En er zo van hebben genoten dat we het nog eens over doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch een paar FOK!ers die zo moedig zijn geweest
Dappere zielenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En er zo van hebben genoten dat we het nog eens over doen
Verdomme, heb ik Supergril toegevoegd ookquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik Supergril toegevoegd ookMoet natuurlijk supergirl zijn. Denk ik
Nee joh is iemand anders, ken je die niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik Supergril toegevoegd ookMoet natuurlijk supergirl zijn. Denk ik
Heb ik je vandaag niet al verteld dat mijn wereldje niet zo groot is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee joh is iemand anders, ken je die niet?
Nee dat is vast een deja vuquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik je vandaag niet al verteld dat mijn wereldje niet zo groot is?
Jouw UI is een sprekend voorbeeldquote:
Pfff wanneer leer ik nu eens fictie van feiten te onderscheidenquote:
Van de drugs en de alcohol afblijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Pfff wanneer leer ik nu eens fictie van feiten te onderscheiden
En daarmee het laatste beetje lol dat ik in mijn verder holle bestaan heb verwijderen.. Dan maar in een droomwereldquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Van de drugs en de alcohol afblijven
Wat is dit dan...quote:
Dat moet eerst in tweevoud door stemmer aangevraagd wordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is dit dan...![]()
Ik heb dan wel een grindtegelkop (maar dan zonder het grind, kan je het je voorstellen?? ) maar ik sta toch echt wel lichtjaren verwijderd van de gegeven voorbeelden in de op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verwijder mijn nummer maar weer...
Ik begrijp niks van deze zin.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet eerst in tweevoud door stemmer aangevraagd worden
We doen het toch vrij goed, Belgenbroeder?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
godver, moet nog meer trollen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |