Fuck youquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Iets terugdoen is iets anders, B.''
Queen B
Daar was ik net op aan het reageren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Iets terugdoen is iets anders, B.''
Queen B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar was ik net op aan het reageren.
Whut?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:52 schreef Toto69 het volgende:
Sorry merkte niet dat ik lapo had in deze commotie
Crack_, richt je vriend eens af
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
Nog een halfnaakte selfie van toto69Nou nou B, niet misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nog een halfnaakte selfie van toto69GeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een halfnaakte selfie van toto69Toto is zich gaan harsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een halfnaakte selfie van toto69hoe oud is hij? 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een halfnaakte selfie van toto69Is hij de linker of de rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze naam voor tochquote:
tienerjochies?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze naam voor tochBen naam ff kwijt
Neequote:
Waarom ben jij ineens vijf jaar jonger?quote:
quote:
Babyface noem je dat, huppelkutje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar die gast is gewoon 16/18+ hoor
Ik ben gebouwd in 2000.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ben jij ineens vijf jaar jonger?
[..]. Te veel meidenfilms gekeken jij
Oh ja, dan lijkt het wel jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Babyface noem je dat, huppelkutje.
Nee hoor. Haal dit rechtstreeks van een FB accountquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar die gast is gewoon 16/18+ hoor
Twinks jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
Twink ofzo heette dat toch. Daar viel Rez op
Ik ben verslaafd aan Spaceman op dit momentquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Rezania, kom terug. Hier zitten we.. niet bang zijn. Jong is gewoon beetje verhuisd maar dan nu meer volwassen.
Of Twink.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:58 schreef Toto69 het volgende:
We gaan Rezania lokken.
We eindigen onze posts met penis.
Penis.
Wie kan jou nou haten onschuldig trutjequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben de mensen die hier eerst zaten geen hekel aan ons eigenlijk? Nu voel ik me schuldig.
Het was hier al niet zo levendig en ze zijn vrij om mee te postenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben de mensen die hier eerst zaten geen hekel aan ons eigenlijk? Nu voel ik me schuldig.
Beetje wel jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga hier mijn mening niet openbaar over gevenquote:
jep.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
Shemalesquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fok-it is meer van de ladyboys hoor.
nee ik twerkquote:
jawel, doe maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga hier mijn mening niet openbaar over geven
Welke meningquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga hier mijn mening niet openbaar over geven
quote:
Silencio julliequote:
Je vergeet bottomquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Rezanie gay jongen twink seks ballen Etsu likken homo liefde mannen spieren kwijl kont billen stoer bruin slip boxer vrijgezel liefde relatie babyface jong schattig stoer spieren penis piemel lul cock zuigen neuken onder boven dominant
Dit ja.quote:
Als die nu niet meer komt weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Rezanie gay jongen twink seks ballen Etsu likken homo liefde mannen spieren kwijl kont billen stoer bruin slip boxer vrijgezel liefde relatie babyface jong schattig stoer spieren penis piemel lul cock zuigen neuken onder boven dominant
Geniaal gesprek was datquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:02 schreef Toto69 het volgende:
Wat een pokkedrukte hier trouwens manom dit tijdstip nog wel
Dan word ik boos.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als die nu niet meer komt weet ik het ook niet meer
je vergeet zonderquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
zelfs rez of etsu wordt dit een gay topic
hahahhaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga nou niet raar mijn berichten editten
Ga je dan naar Singapore?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
OMG HARDWELL GAAT IN SEPTEMBER DRAAIEN IN SINGAPORE![]()
Jaquote:
Ja, volgend maand is andere SC aan de beurtquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Straks gaan de users die hier zaten naar een andere SC en dan vinden die mensen het daar niet meer leuk en dan verkassen die ook en zo verder tot uiteindelijk de hele KLB SC hier binnen komt vallen omdat alle SC's overgenomen zijn.
Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Straks gaan de users die hier zaten naar een andere SC en dan vinden die mensen het daar niet meer leuk en dan verkassen die ook en zo verder tot uiteindelijk de hele KLB SC hier binnen komt vallen omdat alle SC's overgenomen zijn.
dan gaan ze dit maar doen:quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Jij hebt weer eens te veel watermelon gehad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Kom we gaan elke week/maand naar een andere SC, KLB SC lijkt me wel leuk, daar zijn ze ook zo lief tegen nieuwkomers en als we dan met z'n alle komen vinden ze dat heel leuk
20 septemberquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Date: 20th September 2013 (Friday)
Venue: Fort Canning Park, Singapore
Prices: $68 (early bird – SOLD OUT), S$78 (advance), S$88 (event day)
Tickets: On sale via Zouk Ticketing
Zeker heen
Ennnnnnn datum is (beetje) geprikt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Date: 20th September 2013 (Friday)
Venue: Fort Canning Park, Singapore
Prices: $68 (early bird – SOLD OUT), S$78 (advance), S$88 (event day)
Tickets: On sale via Zouk Ticketing
Zeker heen
Naja, denk dat het niet gaat lukken. Want dan zit in inmiddels in Maleisië al, of ik moet even terugvliegen naar Singapore voor een avondjequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ennnnnnn datum is (beetje) geprikt!
Plannen wijzigen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, denk dat het niet gaat lukken. Want dan zit in inmiddels in Maleisië al, of ik moet even terugvliegen naar Singapore voor een avondje
Clan warquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Kom we gaan elke week/maand naar een andere SC, KLB SC lijkt me wel leuk, daar zijn ze ook zo lief tegen nieuwkomers en als we dan met z'n alle komen vinden ze dat heel leuk
je moeder was gister niet veel beter in bed hoorquote:
Ik las het jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was al dood daar vorige keerin de bagger sc
Niet voor 1 avondje.quote:
Oh, eh deze logica snap ik niet. Je hebt nog geen datum maar je weet wel al dat je dan inmiddels in Maleisië zit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, denk dat het niet gaat lukken. Want dan zit in inmiddels in Maleisië al, of ik moet even terugvliegen naar Singapore voor een avondje
ach, die jongen is niet goed bij zijn hoofd, doe gewoon alsof je het begrijptquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, eh deze logica snap ik niet. Je hebt nog geen datum maar je weet wel al dat je dan inmiddels in Maleisië zit?
Nah ik heb nog geen datum maar ik wil uiterlijk September daar al zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, eh deze logica snap ik niet. Je hebt nog geen datum maar je weet wel al dat je dan inmiddels in Maleisië zit?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach, die jongen is niet goed bij zijn hoofd, doe gewoon alsof je het begrijpt
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Queen B ipv Bee, referentie naar de enige ekte B hier
Ahh oke. Nou dat is dus bijnaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah ik heb nog geen datum maar ik wil uiterlijk September daar al zijn
Moet beetje uitdagen he! Zelf laten denken moet je stimuleren, weet je beeeeestquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat alpaca's de macht overnemen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Denken dat je een ezel bent is gelukkig wel helemaal helder te noemen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
deze is grappigquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Impliceren dat ik geen ezel ben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Implicaties implicerenquote:
Sinterklaas is echt een kutfeestquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie kerstmis of Sinterklaas leuker?
Kerst want lekker etenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
x-mas met x-tinaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga een verdieping hogerKom zo nog wel even op mobiel.
Baggerze bitches.
Jij vind sinterklaas leuker?quote:
Snap dat echt nietquote:
quote:
Geniaal inderdaadquote:
niet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja weet niet, die sfeer.. zo vrolijk en iedereen doet vrolijk mee en je ziet het op straat zooo. En kerst vind ik altijd bedroevend sfeertje ofzo bij hangen. Die liedjes zijn helemaal niet vrolijk maar beetje deprimerend zo. Niet perse de tekst maar het nummer zelf zeg maar.. En zo'n lampionnentocht is ook niet vroliiijkk
Sinterklaas is blij en dansen.
Nja, zit vaak wel zo`n emotionele druk op Kerst ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja weet niet, die sfeer.. zo vrolijk en iedereen doet vrolijk mee en je ziet het op straat zooo. En kerst vind ik altijd bedroevend sfeertje ofzo bij hangen. Die liedjes zijn helemaal niet vrolijk maar beetje deprimerend zo. Niet perse de tekst maar het nummer zelf zeg maar.. En zo'n lampionnentocht is ook niet vroliiijkk
Kerstmis = iedereen vrij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Hoe heet die site ook alweer?quote:
quote:
Ja weet niet goed wat het is.. Sinterklaas word ik iig echt vrolijk van. Die pieten dansend op straat, die kindjes helemaal stralenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, zit vaak wel zo`n emotionele druk op Kerst ofzo
quote:
He man,quote:
Word drama dit seizoen man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He man,
beetje bijgekomen van vanmiddag?
Ik was echt in staat dingen naar de tv te gooienquote:
Feyenoorder ben je niet voor je plezierquote:
In feite is het dus een straf die je moet ondergaan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoorder ben je niet voor je plezier
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In feite is het dus een straf die je moet ondergaan?
Nee dat zeggen ze toch. voetbaluitdrukkingquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In feite is het dus een straf die je moet ondergaan?
Ja, maar FOK!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zeggen ze toch. voetbaluitdrukking
quote:
Die 10-0 kan ik mij ook nog herinneren jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]maar we hebben al zware tijden overleefd.
Misschien moeten we gaan banken op ajax.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zeggen ze toch. voetbaluitdrukking
Wat ik vooral schrijnend om te zien vond, was de eerste 10 minuten van AZ-Ajax, een AZ wat er vol op klapt. Waarom wij dat gewoon niet kunnenquote:
Dat was ik sowieso al van planquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we gaan banken op ajax.
Van Beekquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met welke verdediging gaan ze spelen tegen Ajax?
Daar is opzich niks mis mee hoor met die gast, maar maakt op dit moment niet uit wie ze opstellen.quote:
Vilhena had nog het lef om voor de camera`s te zeggen dat ze als team goed speeldequote:
Zo slecht zijn ze eraan toe jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is opzich niks mis mee hoor met die gast, maar maakt op dit moment niet uit wie ze opstellen.
Mwah. crisis is het nog niet, maar er moet wel snel iets gebeuren.quote:
Ze hebben dadelijk 3 nederlagen op rij, toch wel crisis te noemen toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. crisis is het nog niet, maar er moet wel snel iets gebeuren.
Nee. Verleden jaar haalde ze uit de wedstrijden tegen Zwolle, Ajax en Twente ook maar 1 punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze hebben dadelijk 3 nederlagen op rij, toch wel crisis te noemen toch?
Ze zijn bezig met Armenteros.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
NAC zijn in ieder geval altijd wel 3 punten in de Kuip.
3 punten en uit Europa in september dus
Ik las het toen ik uit de vliegtuig kwam, het is om te huilen.quote:
Sowieso, hebben ze op dit moment geen spits nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las het toen ik uit de vliegtuig kwam, het is om te huilen.
3 punten is niet voldoende om aan degradatievoetbal te ontkomenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
NAC zijn in ieder geval altijd wel 3 punten in de Kuip.
3 punten en uit Europa in september dus
Mwao degradatie zal het niet worden 8-11 ofzo als het zo blijft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
3 punten is niet voldoende om aan degradatievoetbal te ontkomen
Een Vitesse staat met een beetje pech ook gewoon op 3 punten na 1 maandquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
3 punten is niet voldoende om aan degradatievoetbal te ontkomen
Als ze volgende week verliezen, is hij maandag weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Overigens verwacht ik dat Koeman z'n biezen binnekort wel oppakt.
Mag het hopen ja, heb liever Gio en Gastel voor de groep.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Overigens verwacht ik dat Koeman z'n biezen binnekort wel oppakt.
Gaat niet uitmaken, een de Vrij is 2 jaar niet beter geworden. Gaat het ook niet wordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag het hopen ja, heb liever Gio en Gastel voor de groep.
de Vrijquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat niet uitmaken, een de Vrij is 2 jaar niet beter geworden. Gaat het ook niet worden
Hij komt ook zo onzeker over, maar vindt wel dat hij meer in bescherming moet worden genomen. Je zag gewoon dat dat acties waren die hij maakte door alle kritiek die hij over zich heen kreeg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat niet uitmaken, een de Vrij is 2 jaar niet beter geworden. Gaat het ook niet worden
Doet me niks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gaat kampioen worden als Ajax zo blijft voetballen.
Op je 21e mag dat best.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij komt ook zo onzeker over, maar vindt wel dat hij meer in bescherming moet worden genomen. Je zag gewoon dat dat acties waren die hij maakte door alle kritiek die hij over zich heen kreeg.
Gastquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gaat kampioen worden als Ajax zo blijft voetballen.
Ik vind dat hele PSV zo nietszeggend dat ik me er niet eens druk over kan makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben niet voor PSV, maar ze hebben wel een topteam dit jaar
Hopen? Je coach de laan uit sturen helpt alleen als je een compleet incompetente idioot hebt zitten. En Koeman is dat absoluut niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag het hopen ja, heb liever Gio en Gastel voor de groep.
Depay, Bakkali, Schaarsquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele PSV zo nietszeggend dat ik me er niet eens druk over kan maken
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen? Je coach de laan uit sturen helpt alleen als je een compleet incompetente idioot hebt zitten. En Koeman is dat absoluut niet.
Moet zeggen dat ik dit jaar wel meer sympathie voor ze kan opbrengen. als Rekik en Bruma er een seizoen lang staan staat er zomaar een ander duo in Brazilie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele PSV zo nietszeggend dat ik me er niet eens druk over kan maken
De manier waarop hij afgeeft op randzaken, vind ik niet van competentie sprekenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen? Je coach de laan uit sturen helpt alleen als je een compleet incompetente idioot hebt zitten. En Koeman is dat absoluut niet.
Verklaar u nader.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De manier waarop hij afgeeft op randzaken, vind ik niet van competentie spreken
Vandaag weer met de extra blessuretijdquote:
Groningen speelt dit seizoen anders best aardig voetbal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:01 schreef Toto69 het volgende:
Feyenoord is zonder Pelle niets meer dan een Groningen.
Was Feyenoord maar Groningen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:01 schreef Toto69 het volgende:
Feyenoord is zonder Pelle niets meer dan een Groningen.
Dan moet je nog 23 uur en 52 minuten wachten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:07 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind 02:00 een mooie tijd om te gaan
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je nog 23 uur en 52 minuten wachten.
voor jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is deze voor mij bedoeld of ga je ook?
Trustenquote:
Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt. Maar in elk geval kent hij zijn team. Ik ken maar weinig clubs die er op korte termijn op vooruit zijn gegaan door hun trainer de laan uit te sturen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De manier waarop hij afgeeft op randzaken, vind ik niet van competentie spreken
Klopt ook welquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt. Maar in elk geval kent hij zijn team. Ik ken maar weinig clubs die er op korte termijn op vooruit zijn gegaan door hun trainer de laan uit te sturen.
En dat geldt trouwens zeker voor de eerste wedstrijden. Een team kan er nog niet in zitten, dat hoeft niet per se aan de competentie van de coach te liggen. Zwolle bijvoorbeeld heeft met vrijwel dezelfde selectie en tactiek 6 punten uit twee wedstrijden terwijl vorig seizoen pas in de zevende (!) wedstrijd voor het eerst werd gewonnen.
Mokotjo is koop, Fernandez is huur. En natuurlijk zijn die belangrijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ook welEigenlijk hoeft hij ook niet a la minute de laan uit, maar ik vind het wel kwalijk hoe hij met sommige dingen omgaat.
En PEC heeft toch wel 2 beslissende spelers gehuurd met Mokotjo en Fernandez ter vergelijking met vorig seizoen
Weet nou niet of ze Mokotjo gekocht of gehuurd hebben.
Fernandez pakt binnekort gewoon roodquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is koop, Fernandez is huur. En natuurlijk zijn die belangrijkAl vind ik Avdic en Fernandez wel vergelijkbaar.
Naja, Feyenoord had ook niks aan hem gehad op dit momentquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokotjo is koop, Fernandez is huur. En natuurlijk zijn die belangrijkAl vind ik Avdic en Fernandez wel vergelijkbaar.
Echt? Staat me weinig meer van bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Mokotjo speelde ook geweldig toen ze Ajax met 4-2 versloegen
Ik ben zo bang dat hij een keer iets heel stoms doet weerquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fernandez pakt binnekort gewoon rood
Of hij rijd weer iemand aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat hij een keer iets heel stoms doet weerMisschien is 'ie er over heen maar je moet er toch niet aan denken dat hij een keer bij 2-0 achter rood pakt met een wedstrijd of vijf schorsing
Het is echt een tijdbom
Speelde overtuigend hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt? Staat me weinig meer van bij.
Dat heeft niks met zijn gedrag te maken #Janssenquote:
Iedereen is gedesillusioneerd over het voetbal van vandaagquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen is gedesillusioneerd over het voetbal van vandaag
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:44 schreef xcachet het volgende:
Verveel me een beetje dus zo gezellig ben ik niet
LMI wel, ik was in gesprek met die meneerquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:44 schreef Stuart het volgende:
Jullie zijn inmiddels in slaap gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |