Morgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mag je naar KAA
Nou nou, jij hebt dorstquote:
Je bent serieus voor een regenjas gaan kijken?quote:
Regenpakquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent serieus voor een regenjas gaan kijken?
Maar waarom? Het is zomerquote:
wel lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
Dus ik heb maar een zak snoep bij Jamin gekocht. Die vuile oplichters rekenen gewoon ¤7,80 voor een beetje schepsnoep
I know. Gewoon, wil het hebben en kan het niet in London kopen want daar is het nietquote:
Ja, dat welquote:
Ze hebben geen regenpakken in Engeland?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
I know. Gewoon, wil het hebben en kan het niet in London kopen want daar is het niet
Je gaat dan ook naar de duurste snoepwinkel die er isquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Maar ik schrok van de prijs. Ik dacht hooguit 4 euro
Nee, hebben ze niet. Maf eigenlijk toch?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben geen regenpakken in Engeland?
[..]
Je gaat dan ook naar de duurste snoepwinkel die er is
Wat heb je voor snoep?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet. Maf eigenlijk toch?!
Hmmmz, wist niet dat het zo duur was. Ik hoop dat ze failliet gaan
Alleen die? Terwijl je zoveel verschillende schepsnoep hebt daarquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Menthol dropjes. Lekker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |