Ga je dan naar Singapore?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
OMG HARDWELL GAAT IN SEPTEMBER DRAAIEN IN SINGAPORE![]()
Jaquote:
Ja, volgend maand is andere SC aan de beurtquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Straks gaan de users die hier zaten naar een andere SC en dan vinden die mensen het daar niet meer leuk en dan verkassen die ook en zo verder tot uiteindelijk de hele KLB SC hier binnen komt vallen omdat alle SC's overgenomen zijn.
Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Straks gaan de users die hier zaten naar een andere SC en dan vinden die mensen het daar niet meer leuk en dan verkassen die ook en zo verder tot uiteindelijk de hele KLB SC hier binnen komt vallen omdat alle SC's overgenomen zijn.
dan gaan ze dit maar doen:quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Jij hebt weer eens te veel watermelon gehad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Kom we gaan elke week/maand naar een andere SC, KLB SC lijkt me wel leuk, daar zijn ze ook zo lief tegen nieuwkomers en als we dan met z'n alle komen vinden ze dat heel leuk
20 septemberquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Date: 20th September 2013 (Friday)
Venue: Fort Canning Park, Singapore
Prices: $68 (early bird – SOLD OUT), S$78 (advance), S$88 (event day)
Tickets: On sale via Zouk Ticketing
Zeker heen
Ennnnnnn datum is (beetje) geprikt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Date: 20th September 2013 (Friday)
Venue: Fort Canning Park, Singapore
Prices: $68 (early bird – SOLD OUT), S$78 (advance), S$88 (event day)
Tickets: On sale via Zouk Ticketing
Zeker heen
Naja, denk dat het niet gaat lukken. Want dan zit in inmiddels in Maleisi al, of ik moet even terugvliegen naar Singapore voor een avondjequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ennnnnnn datum is (beetje) geprikt!
Plannen wijzigen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, denk dat het niet gaat lukken. Want dan zit in inmiddels in Maleisi al, of ik moet even terugvliegen naar Singapore voor een avondje
Clan warquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Kom we gaan elke week/maand naar een andere SC, KLB SC lijkt me wel leuk, daar zijn ze ook zo lief tegen nieuwkomers en als we dan met z'n alle komen vinden ze dat heel leuk
je moeder was gister niet veel beter in bed hoorquote:
Ik las het jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was al dood daar vorige keerin de bagger sc
Niet voor 1 avondje.quote:
Oh, eh deze logica snap ik niet. Je hebt nog geen datum maar je weet wel al dat je dan inmiddels in Maleisi zit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, denk dat het niet gaat lukken. Want dan zit in inmiddels in Maleisi al, of ik moet even terugvliegen naar Singapore voor een avondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |