Klinkt leuk maar nee, ik denk het nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Toto69 het volgende:
Iemand hier nog belang bij een vliegles?
Misschien iemand anders?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar nee, ik denk het niet
Ja, mag niet klagen thanks, et toiquote:
Jawel, prima. Zit nu in de trein naar Groningen voor een gesprekje van 20 min, dan weer 2,5 uur terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen thanks, et toi
Je zit in de trein maar je auto staat in de parkeergarage? Waarom ben je niet met de auto gegaan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, prima. Zit nu in de trein naar Groningen voor een gesprekje van 20 min, dan weer 2,5 uur terug.Was eigenlijk van plan om morgen weer terug te gaan, maar mijn auto staat in een parkeergarage en iedere 19 min kost 0,50 euro dus beetje duur grapje.
Ja, normaal gesproken kan je wel gratis parkeren bij de trein in Rotterdam, maar het was alles vol.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit in de trein maar je auto staat in de parkeergarage? Waarom ben je niet met de auto gegaan dan?
Waarom moet je zover reizen eigenlijk voor zo'n kort gesprek? Iets voor je studie?
Wat een gedoe. Nou, hoop voor je dat ze je goed kunnen helpenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken kan je wel gratis parkeren bij de trein in Rotterdam, maar het was alles vol.Dus dan maar in parkeergarage wilde ik de trein nog halen.
En auto is nog duurder ivm benzine.
En ik ga in februari weg voor 3 maanden stage in Suriname, dus had gesprek aangevraagd op de uni voor eventuele studievertraging en hoe ik dat moet 'aanpakken' aangezien mijn jaar het laatste jaar is dat het onderwijs in het oude systeem wordt gegeven en volgend jaar dus alles anders is.Dus als ik wegga, en ik terugkom, kan ik dus niet meer terug naar het oude systeem het jaar daarop. Beter kan ik 't niet uitleggen.
Jup. Voor de Verenigde Naties, dus die kans laat ik niet liggen natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Nou, hoop voor je dat ze je goed kunnen helpen
En naar Suriname, dat is best wel spannend lijkt me
Dat klinkt wel erg tof inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup. Voor de Verenigde Naties, dus die kans laat ik niet liggen natuurlijk.
Hey Spatiequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben mijn game weer beetje zat, dus ben weer minder game verslaafd![]()
HELP IK VERVEEL ME!!
Ja, wel okay thanks en met jou?quote:
Ook wel. Uitstekend geslapen voor de verandering.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay thanks en met jou?
Ben je weer in Engeland? Waar in Engeland woon je eigenlijk?
Oja, vergeten, sorryquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook wel. Uitstekend geslapen voor de verandering.
Ja, in Southampton.
Goedgoed, daar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Etsu, hoe staat het leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |