voor jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is deze voor mij bedoeld of ga je ook?
Trustenquote:
Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt. Maar in elk geval kent hij zijn team. Ik ken maar weinig clubs die er op korte termijn op vooruit zijn gegaan door hun trainer de laan uit te sturen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De manier waarop hij afgeeft op randzaken, vind ik niet van competentie spreken
Klopt ook welquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt. Maar in elk geval kent hij zijn team. Ik ken maar weinig clubs die er op korte termijn op vooruit zijn gegaan door hun trainer de laan uit te sturen.
En dat geldt trouwens zeker voor de eerste wedstrijden. Een team kan er nog niet in zitten, dat hoeft niet per se aan de competentie van de coach te liggen. Zwolle bijvoorbeeld heeft met vrijwel dezelfde selectie en tactiek 6 punten uit twee wedstrijden terwijl vorig seizoen pas in de zevende (!) wedstrijd voor het eerst werd gewonnen.
Mokotjo is koop, Fernandez is huur. En natuurlijk zijn die belangrijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ook welEigenlijk hoeft hij ook niet a la minute de laan uit, maar ik vind het wel kwalijk hoe hij met sommige dingen omgaat.
En PEC heeft toch wel 2 beslissende spelers gehuurd met Mokotjo en Fernandez ter vergelijking met vorig seizoen
Weet nou niet of ze Mokotjo gekocht of gehuurd hebben.
Fernandez pakt binnekort gewoon roodquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is koop, Fernandez is huur. En natuurlijk zijn die belangrijkAl vind ik Avdic en Fernandez wel vergelijkbaar.
Naja, Feyenoord had ook niks aan hem gehad op dit momentquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is koop, Fernandez is huur. En natuurlijk zijn die belangrijkAl vind ik Avdic en Fernandez wel vergelijkbaar.
Echt? Staat me weinig meer van bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Mokotjo speelde ook geweldig toen ze Ajax met 4-2 versloegen
Ik ben zo bang dat hij een keer iets heel stoms doet weerquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fernandez pakt binnekort gewoon rood
Of hij rijd weer iemand aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat hij een keer iets heel stoms doet weerMisschien is 'ie er over heen maar je moet er toch niet aan denken dat hij een keer bij 2-0 achter rood pakt met een wedstrijd of vijf schorsing
Het is echt een tijdbom
Speelde overtuigend hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt? Staat me weinig meer van bij.
Dat heeft niks met zijn gedrag te maken #Janssenquote:
Iedereen is gedesillusioneerd over het voetbal van vandaagquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen is gedesillusioneerd over het voetbal van vandaag
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:44 schreef xcachet het volgende:
Verveel me een beetje dus zo gezellig ben ik niet
LMI wel, ik was in gesprek met die meneerquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:44 schreef Stuart het volgende:
Jullie zijn inmiddels in slaap gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |