Die advertenties ken ik jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze adverteerder die onder elke advertentie "kijk maarrrrrrrrr" zet
Ja daarom. Hij was verder ok toch? Dan moeten ze toch de stekker eruit trekken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, want iemand in coma is niet dood.
Ik weet het ook niet verder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja daarom. Hij was verder ok toch? Dan moeten ze toch de stekker eruit trekken?
Hij lag al wel enorm lang in coma. En al was hij uit zijn coma gekomen, dan had hij bijna niks meer kunnen doen en de rest van zijn leven in een rolstoel gezeten ja..quote:
Sterker nog, hij was een kastplantje. Geen enkel bewustzijn meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij lag al wel enorm lang in coma. En al was hij uit zijn coma gekomen, dan had hij bijna niks meer kunnen doen en de rest van zijn leven in een rolstoel gezeten ja..
Als hij uberhaupt nog iets zinnigs had kunnen uitbrengenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij lag al wel enorm lang in coma. En al was hij uit zijn coma gekomen, dan had hij bijna niks meer kunnen doen en de rest van zijn leven in een rolstoel gezeten ja..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij was een kastplantje. Geen enkel bewustzijn meer.
Vind het zo toevallig dat hij net in NL is (volgens mij) en nu is overleden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als hij uberhaupt nog iets zinnigs had kunnen uitbrengen
Hij was natuurlijk al `overleden'' cq hersendood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Vind het zo toevallig dat hij net in NL is (volgens mij) en nu is overleden.
zal misschien niet helemaal toevallig zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Vind het zo toevallig dat hij net in NL is (volgens mij) en nu is overleden.
Ja oke dat eerste snap ik welquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk al `overleden'' cq hersendood.
Ze wilde alleen de stekker er nog niet uittrekken omdat Koningshuis en gelovige achtergrond blabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |