Ja meid, maar toch je bent zo mooiquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit een zelfspottopic is he???
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ja meid, maar toch je bent zo mooi
Ik wou toch geenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]wat is deze met die smiley erachter
Niemand die weet hoe ze er daadwerkelijk uit ziet maar we weten allemaal dondersgoed dat ze vies moet zijnquote:
Ik ken supergirl niet, alleen bij naam. Dus vertel. Hoe wordt je herkent als trol. Zo kan ik niet stemmen natuurlijk.quote:
Vies?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand die weet hoe ze er daadwerkelijk uit ziet maar we weten allemaal dondersgoed dat ze vies moet zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand die weet hoe ze er daadwerkelijk uit ziet maar we weten allemaal dondersgoed dat ze vies moet zijn
Mijn wereldje is nogal klein blijkbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]ik ben vorige week nog uit geweest met 2 fokkers. En er zijn ook al pics van mij verschenen. Hoe bedoel je niemand weet hoe ik eruit zie
Schijnbaar was mijn post te voorbarigquote:
Gelukkig mag je fouten maken hoor lieverd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar was mijn post te voorbarig
Dat zeiden ze tegen m'n ouders ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Gelukkig mag je fouten maken hoor lieverd.
Wees blij! Van een vieze trol wordt niemand vrolijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn wereldje is nogal klein blijkbaar
Dat bedoelde ik helemaal niet maar goed om te weten hoe jij mij inziet!quote:
Ja kom op. Die lag te erg voor de hand.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet maar goed om te weten hoe jij mij inziet!
Toch een paar FOK!ers die zo moedig zijn geweestquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wees blij! Van een vieze trol wordt niemand vrolijk
Misschien een klein beetje wel jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja kom op. Die lag te erg voor de hand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |