Vilhena had nog het lef om voor de camera`s te zeggen dat ze als team goed speeldequote:
Zo slecht zijn ze eraan toe jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is opzich niks mis mee hoor met die gast, maar maakt op dit moment niet uit wie ze opstellen.
Mwah. crisis is het nog niet, maar er moet wel snel iets gebeuren.quote:
Ze hebben dadelijk 3 nederlagen op rij, toch wel crisis te noemen toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. crisis is het nog niet, maar er moet wel snel iets gebeuren.
Nee. Verleden jaar haalde ze uit de wedstrijden tegen Zwolle, Ajax en Twente ook maar 1 punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze hebben dadelijk 3 nederlagen op rij, toch wel crisis te noemen toch?
Ze zijn bezig met Armenteros.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
NAC zijn in ieder geval altijd wel 3 punten in de Kuip.
3 punten en uit Europa in september dus
Ik las het toen ik uit de vliegtuig kwam, het is om te huilen.quote:
Sowieso, hebben ze op dit moment geen spits nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las het toen ik uit de vliegtuig kwam, het is om te huilen.
3 punten is niet voldoende om aan degradatievoetbal te ontkomenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
NAC zijn in ieder geval altijd wel 3 punten in de Kuip.
3 punten en uit Europa in september dus
Mwao degradatie zal het niet worden 8-11 ofzo als het zo blijft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
3 punten is niet voldoende om aan degradatievoetbal te ontkomen
Een Vitesse staat met een beetje pech ook gewoon op 3 punten na 1 maandquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
3 punten is niet voldoende om aan degradatievoetbal te ontkomen
Als ze volgende week verliezen, is hij maandag weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Overigens verwacht ik dat Koeman z'n biezen binnekort wel oppakt.
Mag het hopen ja, heb liever Gio en Gastel voor de groep.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Overigens verwacht ik dat Koeman z'n biezen binnekort wel oppakt.
Gaat niet uitmaken, een de Vrij is 2 jaar niet beter geworden. Gaat het ook niet wordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag het hopen ja, heb liever Gio en Gastel voor de groep.
de Vrijquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat niet uitmaken, een de Vrij is 2 jaar niet beter geworden. Gaat het ook niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |