weer terug naar London
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Weleens in Berlijn geweest? Zit ook een enorm warenhuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan 4 dagen alleen maar winkels vanbinnen zien is wel erg zonde. Maar moet sws die waren huizen af
[..]
Voor mij 26 augustus. Aangezien ik van regio verander. Van midden naar Noord heb ik een week minder
Nope, sws nooit echt Duitsland in geweest, op Movie park en Duseldorf met school naquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens in Berlijn geweest? Zit ook een enorm warenhuis
Trustenquote:
Jij telt tot dat je bovenaan bent?quote:Op maandag 12 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net grandioos gefaald, deze trap heeft 12 treden maar ik dacht dat ie er 13 had en toen struikelde ik bovenaan
Thnxquote:
Zit je allemaal niet mee hequote:Op maandag 12 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net grandioos gefaald, deze trap heeft 12 treden maar ik dacht dat ie er 13 had en toen struikelde ik bovenaan
Ik heb dat wel eens. Maar dan is dat omdat het donker is en ik niet weet of ik de laatste trede al heb gehadquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt tellen maar wel een soort automatisme
Middagquote:Op maandag 12 augustus 2013 06:58 schreef AlfredMehran het volgende:
Goedemorgen, hier alweer bijna middag!
appeltjequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef Omdatappel het volgende:
Is dit nu weer gewoon GRTD? Of nog steeds JNG?
Oh, maar ik bedoelde meer op dit moment.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appeltje
het is gewoon grtd, al zijn er wel wat jng'ers bij gekomen
op dit moment zou ik zeggen grtdquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde meer op dit moment.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment zou ik zeggen grtd
goed weekend gehad?
top weekend gehad, erg gezelligquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja hoor, echt hélemaal niets gedaan alleen.En zo weer stage...
En u?
Gelukkig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
top weekend gehad, erg gezellig
nu helaas weer werken
hmm, vakantie, dat zit er voorlopig niet echt inquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig.
Maandag is nooit leuk.
Behalve als je vakantie hebt.
Ik heb het druk op mijn werkquote:
Jou werkdag is alweer bijna omquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Hier ook op de maandagmiddag
Dat valt opzich nog wel meequote:Op maandag 12 augustus 2013 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 maanden zou wat te veel van het goede zijn, dan ga je je ook vervelen
Nog maar één week.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, vakantie, dat zit er voorlopig niet echt in
ik heb een overspannen collega, dus voor mij worden het ook lange wekenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog maar één week.Maar nare collega, dus wordt een heeeeele lange week.
Succes, welke richting?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had examens gehad en geslaagd, nu HBO.
Over 2 uur heb ik pauzequote:
Faculteit Economie en Management (FEM)quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Succes, welke richting?
[..]
Over 2 uur heb ik pauze
Klinkt leuk, succes met je opleiding in ieder geval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Faculteit Economie en Management (FEM)
Hieronder ga ik de opleiding Small Business en Retail Management (SBRM) volgen.
Morgequote:
Hey Xeorquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klinkt leuk, succes met je opleiding in ieder geval.
[..]
Morge
Hey Pizzaquote:
Klinkt leuk maar nee, ik denk het nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Toto69 het volgende:
Iemand hier nog belang bij een vliegles?
Misschien iemand anders?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar nee, ik denk het niet
Ja, mag niet klagen thanks, et toiquote:
Jawel, prima. Zit nu in de trein naar Groningen voor een gesprekje van 20 min, dan weer 2,5 uur terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen thanks, et toi
Je zit in de trein maar je auto staat in de parkeergarage? Waarom ben je niet met de auto gegaan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, prima. Zit nu in de trein naar Groningen voor een gesprekje van 20 min, dan weer 2,5 uur terug.Was eigenlijk van plan om morgen weer terug te gaan, maar mijn auto staat in een parkeergarage en iedere 19 min kost 0,50 euro dus beetje duur grapje.
Ja, normaal gesproken kan je wel gratis parkeren bij de trein in Rotterdam, maar het was alles vol.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit in de trein maar je auto staat in de parkeergarage? Waarom ben je niet met de auto gegaan dan?
Waarom moet je zover reizen eigenlijk voor zo'n kort gesprek? Iets voor je studie?
Wat een gedoe. Nou, hoop voor je dat ze je goed kunnen helpenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken kan je wel gratis parkeren bij de trein in Rotterdam, maar het was alles vol.Dus dan maar in parkeergarage wilde ik de trein nog halen.
En auto is nog duurder ivm benzine.
En ik ga in februari weg voor 3 maanden stage in Suriname, dus had gesprek aangevraagd op de uni voor eventuele studievertraging en hoe ik dat moet 'aanpakken' aangezien mijn jaar het laatste jaar is dat het onderwijs in het oude systeem wordt gegeven en volgend jaar dus alles anders is.Dus als ik wegga, en ik terugkom, kan ik dus niet meer terug naar het oude systeem het jaar daarop. Beter kan ik 't niet uitleggen.
Jup. Voor de Verenigde Naties, dus die kans laat ik niet liggen natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Nou, hoop voor je dat ze je goed kunnen helpen
En naar Suriname, dat is best wel spannend lijkt me
Dat klinkt wel erg tof inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup. Voor de Verenigde Naties, dus die kans laat ik niet liggen natuurlijk.
Hey Spatiequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben mijn game weer beetje zat, dus ben weer minder game verslaafd![]()
HELP IK VERVEEL ME!!
Ja, wel okay thanks en met jou?quote:
Ook wel. Uitstekend geslapen voor de verandering.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay thanks en met jou?
Ben je weer in Engeland? Waar in Engeland woon je eigenlijk?
Oja, vergeten, sorryquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook wel. Uitstekend geslapen voor de verandering.
Ja, in Southampton.
Goedgoed, daar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Etsu, hoe staat het leven?
Moet er niet aan denken dat weer te doenquote:
Regenpakquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken wat nog handige dingetjes zijn om mee te nemen op vakantie
Was 2 weken terug gezakt op 1 fout te veelquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat weer te doen![]()
Oh auw pijnlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was 2 weken terug gezakt op 1 fout te veel
Frustrerend zegquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was 2 weken terug gezakt op 1 fout te veel
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:23 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Oh auw pijnlijk.
Even goed doorleren en je komt er wel!.
Ja, ik haal het wel gewoon in 2xquote:
Als je het maar haalt toch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik haal het wel gewoon in 2x
quote:
quote:
Dat vergeet ik allemaal nietquote:
Goede tracklist?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat vergeet ik allemaal niet
Regenjas, regenbroek, geld, rugtas en cameraquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat vergeet ik allemaal niet
Heb er hooguit 2 nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Hoeveel stopcontacten heeft de hotelkamer? Anders stekkerdoos
Ik ga naar Frankrijk hequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Regenjas, regenbroek, geld, rugtas en camera
Deze ja...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:29 schreef LETMEIN het volgende:
Zorgen dat er genoeg geld op je lopende rekening staat.
Ja, regenpak dus, pepper spray en bodyguardquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb er hooguit 2 nodig
[..]
Ik ga naar Frankrijk he
[..]
Deze ja...
Bodyguard goedequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, regenpak dus, pepper spray en bodyguard
Ja dat en een stun gunquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef LETMEIN het volgende:
En zorg voor een tas die dicht kan, want zakkenrollers
Ja doe m'n portemonnee en mobiel in een vakje met rits in m'n tasquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef LETMEIN het volgende:
En zorg voor een tas die dicht kan, want zakkenrollers
Scheermesjes onder die rits doen, just in casequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja doe m'n portemonnee en mobiel in een vakje met rits in m'n tas
Gewoon meteen Karmaquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Scheermesjes onder die rits doen, just in case
Wat is jouw vorige accountquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Goed hoor.
Nog opzoek naar een beter avatar.
Maar ben wat inspiratieloos op het moment.
Googlen op Funny picsquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Goed hoor.
Nog opzoek naar een beter avatar.
Maar ben wat inspiratieloos op het moment.
Ja, ik ben ook nieuw hier trouwens, aangenaamquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ik heb geen eerdere account.
Ik ben nieuw hier waarom vraag je dat?
De bank wilt geen drugsgeld van jequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bankrekening is geblokkeerd omdat de bank opeens geen identiteit van mij heeft.
[ afbeelding ]
Zeg het dan als je durftquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah. Geen slapende honden wakker maken. Maar ik weet 't 99.9% zeker
Awhhh, en nu?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bankrekening is geblokkeerd omdat de bank opeens geen identiteit van mij heeft.
[ afbeelding ]
Moet ik naar de bank en daar zouden ze het uitzoekenquote:
Bij welke bank bankier jequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nieuw hier trouwens, aangenaam
Vreemd dat ze je rekening zomaar blokkeren. Heb je daar geen brieven over gehad?quote:
oh, alweer weg?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom daar net vandaan gister.
neequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
jahoorrr. ga je nog wat leuks doen vandaag?
Niets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd dat ze je rekening zomaar blokkeren. Heb je daar geen brieven over gehad?
quote:Hey,
Misschien klinkt het raar maar toch doe ik het.
Hierbij verkoop ik mijn nagels die Justin Bieber op 10-04-2013
aangeraakt heeft.
Bij de foto's vindt je een foto van de nagels 3 zitten er nog op en
2 zijn dr al vanaf.
Ze kunnen allemaal samen verkocht worden of apart. prijs kunnen
wij samen bespreken. geen fun bieders.
Je vindt ook foto's van mij waar ik stond en links naar filmpjes
waar je duidelijk ziet waar Justin bieber ze aanraakt.
Je kunt mij bellen( na 17 uur) of sms'en op het nummer
en nog eens voor de duidelijkheid, dit is geen grap
http://www.2dehands.be/mu(...)raakt-150664964.html
Belachelijk in dat geval. Hoelang bankier je daar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets.
Ik wilde mij internet banking inloggen en opeens stond het er.
Kwam er pas achter waarom toen ik opbelde. Heel apart.
net 2,5 uur treinen op zitten, straks gesprek van 20 min, dan weer 2,5 uur treinenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef nodig het volgende:
[..]
nee
naja misschien vanavond nog..
Jij?
Jaartje of 4 denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk in dat geval. Hoelang bankier je daar?
En dat allemaal voor een gesprek van 20 minquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
net 2,5 uur treinen op zitten, straks gesprek van 20 min, dan weer 2,5 uur treinen
Ach, doe ik tenminste nog wat nuttigs in de vakantie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een gesprek van 20 min
Zou ik zeker een klacht over indienenquote:
5 uur lang FOK!ken in de trein dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
net 2,5 uur treinen op zitten, straks gesprek van 20 min, dan weer 2,5 uur treinen
jeweetz.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef nodig het volgende:
[..]
5 uur lang FOK!ken in de trein dus?
Ik ga nu eerst naar het kantoor om te regelen dat ie weer gedeblokkeerd word en dan zal ik wel eens zien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik zeker een klacht over indienen
Succes dan maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst naar het kantoor om te regelen dat ie weer gedeblokkeerd word en dan zal ik wel eens zien.
Tot kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is anders jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij fokt nooit 5 uur thuis op 1 dag?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rouwauto/begrafenisauto/lijkauto is 3 hetzelfde?
Zie naam hoogste biederquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Een vw transporter als lijkauto huh?
Die advertenties ken ik jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze adverteerder die onder elke advertentie "kijk maarrrrrrrrr" zet
Ja daarom. Hij was verder ok toch? Dan moeten ze toch de stekker eruit trekken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, want iemand in coma is niet dood.
Ik weet het ook niet verder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja daarom. Hij was verder ok toch? Dan moeten ze toch de stekker eruit trekken?
Hij lag al wel enorm lang in coma. En al was hij uit zijn coma gekomen, dan had hij bijna niks meer kunnen doen en de rest van zijn leven in een rolstoel gezeten ja..quote:
Sterker nog, hij was een kastplantje. Geen enkel bewustzijn meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij lag al wel enorm lang in coma. En al was hij uit zijn coma gekomen, dan had hij bijna niks meer kunnen doen en de rest van zijn leven in een rolstoel gezeten ja..
Als hij uberhaupt nog iets zinnigs had kunnen uitbrengenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij lag al wel enorm lang in coma. En al was hij uit zijn coma gekomen, dan had hij bijna niks meer kunnen doen en de rest van zijn leven in een rolstoel gezeten ja..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij was een kastplantje. Geen enkel bewustzijn meer.
Vind het zo toevallig dat hij net in NL is (volgens mij) en nu is overleden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als hij uberhaupt nog iets zinnigs had kunnen uitbrengen
Hij was natuurlijk al `overleden'' cq hersendood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Vind het zo toevallig dat hij net in NL is (volgens mij) en nu is overleden.
zal misschien niet helemaal toevallig zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Vind het zo toevallig dat hij net in NL is (volgens mij) en nu is overleden.
Ja oke dat eerste snap ik welquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk al `overleden'' cq hersendood.
Ze wilde alleen de stekker er nog niet uittrekken omdat Koningshuis en gelovige achtergrond blabla
Iemand die 20 minuten onder de sneeuw ligt en geen zuurstof naar zijn hersenen toegevoerd krijgt heeft echt totaal geen kans meer op herstel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke dat eerste snap ik wel![]()
Denk dat je wel gelijk hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die 20 minuten onder de sneeuw ligt en geen zuurstof naar zijn hersenen toegevoerd krijgt heeft echt totaal geen kans meer op herstel.
Beetje raar om dat zo te zeggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
NOS: "Hij heeft nog wel de verjaardag van Mabel kunnen vieren"
zijn sowieso langer dan normaal doorgegaan met reanimeren omdat het een prins was, ook al had dat eigenlijk geen zinquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die 20 minuten onder de sneeuw ligt en geen zuurstof naar zijn hersenen toegevoerd krijgt heeft echt totaal geen kans meer op herstel.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
Dat is logisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn sowieso langer dan normaal doorgegaan met reanimeren omdat het een prins was, ook al had dat eigenlijk geen zin
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
Het regent niet eens?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat op zoek naar een regenpak
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was dan ook groot fan van het OV
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
Ik ga ook, en morgen op vakantie dus bye bye
Have fun in Parisquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
Voor hoelang?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
Veel plezier!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
Morgen!quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mag je naar KAA
Nou nou, jij hebt dorstquote:
Je bent serieus voor een regenjas gaan kijken?quote:
Regenpakquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent serieus voor een regenjas gaan kijken?
Maar waarom? Het is zomerquote:
wel lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
Dus ik heb maar een zak snoep bij Jamin gekocht. Die vuile oplichters rekenen gewoon ¤7,80 voor een beetje schepsnoep
I know. Gewoon, wil het hebben en kan het niet in London kopen want daar is het nietquote:
Ja, dat welquote:
Ze hebben geen regenpakken in Engeland?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
I know. Gewoon, wil het hebben en kan het niet in London kopen want daar is het niet
Je gaat dan ook naar de duurste snoepwinkel die er isquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Maar ik schrok van de prijs. Ik dacht hooguit 4 euro
Nee, hebben ze niet. Maf eigenlijk toch?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben geen regenpakken in Engeland?
[..]
Je gaat dan ook naar de duurste snoepwinkel die er is
Wat heb je voor snoep?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet. Maf eigenlijk toch?!
Hmmmz, wist niet dat het zo duur was. Ik hoop dat ze failliet gaan
Alleen die? Terwijl je zoveel verschillende schepsnoep hebt daarquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Menthol dropjes. Lekker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |