quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga een verdieping hogerKom zo nog wel even op mobiel.
Baggerze bitches.
Jij vind sinterklaas leuker?quote:
Snap dat echt nietquote:
quote:
Geniaal inderdaadquote:
niet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja weet niet, die sfeer.. zo vrolijk en iedereen doet vrolijk mee en je ziet het op straat zooo. En kerst vind ik altijd bedroevend sfeertje ofzo bij hangen. Die liedjes zijn helemaal niet vrolijk maar beetje deprimerend zo. Niet perse de tekst maar het nummer zelf zeg maar.. En zo'n lampionnentocht is ook niet vroliiijkk
Sinterklaas is blij en dansen.
Nja, zit vaak wel zo`n emotionele druk op Kerst ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja weet niet, die sfeer.. zo vrolijk en iedereen doet vrolijk mee en je ziet het op straat zooo. En kerst vind ik altijd bedroevend sfeertje ofzo bij hangen. Die liedjes zijn helemaal niet vrolijk maar beetje deprimerend zo. Niet perse de tekst maar het nummer zelf zeg maar.. En zo'n lampionnentocht is ook niet vroliiijkk
Kerstmis = iedereen vrij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |