Dat kan best relaxed zijn. Hoop dat je daar een beetje van kunt genieten dan ondanks dat je je verveeldquote:
Jawelquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan best relaxed zijn. Hoop dat je daar een beetje van kunt genieten dan ondanks dat je je verveeld
Niet alleen maar shoppen he? Das zondequote:Op maandag 12 augustus 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou Parijs weet je nogMaar morgen is dinsdag he haha. Voor je gevoel dus overmorgen.
Ach ja, natuurlijk, sorry. En je hebt gelijk, bij morgen denk ik aan maandag inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou Parijs weet je nogMaar morgen is dinsdag he haha. Voor je gevoel dus overmorgen.
Ik heb een gat in m'n hand dus weet niet of ik elke dag shoppen wel redquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen maar shoppen he? Das zonde
Haha, als je hebt geslapen is het pas weer de volgende dagquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk, sorry. En je hebt gelijk, bij morgen denk ik aan maandag inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een gat in m'n hand dus weet niet of ik elke dag shoppen wel red![]()
Nee, ga met m'n moeder en die is niet zo van het elke dag shoppen.. Helaaas
[..]
Haha, als je hebt geslapen is het pas weer de volgende dag
Ik moet inderdaad weer eens wat vroeger naar bed gaan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een gat in m'n hand dus weet niet of ik elke dag shoppen wel red![]()
Nee, ga met m'n moeder en die is niet zo van het elke dag shoppen.. Helaaas
[..]
Haha, als je hebt geslapen is het pas weer de volgende dag
Helaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil alleen citytrippen om te shoppen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ook. Moet die week daarop weer naar schoolquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad weer eens wat vroeger naar bed gaan ja
Ik zou dat doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas?Je wil alleen citytrippen om te shoppen?
Tss, cultuurbarbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Moet die week daarop weer naar school
[..]
Ik zou dat doen
Wel de eiffeltoren zien en al die andere dingen waar ik de naam niet van onthou. Maar bij mij zou ene groot deel van de dag uit shoppen bestaan. In een stad als Parijs, Londen of Milaan
Ik ben daar wel eens vaker voor uit gemaakt. Misschien is het wel zo danquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tss, cultuurbarbaarEn dan is de Eifeltoren nog wel het minst leuke van Parijs om te zien
Maar alleen shoppen kan toch overal? Ja ik snap wel dat Parijs en Milaan modesteden zijn maar dan nogquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens vaker voor uit gemaakt. Misschien is het wel zo dan
Eifeltoren lijkt mij het leukst de rest best wel saai
Ja maar shoppen in sommige steden is gewoon, een tsja.. GEWELDIGquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar alleen shoppen kan toch overal? Ja ik snap wel dat Parijs en Milaan modesteden zijn maar dan nogJe wilt toch cultuur proeven? En dingen leren van andere steden/landen shit
![]()
Museums zijn niet altijd saai hoorLouvre is echt supermooi
Volgens mij welquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:02 schreef xcachet het volgende:
4 dagen alleen maar shoppen lijkt mij ook niet echt leuk hoor
Zo snel alweer? Wanneer begint school danquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Moet die week daarop weer naar school
[..]
Ik zou dat doen
Wel de eiffeltoren zien en al die andere dingen waar ik de naam niet van onthou. Maar bij mij zou ene groot deel van de dag uit shoppen bestaan. In een stad als Parijs, Londen of Milaan
Ik kan er genoeg opnoemen die saai zijn! London heeft mooie musea mooi ook buitengewoon saaie waar je me echt niet meer zult vindenquote:
Nee dan 4 dagen alleen maar winkels vanbinnen zien is wel erg zonde. Maar moet sws die waren huizen afquote:
Voor mij 26 augustus. Aangezien ik van regio verander. Van midden naar Noord heb ik een week minderquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo snel alweer? Wanneer begint school dan
Dat is wel balen. Vrij snel ook wel weer. Ik vlieg op donderdag de 29e weer terug naar Londonquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan 4 dagen alleen maar winkels vanbinnen zien is wel erg zonde. Maar moet sws die waren huizen af
[..]
Voor mij 26 augustus. Aangezien ik van regio verander. Van midden naar Noord heb ik een week minder
Dan heb je nog wel ff'tjes in Nederland. Trustequote:Op maandag 12 augustus 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Vrij snel ook wel weer. Ik vlieg op donderdag de 29e weer terug naar London
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Trustenquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Vrij snel ook wel weer. Ik vlieg op donderdag de 29e weer terug naar London
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Weleens in Berlijn geweest? Zit ook een enorm warenhuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan 4 dagen alleen maar winkels vanbinnen zien is wel erg zonde. Maar moet sws die waren huizen af
[..]
Voor mij 26 augustus. Aangezien ik van regio verander. Van midden naar Noord heb ik een week minder
Nope, sws nooit echt Duitsland in geweest, op Movie park en Duseldorf met school naquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens in Berlijn geweest? Zit ook een enorm warenhuis
Trustenquote:
Jij telt tot dat je bovenaan bent?quote:Op maandag 12 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net grandioos gefaald, deze trap heeft 12 treden maar ik dacht dat ie er 13 had en toen struikelde ik bovenaan
Thnxquote:
Zit je allemaal niet mee hequote:Op maandag 12 augustus 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net grandioos gefaald, deze trap heeft 12 treden maar ik dacht dat ie er 13 had en toen struikelde ik bovenaan
Ik heb dat wel eens. Maar dan is dat omdat het donker is en ik niet weet of ik de laatste trede al heb gehadquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt tellen maar wel een soort automatisme
Middagquote:Op maandag 12 augustus 2013 06:58 schreef AlfredMehran het volgende:
Goedemorgen, hier alweer bijna middag!
appeltjequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef Omdatappel het volgende:
Is dit nu weer gewoon GRTD? Of nog steeds JNG?
Oh, maar ik bedoelde meer op dit moment.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appeltje
het is gewoon grtd, al zijn er wel wat jng'ers bij gekomen
op dit moment zou ik zeggen grtdquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde meer op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |