Trol. Ik heb Braddie voor je verkozenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Trol of troll?
Trol twijfel ik tussen braddie en capuchon jongen
Ik stem wel op aberquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mag je 2x stemmen?
Dan nu mijn 2e stem naar aber
Graag gedaanquote:
Love u hvj xoxoquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mag je 2x stemmen?
Dan nu mijn 2e stem naar aber
Sorry, deze ranglijst is enkel en alleen voor de meest vieze trollen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:54 schreef richolio het volgende:
Zet mij er ook tussen ik wil dat er op me gestemd wordt
quote:
Mag niet op jezelluf stemmen!quote:
Veto superrecht alles. Vind ook dat ik altijd bovenaan hoor te staan.quote:
M'okay..quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, deze ranglijst is enkel en alleen voor de meest vieze trollen.
Misschien mag jij ooit in de lekkerste FOK!er lijst wanneer deze aangemaakt wordtquote:
Heeft voor zover ik weet geen account op FOK! en is derhalve niet toelaatbaar in deze ultieme ranglijst. Toch dank voor de inbrengquote:
Goedequote:
Jeej ik hoop hetquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien mag jij ooit in de lekkerste FOK!er lijst wanneer deze aangemaakt wordt
Het gaat hier niet over beste, maar voeste troll hequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Geen hiervan is een goede troll. Waarom staat Kdaalder niet in het lijstje? Zijn niveau bereikt niemand op dit lijstje.
Een vieze/voeste troll is een goede troll.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:29 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over beste, maar voeste troll he
jij bent een trolquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:05 schreef -supergirl- het volgende:
Sukkelshet gaat hier helemaal niet over trollen.
trol > vies uiterlijk
Alle vrouwen op fok dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:05 schreef -supergirl- het volgende:
Sukkelshet gaat hier helemaal niet over trollen.
trol > vies uiterlijk
Als je heel goed zoekt zijn er een paar wat minder lillek hoorquote:
Maar we zoeken de grootstequote:
Niet zo instabiel hequote:Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al op mezelf gestemd
Mijn stem heb je ook. We begonnen wat te ver uit elkaar te vallen in de tussenstandquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al op mezelf gestemd
Niet sanasoufi?quote:
Ja meid, maar toch je bent zo mooiquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit een zelfspottopic is he???
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ja meid, maar toch je bent zo mooi
Ik wou toch geenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]wat is deze met die smiley erachter
Niemand die weet hoe ze er daadwerkelijk uit ziet maar we weten allemaal dondersgoed dat ze vies moet zijnquote:
Ik ken supergirl niet, alleen bij naam. Dus vertel. Hoe wordt je herkent als trol. Zo kan ik niet stemmen natuurlijk.quote:
Vies?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand die weet hoe ze er daadwerkelijk uit ziet maar we weten allemaal dondersgoed dat ze vies moet zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand die weet hoe ze er daadwerkelijk uit ziet maar we weten allemaal dondersgoed dat ze vies moet zijn
Mijn wereldje is nogal klein blijkbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]ik ben vorige week nog uit geweest met 2 fokkers. En er zijn ook al pics van mij verschenen. Hoe bedoel je niemand weet hoe ik eruit zie
Schijnbaar was mijn post te voorbarigquote:
Gelukkig mag je fouten maken hoor lieverd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar was mijn post te voorbarig
Dat zeiden ze tegen m'n ouders ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Gelukkig mag je fouten maken hoor lieverd.
Wees blij! Van een vieze trol wordt niemand vrolijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn wereldje is nogal klein blijkbaar
Dat bedoelde ik helemaal niet maar goed om te weten hoe jij mij inziet!quote:
Ja kom op. Die lag te erg voor de hand.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet maar goed om te weten hoe jij mij inziet!
Toch een paar FOK!ers die zo moedig zijn geweestquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wees blij! Van een vieze trol wordt niemand vrolijk
Misschien een klein beetje wel jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja kom op. Die lag te erg voor de hand.
En er zo van hebben genoten dat we het nog eens over doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch een paar FOK!ers die zo moedig zijn geweest
Dappere zielenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En er zo van hebben genoten dat we het nog eens over doen
Verdomme, heb ik Supergril toegevoegd ookquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik Supergril toegevoegd ookMoet natuurlijk supergirl zijn. Denk ik
Nee joh is iemand anders, ken je die niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik Supergril toegevoegd ookMoet natuurlijk supergirl zijn. Denk ik
Heb ik je vandaag niet al verteld dat mijn wereldje niet zo groot is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee joh is iemand anders, ken je die niet?
Nee dat is vast een deja vuquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik je vandaag niet al verteld dat mijn wereldje niet zo groot is?
Jouw UI is een sprekend voorbeeldquote:
Pfff wanneer leer ik nu eens fictie van feiten te onderscheidenquote:
Van de drugs en de alcohol afblijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Pfff wanneer leer ik nu eens fictie van feiten te onderscheiden
En daarmee het laatste beetje lol dat ik in mijn verder holle bestaan heb verwijderen.. Dan maar in een droomwereldquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Van de drugs en de alcohol afblijven
Wat is dit dan...quote:
Dat moet eerst in tweevoud door stemmer aangevraagd wordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is dit dan...![]()
Ik heb dan wel een grindtegelkop (maar dan zonder het grind, kan je het je voorstellen?? ) maar ik sta toch echt wel lichtjaren verwijderd van de gegeven voorbeelden in de op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verwijder mijn nummer maar weer...
Ik begrijp niks van deze zin.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet eerst in tweevoud door stemmer aangevraagd worden
We doen het toch vrij goed, Belgenbroeder?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
godver, moet nog meer trollen
really girl, reallyquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef Dearest het volgende:
unpopular opinion denk ik maar toch: krullenbolletje
Pizza_Peperoni en Spatieloosquote:
alleen als ze lekker zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij fapt op vieze trol hoofden?
Belgquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pizza_Peperoni en Spatieloos![]()
En jij bent een grotere rasmongoolquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Capuchon_jongen ook trouwens, echte rasmongool
Oprotten naar 9lives jij!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En jij bent een grotere rasmongool
FOK! is van iedereenquote:
Niet voor schijt Belgen met een chromosoompje te veelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
FOK! is van iedereen![]()
En 9lives ook
Amai, Weet je wat gij kan doen? den grootste boom inquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet voor schijt Belgen met een chromosoompje te veel
Je bent zelf een kneusquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef _NZT_ het volgende:
En Nikonlover is ook zo'n kneus...maar dat hoef je niemand te vertellen
Ik heb geenndinnetje! Ik heb een vriendin!!!quote:
Aapquote:
Ebola?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat ik je ebola geef
Dus als ik het goed begrijp dan moeten de FOK!users mijn begrafenis betalen als ik zelfmoord pleeg vanwege pestgedrag op FOK!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
3. Aansprakelijkheid
a. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of indirect en zowel materieel als immaterieel, welke voortvloeit uit handelingen en gedragingen van de gebruiker. Dit geldt voor schade voor gebruiker zowel als schade voor FOK!
b. Hoewel bij het samenstellen van deze website de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt betracht, biedt FOK! geen enkele garantie met betrekking tot de juistheid of nauwkeurigheid van de in FOK! voorkomende gegevens, informatie, software en andere onderdelen, noch met betrekking tot de geschiktheid ervan voor enig doel, enige situatie of enige toepassing. Er kan geen beroep worden gedaan, om welke reden ook, op de in deze website voorkomende gegevens, informatie, software en andere vormen van gebruik of verwerking.
Openen wel giro 555... Give the people what they want en they will pat moneyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan moeten de FOK!users mijn begrafenis betalen als ik zelfmoord pleeg vanwege pestgedrag op FOK!?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan moeten de FOK!users mijn begrafenis betalen als ik zelfmoord pleeg vanwege pestgedrag op FOK!?
Canonloverquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Canonlover het volgende:
Mijn stem gaat uit naar Nikonlover.
Maar schatje, moppie, liefje, ik hou van je!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Teringlijer, moet je kijken waartussen ik nu allemaal in het rijtje sta, dan
Het zal tevens je laatste post worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
Yvonne
Ben ik de eerste die dat post? Ja? Ja?
Hey, wat heb jij tegen mij?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pizza_Peperoni en Spatieloos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |